شرح مختصر :
سرعت سرسام آور تغییرات در دنیاي کنونی بدین معناست که روش هاي متداول مدیریت نمی توانند مناسب تغییرات باشند (میلیس و مرکن، 2004). هنگامیکه تغییرات جزیی بود می توانستیم از تجربه استفاده کنیم ولی هنگامیکه تصمیمات جنبه استراتژیک دارند و نتایج بسیار عمده و غیرقابل برگشت هستند نمی توان از تصمیم گیري هاي مبتنی بر قضاوت هاي شهودي و تجربه مبتنی بر فلسفه هاي مدیریت استفاده کرد (چن و وانگ، 2003 ؛ پولیدو و همکاران، 2008)
بنابراین فرایند مدیریت استراتژیک تلاشی است براي تهیه نسخه دوم از آنچه در مغز انسان بسیار باهوش و نخبه می گذرد یعنی کسی که داراي درك مستقیم از امور است و دانش اطلاعات را با تجزیه و تحلیل هاي علمی در هم می آمیزد، تغییرات را شناسایی کرده و بقاي سازمان در عرصه رقابتها و کشمکش ها را فراهم می نماید (رضائیان، 1386).
فهرست مطالب
- بیان مساله
- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
- پیشینه تحقیق
- الف: تحقیقات خارجی
- ب: تحقیقات داخلی
- جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق
- اهداف مشخص تحقیق
- هدف اصلی پژوهش
- اهداف کاربردی پژوهش
- سؤالات پژوهش
- فرضیه های پژوهش
- روش شناسی پژوهش
- شرح کامل روش پژوهش
- جامعه آماری
- مدل تحقیق و محاسبه متغیر ها
- روشها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها
- فهرست منابع و مآخذ
- الف: منابع فارسی
- ب: منابع لاتین
- عنوان : پروپوزال رویکردهای استراتژیک در خطوط انتقال آب
- قالب: word و قابل ویرایش
- تعداد صفحات: 21 صفحه
- قیمت: فقط 4900 تومان
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.
بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
راهنمای دانلود :
- ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“ کلیک کنید.
- سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.