بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » مقالات ترجمه شده » رشته اقتصاد » دانلود مقاله ترجمه شده آنگاه که مشارکت عمومی در دستگاه اجرایی باعث اعتماد می شود، یک ارزیابی تجربی از مشاهدات مدیران
دانلود مقاله ترجمه شده آنگاه که مشارکت عمومی در دستگاه اجرایی باعث اعتماد می شود، یک ارزیابی تجربی از مشاهدات مدیران

دانلود مقاله ترجمه شده آنگاه که مشارکت عمومی در دستگاه اجرایی باعث اعتماد می شود، یک ارزیابی تجربی از مشاهدات مدیران

قبل از خرید حتما بخوانید
  1. برای خرید مقالات انگلیسی با ترجمه ابتدا اصل مقاله انگلیسی به صورت رایگان دانلود و مشاهده نمائید سپس اقدام به خرید ترجمه مقاله کنید. تمامی ترجمه مقالات به صورت تایپ و ترجمه شده توسط مترجم تخصصی همان رشته و در قالب ورد آماده می باشند.
  2. در صورتی که مقاله درخواستی شما در سایت ما موجود نمی باشد می توانید از منو اصلی گزینه ارتباط با ما را انتخاب کرده و مشخصات مقاله را برایمان ارسال نمائید.
  3. در صورتی که به هر دلیل موفق به پرداخت آنلاین در سایت نشدید یا بانک عامل مشکل داشت لطفا از درگاه پرداخت پروژه های سفارشی موجود در سایت اقدام نمایید و موارد فوق را به ما اطلاع و بلافاصله مقاله مورد نظر شما به ایمیلتان ارسال می گردد.

editشرح مختصر:

این مطالعه به طور تجربی تعیین می کند که چرا مشارکت عمومی اعتماد همگان را می افزاید. یک مدل شکل گرفت تا پنج فاکتور میانین که محتملاً مشارکت و اعتماد را به هم مرتبط می کند را در خود بگنجاند. این فاکتور ها عبارتند از : اجماع آفرینی، رفتارهای اخلاقی، شیوه های جوابگویی، صلاحیت خدمت رسانی و صلاحیت مدیریتی. همان طور که پیش بینی شده، مشارکت میزان معناداری از اعتماد عموم را بیان می کند. ولی با بکارگیری تحلیل مسیر مشخص شد که تنها دو عامل میانین ( رفتارهای اخلاقی و صلاحیت خدمت رسانی ) موجب اعتماد می شوند. حتی فعالیت های موفقیت آمیز اجماع آفرینی در بهبود روند اعتماد سازی نوید بخش نیستند مگر آنکه عملکرد اداری بهتر گردد. این نتایج حاکی از آن هستند که اگر اعتماد فزاینده عموم هدف اصلی باشد، آنگاه تمرکز عمده باید بر یکپارچگی اداری و نتایج عملکرد باشد.

سلب اعتماد از حکومت پس از جنگ جهانی دوم تا کنون، غالب اوقات به عنوان یکی از مهمترین مسائل سیاسی روزگار ما محسوب می شود. (باربد 1984؛ کار نویل 1995؛ کینگ و استیورس 1998؛ یانکلوویچ 1991). دلایل متعددی برای این سلب اعتماد وجود دارند. برخی ها مدعی اند که یک دژ آگاهی مضاعف میان گزینگران و شهروندان مصرف کننده ای وجود دارد که درک و آگاهی بیشتری از کاستی ها و رسوایی های حکومت دارند (برمن 1997). سایرین براین تأکید دارند عموم مردم از پیشرفتی که دولت در طی قرن بیستم داشته ناراضی اند، که این باعث شده شهروندان از سیاست ها بیشتر دلسرد شوند با این که دولت یک نقش همواره مهمتر را در زندگانی شان ایفا می کند (یارگین و استانیسلاو 1998). با این وجود، دیگران اشاره به نومیدی شهروندان از عملکرد دولت دارند، صرفنظر از اینکه ناشی از یک نقصان محض در قابلیت قانون گذاری و کیفیت خدمت رسانی باشد یا یک شکاف انتظاراتی از قول و وعده های مفرط یا تقاضاهای بی اساس (لاپورت و متلای 1996؛ بامینرتال 2001).

راه حل های مسأله سلب اعتماد هم راستای دلایل آن هستند. اطلاعات بیشتر و آموزش شهروندان پیرامون نقش های مسلم و دستاوردهای دولت یک پاسخ عامه پسند است (برای مثال، فراست 2004؛ گودسل 1994؛ تیلر 2003).

جنبه دیگر، ترغیب دسترسی بیشتر شهروندان، دخالت فعال در فعالیت های مربوط به حکومت است، از رأی گیری گرفته تا نامزد شدن برای مشاغل عمومی جهت پاسخ گویی به دولت و رسیدگی به خواسته های عموم می باشد (برای مثال دورام و برون 1999؛ هالورسن 2003؛ والترس، ایدلوتی و میلر 2003).

با این وجود، راه حل دیگر تضمین عملکرد بهتر دولت در مأموریت های سیاسی و اداری است. برای مثال، با کاهش انحرافات اخلاقی (بارکه و بلک 1990) و افزایش بهره وری کلی و استاندارهای کیفیت (وان وارت و برمن 1999). به طور طعنه آمیز، گرچه مکاتب فکری تمایل دارند که یک راه حل را بر دیگری مهمتر بپندارند، ولی همسانی قابل توجهی پیرامون این باور وجود دارد که مشارکت عمومی به افزایش اعتماد عمومی منجر می شود. استدلال هنجارهای کلی این است که شهروندان آگاه تر می توانند فعالانه و به طور سازنده در تصمیم گیری های مرتبط با مسائل سیاسی، الزامات تنظیم کننده، و حتی سطوح خدمت رسانی اکثریت قریب به اتفاق زمینه های فنی سهیم شوند. این گونه اطلاعات و دخالت مضاعف شده به نوبه خود در نیل به نتایج مطلوب تر یاری گر است. نکته بسیار جالب این استدلال هنجاری این است: رابطه ای است پیچیده که بر شماری از فرضیه ها استوار است و محتملاً در بسیاری از وضعیت ها برقرار نمی شود. به طور منطقی، بعید است که تمامی عناصر مشارکت شهروندی به طور یکسان در اعتماد آفرینی نقش داشته باشند، و برخی از آنها ممکن است به هیچ وجه سهیم نباشند. به سبب آنکه زیر بندهای نظری این استدلال به طور بد تعریف شده اند و بیشتر مطالعات بر تحلیل تک فاکتوره متکی هستند، پیشرفت نظری و تجربی در خصوص این مسأله نسبتاً کم بوده است.

 Header

  • عنوان اصلی مقاله : When Public Participation in Administration Leads to Trust: An Empirical Assessment of Managers’ Perceptions
    عنوان ترجمه فارسی: آنگاه که مشارکت عمومی در دستگاه اجرایی باعث اعتماد می شود، یک ارزیابی تجربی از مشاهدات مدیران
  • تعداد صفحات مقاله انگلیسی:  14 صفحه
  • تعداد صفحات ترجمه فارسی: 32 صفحه 
  • قالب بندی: word و قابل ویرایش
  • قیمت ترجمه فارسی مقاله:  9000 تومان

دانلود رایگان نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایین

en

برای خرید فایل ترجمه مقاله به صورت آنلاین از لینک زیر استفاده نمائید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه  خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


دو − = 0