بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروپوزال » دانلود پروپوزال ارائه مدلی برای بازاریابی در سازمانها
دانلود پروپوزال ارائه مدلی برای بازاریابی در سازمانها

دانلود پروپوزال ارائه مدلی برای بازاریابی در سازمانها

شرح مختصر :

تحولات و پيچيدگي­هاي عصر حاضر نياز سازمانها و موسسات را جهت اعمال تدابيري منطقي به خصوص اقدام به برنامه ريزي صحيح، تصميم گيري و مديريت علمي و ايجاد هماهنگي در امور مربوط به نيازمنديهاي جوامع مطرح ساخته است (بهکیش، 1381).

تغييرات و پيچيدگي از يك طرف و ابهام ناشي از اطلاعات در محيط از سوي ديگر، منجر به عدم موفقيت در سازمانهاي امروزي مي­شود. در اين شرايط استراتژي در يك سازمان مي تواند بعنوان ابزاري مفيد عمل كند و سمت و سوي معيني را براي سازمان تعيين سازد و قوت ها و ضعف ها را با فرصت ها و تهديدها تطبيق مي دهد. چگونگي بكارگيري استراتژي در سازمان به منظور تطبيق يا تغيير جنبه هاي محيطي بيانگر نوع استراتژي تجاري سازمان است (ورهيز و مورگان، 2003).

دنیا پس از انقلاب صنعتی دچار تغییر و تحول اساسی در تمام ابعاد گردید. تجارت و کسب و کار نیز در جوامع مختلف بشري از این قاعده عمومی مستثنی نبوده و در چرخه دگرگونی محسوسی قرار گرفت. موسسات دولتی و خصوصی و مدیران سازمان­هاي تجاري و تولیدي براي عقب نماندن از بازار رقابتی برآن شدند تا براي موفقیت در رقابت به استراتژي ها و روش­هاي گوناگونی روي آورند. کسب و کار و بازاریابی از حالت ساده و سنتی گذشته به فعالیتی کاملا حرفه­اي و نیازمند دانش وسیع در زمینه­هاي مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادي و فناوري اطلاعات تبدیل گردید هستند (عباسی و ترکمنی، 1389).

فهرست مطالب

  • بیان مساله
  • اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
  • مرور ادبیات و سوابق مربوطه
  • جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق
  • اهداف مشخص تحقیق
  • الف: هدف کلی
  • ب: اهداف جزئی
  • سوالات تحقیق
  • فرضیه های تحقیق
  • تعریف واژه­ها و اصطلاحات
  • روش­شناسی تحقیق
  • الف: تحقیق بنیادی
  • ب: تحقیق نظری
  • ج: تحقیق کاربردی
  • د: تحقیق علمی
  • متغیر های تحقیق  
  • الف- متغیرهای مستقل
  • ب- متغیر وابسته:
  • قلمرو تحقیق
  • قلمرو مكاني تحقيق
  • قلمرو زماني
  • جامعه آماری تحقیق
  • روش نمونه گيري و تعيين حجم نمونه
  • ابزارهاي گرد آوري اطلاعات
  • روش تجزيه و تحليل داده ها
  • الف: تجزیه تحلیل توصیفی
  • ب: تحلیل استنباطی
  • مدل مفهومی تحقیق
  • فهرست منابع و مآخذ
  • الف: منابع فارسی
  • ب: منابع لاتین
  • عنوان پروپوزال : ارائه مدلی برای بازاریابی در سازمانها
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 21 صفحه
  • قیمت:  فقط 4900 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


5 + چهار =