بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پرسشنامه » دانلود پرسشنامه استرس
دانلود پرسشنامه استرس

دانلود پرسشنامه استرس

شرح مختصر:

هدف : خود ارزيابی شخصيت با توجه به الگوهای نوع (الف) و (ب) شخصيت .

نحوه تکميل : گزينه ای را انتخاب کنيد که بيشتر در مورد شما صدق می کند .

مقياس ها :

  • الف) تقريبا هميشه در مورد من صدق می کند
  • ب) معمولا در مورد من صدق می کند
  • ج) به ندرت در مورد من صدق می کند
  • د) هرگز در مورد من صدق نمی کند

نحوه امتياز بندی و تفسير نتايج :

  • الف ) عجله کاری : عبارات 1 ، 3 ، 8 ، 12 ، 13 ، 14 ميزان عجله کاری فرد را نشان می دهد . در اين موقعيت فرد احساس شديدی از فوريت زمان داشته و تمايل به سرعت عمل درمقابل زمان دارد . شخص احساس می کند که ضرورت دارد عجله کند ، حتی در مواقعی که دليلی برای عجله کاری وجود ندارد . اين تمايل فرد به عجول بودنش ، (بيماری عجله) ناميده می شود .

برای تعيين ميزان عجله کاری ، چنان چه گزينه های الف و ب را برای عبارات فوق‌الذکر انتخاب کرده ايد ، يک امتياز به هر عبارت تخصيص دهيد و نتيجه را در جای خالی ثبت کنيد .

——– = امتياز عجله کاری

  • ب ) رقابتی بودن : عبارات 2 ، 4 ، 9 ، 10 ميزان رقابت خواهی فرد را اندازه گيری می کند . در اين موقعيت فرد روحيه تهاجمی بی مورد از خود بروز می دهد ، در رقابت با ديگران افراط می کند و با ديگران شوخی و مزاح نمی کند اين رفتار پرخاش گرانه شخص در اثر گشترش ناکامی های جزئی و خشونت های ساده ايجاد می گردد .

برای تعيين ميزان رقابتی بودن چنان چه گزينه های الف و ب عبارات مذکور را انتخاب نموده ايد ، به هر عبارت يک امتياز تخصيص دهيد و نتيجه را در جای خالی ثبت کنيد .

——— = امتياز رقابتی بودن

  • ج ) حرص زدن : عبارات 6 ، 11 ميزان حريص بودن فرد را اندازه گيری می کند . اين نوع رفتار اشاره به تمايل فرد برای انجام دو يا چند وظيفه هم زمان در زمان های مناسب دارد و معمولا باعث اتلاف زمان می شود که ناشی از ناتوانی فرد در انجام وظايف است .

برای تعيين ميزان اين نوع رفتار ، چنان چه گزينه های الف و ب را برای عبارات فوق انتخاب نموده ايد به هر يک از آن ها يک امتياز اختصاص دهيد و نتيجه را در جای خالی ثبت کنيد .

———- = امتياز حرص زدن

  • د ) انجام کار بدون برنامه ريزی مناسب : عبارات 5 ، 7 ميزان انجام کار توسط فرد را که بدون برنامه ريزی مناسب انجام شده نشان می دهد . اين رفتار اشاره به تمايل فردی دارد که واقعا بدون اين که چگونگی نيل به موفقيت و رسيدن به نتايج مطلوب را بداند ، با دست پاچگی دست به اقدام می زند ، نتيجه چنين رفتاری منجر به عدم توفيق در کار می گردد و يا اگر کار صورت پذيرد با خطا های فراوان همراه خواهد بود و نهايتا منجر به اتلاف زمان ، انرژی و سرمايه می گردد . برای تعيين ميزان اين نوع رفتار ، چنان چه برای عبارات فوق گزينه های الف و ب را انتخاب نموده ايد ، به هر يک از آن ها يک امتياز تخصيص دهيد و نتيجه امتيازات را در جای خالی ثبت کنيد .

——— = امتياز عدم برنامه ريزی

* تعيين شخصيت نوع الف و ب : امتيازات کليه عبارات را جمع ببنديد و نتيجه را در جای خالی ثبت کنيد .

———- = امتياز کل

چنان چه امتياز کل فرد 5 يا بزرگ تر از عدد 5 گردد ، ممکن است فرد بعضی از عناصر اساسی شخصيت نوع (الف) را داشته باشد در غير اين صورت شخصيت فرد از نوع (ب) است .

تعدادی از سوالات

  1. هر وقت امکان فعاليت های رقابتی وجود داشته باشد در اين جهت تلاش می کنم
  2. افراد ديگر به من می گويند که زود خشمگين می شوم
  3. من ار منتظر ماندن در بيشتر صفوف تنفر دارم
  4. بعد از اين که کارم تمام می شود دوست ندارم منتظر ساير افراد بمانم تا کارشان را تمام کنند
  • عنوان پرسشنامه: استرس
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد سوالات: 36 سوال
  • قیمت: 2500 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


2 − = یک