بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » دانلود پایان نامه بررسی مشاوره شغلی و خودکارآمدی با انگیزش تحصیلی در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر بابل در سال تحصیلی 1395
دانلود پایان نامه بررسی مشاوره شغلی و خودکارآمدی با انگیزش تحصیلی در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر بابل در سال تحصیلی 1395

دانلود پایان نامه بررسی مشاوره شغلی و خودکارآمدی با انگیزش تحصیلی در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر بابل در سال تحصیلی 1395

شرح مختصر :

خودکارآمدي مفهومی است که از یک نظریۀ گسترده به نام نظریۀ شناختی – اجتماعی استخراج شده است که بر طبق آن پیشرفت آدمی متأثر از رفتار خود، شرایط محیطی و ویژگی­هاي درونی همچون تفکرات و باورهاي خود اوست (لو و همکاران، 2010). خودکارآمدي تأثیرات بسیار قوي روي اسناد تحصیلی دارد (فلدمن و کوباتا، 2015). آگاهی یادگیرندگان از خودکارآمدي تحصیلی­شان موجب افزایش انگیزه و در نتیجه بهبود و استمرار فعالیت­هاي درسی آنان می­شود (مسیلوری و همکاران، 2015). با توجه به نظر سانگ و هوی و لاو (2012)، خودكارآمدي به باور فرد در مورد توانايي هاي خود براي انجام موفقيت آميز يك تكليف يا كار گفته می­شود. از آن جایي كه در مسأله خودكارآمدي معلم نقش كلیدي و اساسي در امر تعلیم و تربیت و افزایش نگرش، انگیزش و پیشرفت تحصیلي دانش­آموزان ایفا مي­كند، این مهم ما را بیشتر متوجه وظیفه خطیر معلمي مي ­نماید. چرا كه معلم خودكارآمد مي­تواند گام مهمي جهت ارتقاي كمي و كیفي مطالب یادگرفته شده توسط فراگیران داشته باشد (زوفیان و همکاران، 2013).

فهرست مطالب

  • چکیده 1
  • فصل اول: کلیات تحقیق
  • 1-1- مقدمه  3
  • 1-2- بیان مسئله  5
  • 1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق   8
  • 1-4- اهداف تحقیق   10
  • 1-4-1- هدف اصلی   10
  • 1-4-2- اهداف فرعی   10
  • 1-5- فرضيه‏هاي تحقیق   10
  • 1-5-1- فرضیه اصلی   10
  • 1-5-2- فرضیه­های فرعی   10
  • 1-6- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی   11
  •  فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
  • 2-1- بخش اول: خودکارآمدی   15
  • 2-1-1- تعاريف خودكارآمدي   16
  • 2-1-2- مفهوم خودكارآمدي   17
  • 2-1-3- مراحل رشد خودکارآمدی   18
  • 2-1-4- ابعاد خودكارآمدي   20
  • 2-1-5- منابع خودكارآمدي   21
  • 2-1-6- باورهاي خودكارآمدي   22
  • 2-1-7- باورهاي خودكارآمدي و عملكرد  24
  • 2-1-8- اثرات خودآگاهي بر خودكارآمدي   27
  • 2-1-9- نقش مدارس در شكلگيري خودكارآمدي   28
  • 2-1-10- هدفگذاری و خودكارآمدي   30
  • 2-1-11- اثرات خودکارآمدی بر کارکردهای روان شناختی   31
  • 2-1-11-1-  اثر خودکارآمدی بر سطح انگیزش    31
  • 2-1-11-2- تأثیرخودکارآمدی بر عواطف    36
  • 2-2- بخش دوم: بلوغ حرفهای   36
  • 2-2-1- مشاوره شغلی   38
  • 2-2-2- مشاوره شغلی و اهداف کاربردی آن  38
  • 2-3- بخش سوم: انگیزش تحصیلی   40
  • 2-3-1- انگیزش    40
  • 2-3-2- تاریخچه انگیزش    41
  • 2-3-3- اهمیت انگیزش    43
  • 2-3-4- عوامل موثر بر انگیزش    44
  • 2-3-5- رویکردهای نظری به انگیزش    46
  • 2-3-6- انگیزش پیشرفت    46
  • 2-3-7- سرچشمه انگیزش پیشرفت    48
  • 2-3-8- انگیزه­های اجتماعی   49
  • 2-3-9- زمینه اجتماعی انگیزش پیشرفت    51
  • 2-3-10- ارتباط انگیزش پیشرفت و پایداری پایداری در افراد  53
  • 2-3-11- ارتباط انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی   53
  • 2-3-12- ارتباط انگیزش پیشرفت و شغل   53
  • 2-3-13- ارتباط انگیزش پیشرفت و جنسیت    53
  • 2-3-14- ارتباط انگیزش پیشرفت با یادگیری و عملکرد  54
  • 2-3-15- نظریه­های انگیزش    54
  • 2-3-15-1- نظریه نیاز هنری موری   55
  • 2-3-15-2- نظریه انگیزش مک کله لند  57
  • 2-3-15-3- نظریه انگیزش اتیکنسون  58
  • 2-3-15-4- نظریه انگیزش روانکاوری   59
  • 2-3-15-5- نظریه یادگیری اجتماعی   60
  • 2-4- بخش چهارم: مروری بر پیشینه تحقیق   61
  • 2-4-1- مروری بر تحقیقات خارجی   61
  • 2-4-2- مروری بر تحقیقات داخلی   63
  • فصل سوم: روش­شناسی تحقیق
  • 3-1- روش تحقیق   68
  • 3-2- روش گردآوری داده­ها 69
  • 3-2-1- پرسشنامه  69
  • 3-2-1-1- پرسشنامه خودکار آمدی عمومی شرر  69
  • 3-2-1-2- پرسشنامه انگیزش تحصیلی  AMS  70
  • 3-2-1-3- پرسشنامه رشد مسير شغلی فرم كوتاه ويرايش استراليا 71
  • 3-3- جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه  72
  • 3-4- فرآیند انجام پژوهش    72
  • 3-5- روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها 73
  •  فصل چهارم: یافته­ های تحقیق
  • 4-1- یافته­ های توصیفی   76
  • 4-2- یافته­ های استنباطی   77
  • 4-2-1- آزمون کولموگروف اسمیرنوف براي بررسی نرمال بودن متغیرها 77
  • 4-2-2- آزمون فرضیه­ها 78
  •  فصل پنجم: بحث و نتیجه­ گیری
  • 5-1- بحث درمورد یافته­ ها 84
  • 5-2- نتیجه­ گیری   90
  • 5-3- محدودیت­ های تحقیق   92
  • 5-4- پیشنهادات تحقیق   93
  • 5-4-1- پیشنهادات پژوهشی
  • عنوان : پایان نامه بررسی مشاوره شغلی و خودکارآمدی با انگیزش تحصیلی در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر بابل در سال تحصیلی 1395
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 113 صفحه
  • قیمت: 49000 تومان  29000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید محصول “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


+ یک = 6