بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » دانلود ادبیات تحقیق بازاریابی شبکه ای روش و انواع آن
دانلود ادبیات تحقیق بازاریابی شبکه ای روش و انواع آن

دانلود ادبیات تحقیق بازاریابی شبکه ای روش و انواع آن

شرح مختصر :

لغت بازاریابی در زبان انگلیسی به معنی به بازار رساندن،بازار پیدا کردن یا تمام عملیاتی است که در فاصله ی تولید تا مصرف،باعث تسریع جریان انتقال کالا یا تسهیل فروش شود» (بلوریان تهرانی، 1376: 5 و 6). از بازاریابی تعریف های گوناگونی وجود دارد؛برخی از نظریه پردازان چنین تعریف کرده اند: «بازاریابی به معنی کار با بازارها برای فراهم کردن مبادلات با هدف تأمین خواسته ها ئ نیاز های انسان است(کاتلر و آمستردانگ 1377، 43). شبکه ای به عنوان صفت برای بازاریابی، به معنای ساختار انسانی و زنجیره ای در بازاریابی است. این مفهوم نباید با مفهوم شبکه ای در بازاریابی اینترنتی به عنوان استفاده از شبکه های رایانه ای اشتباه گرفته می شود (زرگر 1385، 6). منظور از ساختار انسانی، مجموعه ای از بازاریابان شرکت می باشد که مطابق طرح های ارائه شده، در سطوح مختلف قرار می گیرند و بر اساس این سطوح، پاداش ها و سودهایی برای آنان در نظر گرفته می شود.

فهرست مطالب

  • 1-مفهوم بازاریابی. 3
  • 2-2-مفهوم شبکه ای. 3
  • 2-3-بازاریابی شبکه ای. 4
  • 2-3-1- ساختار طرح های هرمی. 4
  • 2-3-2- تاریخچه فعالیت طرحهای هرمی. 5
  • 2-4-انواع بازاریابی شبکه ای. 7
  • 2-4-1-بازاریابی شبکه ای سالم. 8
  • 2-4-2-بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چندسطحی. 9
  • 2-5-انواع طرحهای هرمی. 9
  • 2-5-1- شرکتهای سرمایه پذیر. 9
  • 2-5-2- شرکتهای جذب مشتری بدون ارائه کالا یا خدمات.. 11
  • 2-5-3- شرکتهای جذب مشتری با ارائه کالا یا خدمات.. 13
  • 2-6-عناصر طرحهای هرمی. 14
  • فصل سوم: 17
  • بازاریابی شبکه ای، روش و انواع آن. 17
  • 3-1-بازاريابی. 18
  • 3-2-پیدایش بازاریابی شبکه ای در جهان. 22
  • 3-3-اصل اهرم سازی: 24
  • 3-4-تفاوت بازاریابی شبکه‌ای با شرکت‌های هرمی. 30
  • 3-4-1-انبار کردن کالا. 30
  • 3-4-2-عدم خرده فروشی (فروش جزء به مردم) 31
  • 3-4-3-شرکت‌های پونزی. 31
  • 3-4-4-فروش ارجاعی. 31
  • 3-4-5-توجیه اقتصادی بازاریابی شبکه ای. 31
  • 3-6-بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته 32
  • 3-7-بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix. 36
  • 3-7-بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM.. 40
  • 3-8-بازاریابی شبکه ای در سنگاپور: 45
  • 3-8-1- حمایت ها : 48
  • 3-8-2- ممنوعیت های رفتاری: 48
  • 3-8-3- تسهیم پورسانت : 48
  • 3-9-وزارت بازرگانی و صنعت.. 49
  • 3-10-بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته 49
  • 3-11-بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix. 53
  • 3-12-بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM.. 57
  • 3-13-بازاریابی هرمی. 60
  • 3-13-1-تاثیرگذاری موثر در بازاریابی حرفه‌ای. 62
  • 3-13-2-انواع الگوهای بازاریابی های شبکه ای در دنیا 65
  • 3-13-3-انشعابی. 66
  • 3-13-4-ماتریکس: 66
  • 3-13-5-یونیلور: 67
  • 3-13-6- باینری: 68
  • 3-13-7-ویژگی های پلن باینری. 68
  • 3-13-7-1- قانون عدم تعادل: 68
  • 3-13-7-2-قانون سقف درآمد: 69
  • 3-13-7-3- اشباع: 70
  • منابع 
  • عنوان : ادبیات تحقیق بازاریابی شبکه ای روش و انواع آن
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 79 صفحه
  • قیمت: 49000 تومان  29000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


× هشت = 16