بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » مقالات ترجمه شده » رشته اقتصاد » دانلود مقاله ترجمه شده مشارکت ذینفعان در فرایند ARRM غنا
دانلود مقاله ترجمه شده مشارکت ذینفعان در فرایند ARRM غنا

دانلود مقاله ترجمه شده مشارکت ذینفعان در فرایند ARRM غنا

قبل از خرید حتما بخوانید
  1. برای خرید مقالات انگلیسی با ترجمه ابتدا اصل مقاله انگلیسی به صورت رایگان دانلود و مشاهده نمائید سپس اقدام به خرید ترجمه مقاله کنید. تمامی ترجمه مقالات به صورت تایپ و ترجمه شده توسط مترجم تخصصی همان رشته و در قالب ورد آماده می باشند.
  2. در صورتی که مقاله درخواستی شما در سایت ما موجود نمی باشد می توانید از منو اصلی گزینه ارتباط با ما را انتخاب کرده و مشخصات مقاله را برایمان ارسال نمائید.
  3. در صورتی که به هر دلیل موفق به پرداخت آنلاین در سایت نشدید یا بانک عامل مشکل داشت لطفا از درگاه پرداخت پروژه های سفارشی موجود در سایت اقدام نمایید و موارد فوق را به ما اطلاع و بلافاصله مقاله مورد نظر شما به ایمیلتان ارسال می گردد.

edit

شرح مختصر:

مشارکت ذینفعان در فعالیت­های حساس سازی CC

دبیرخانۀ NAPRM CC . آکرا . غنا

در کنار کنفرانس ذینفعان که در آکوزومبو برای شرکت کنندگان انتخابی در مراحل اولیۀ فرایند برگزار می­شود، کارگاه­های حساس سازی منطقه­ای CC نیز به منظور درگیر نمودن شرکت کنندگان انتخابی و استخراج ورودی­هایشان مورد استفاده قرار می­گیرند. در طول سخنرانی­ها و حاشیۀ پرسش و پاسخ (همانگونه که قبلاً ذکر شد) شرکت کنندگان به گروه­های ستدیکا تقسیم می­شوند تا در مورد مسائلی همچون غالب آمدن بر روابط مربوط به 4حوزۀ ARPM ، دلایل احتمالی، سطح مشارکت ذینفعان مسائلی که باید در ارزیابی کشوری مدنظر قرار گیرند و اقدامات لازم برای بهبود فرایند، به بحث و گفتگو بپردازند (مراجعه شود به پیوست2)47. در حقیقت، شرکت کنندگان برای تحلیل محتوای اسناد و ارائه­های ARPM وقت محدودی دارند. تا بتوانند ورودی­هایی را در اختیار فرایند قرار دهند، از این رو بحث­ها باید واضح و روشن باشند به گونه­ای که برای کل فرایند، ورودی­هایی را ایجاد کنند. در هر حال، در پایان هر کارگاه حساس سازی، شرکت کنندگان درک جدیدی از ARPM کسب می­کنند. اما بر اساس خصیصۀ تکنیکال ARPM و میزان اطلاعات موجود در آن، این امر کافی به نظر نمی­رسد. روس هربرت در این راستا اظهار می­دارد “بسیاری از شرکت کننندگان در سمینار غنا و سایر نقاط کنیا، معتقدند سازمان­های جامعه مدنی در تحلیل دقیق حکمرانی بدون وجود منابع48، با مشکلاتی روبرو هستند”. از این رو همانگونه که پیش از این هم ذکر شد، توزیع اطلاعاتی نامناسب و ناکافی اولیه در ARPM (که اصول، اهداف ساختارها و فرایند و نقش ذینفعان را شرح می­دهند) به آگاهی بسیار مختصر عموم و کاهش سطح مشارکت در فرایند منجر می­شود.

48 – روس هربرت، نجات NEPAD و مکانیزم بررسی دقیق آفریقا، مجلۀ روابط بین الملل آفریقای خنوبی (جلد 11، شمارۀ 1، صفحۀ 6، تابستان / پاییز 2004)

طبق موارد ذکر شده، برخی ورودی­ها ایجاد شده و برخی مسائل اظهار می­شوند که به جریان افتادن فرایند کمک می­کنند و پیشنهاداتی برای گسترش حساس سازی در ARPM در سطح منطقه­ای را در بر دارند. علاوه بر این، ورودی حاصل از ذینفعان شامل مسائلی مثل جنسیت، علوم و تکنولوژی که جزء پرسشنامه نبوده­اند نیز در ارزیابی کشوری مورد استفاده قرار می­گیرند. در این حالت مشارکت ذینفعان و استفاده از ورودی­های آنها در فرایند ملی مناسب و کافی به نظر می­رسد. به طور کلی حدود 1200شرکت کننده در حساس سازی­ها شرکت کرده­اند (مراجعه شود به جدول 1).

2-3-3-3 مشارکت ذینفعان در خود ارزیابی TRT کشوری

در یک ارزیابی حقوقی کشوری که از طریق تحقیقات نخبه و توده توسط TRTها صورت می­گیرد، مشارکت ذینفعان به شکل طبیعی به پاسخگویی­ها محدود می­گردد. مسأله مهم در اینجا حجم نمونه­ها و روش­های به کار رفته می­باشد. حجم نمونه­ها تا چه حد نمایندۀ جمعیت است و تحقیقات به چه نحوی سازمان بندی شده­اند تا اطلاعات با کیفیت­تری از شرکت کنندگان کسب نمایند؟

شرکت در تحقیقات حقیقی (روش­ها و کاربردها) :

در تحقیقات حقیقی، TRTها پرسش نامه­های APR را به عنوان ابزار تحقیق برای پاسخگویان در دو طبقۀ اصلی نخبه و توده بر اساس موضوع بحث و ظرفیت و خصوصیات پاسخگویان، مورد استفاده قرار می­دهند. این امر در جمع آوری داده­ها بسیار مؤثر و مناسب عمل کرده است در هر حال، تفاوت­های قابل توجهی در میان شیوه­های TRTها وجود دارد. به عنوان مثال در حالی که ISSER مأموران صحرایی خود (دستیاران تحقیق) را به گونه­ای آموزش داده است تا پرسش­های تحقیق را برای پاسخگویان توده خود تأویل کنند تا محیطی غیر رسمی و آرام ایجاد شود و پاسخگویان مفاهیم آن را درک نمایند، CDD مأموران صحرایی را وامی­دارد تا پرسش­ها را درست همانگونه که طراحی شده­اند مطرح سازند تا مفاهیم و مقاصد تغییر نکنند. همچنین از آنها توقع می­رود تا پاسخ­ها را پاسخ میتا مفاهیم و مقاصد تغییر نکنند. همچنین ت بلقوه،رسمی و آرام ایجاد شود و پاسخگویان مفاهیم آن را درک درست همانگونه که هستند به ثبت برسانند. از سوی دیگر PEF پاسخگویان را به کارگاه­ها دعوت می­کند و فرایند ARR را برای آنها توضیح می­دهد و عناصر مربوط به پرسشنامه را به آنها ارائه می­دهد و آنها پرسشنامه را کامل کرده، به کارگاه تحویل می­دهند. در نتیجه برای شرکت کنندگان فضایی ایجاد می­شود تا نظرات خود را ابراز کنند و به دنبال شفاف سازی از سویAPRM باشند. CEPA تحقیقات نخبه را در بخش مدیریت و حکمرانی اقتصادی برای متخصصان ایجاد کرده است تا مسائل مربوط به این حیطه، از سوی این متخصصان مورد بررسی قرار گیرند.

Header

  • عنوان اصلی مقاله : Stakeholder Participation in the GC Sensitization Activities
  • عنوان ترجمه فارسی: مشارکت ذینفعان در فرایند ARRM غنا
  • تعداد صفحات مقاله انگلیسی:  25 صفحه
  • تعداد صفحات ترجمه فارسی: 47 صفحه 
  • قالب بندی: word و قابل ویرایش
  • قیمت ترجمه فارسی مقاله:  9000 تومان

دانلود رایگان نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایین

en

برای خرید فایل ترجمه مقاله به صورت آنلاین از لینک زیر استفاده نمائید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه  خرید که به رنگ آبی است  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


× 1 = پنج