شرح مختصر :
با توجه به این که گردشگری یک صنعت محسوب میشود بنابراین مستلزم داشتن یک سیستم بازاریابی قوی نیز می باشد. امروزه با وجود پیشرفت هایی که در کشورهای دنیا روی داده است، دیگر روش های قدیمی بازاریابی برای جذب گردشگر نمیتواند به طور مؤثری جوابگو باشد، زیرا گردشگران(مشتریان) به راحتی به تبلیغات ارائه شده از سوی سازمان ها و دولت های محلی در رابطه با مناطق گردشگری کشورهای متبوع شان اعتماد نمی کنند. در دنیای امروز پیشرفت هایی از قبیل رسانه های ارتباط جمعی، اینترنت، ارتباطات از طریق شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توییتر، یوتیوب و… باعث شده که افراد در سراسر دنیا به یکدیگر نزدیک تر شده و از این طریق قسمت عمده ای از اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند. با این وجود انتظار می رود که برای داشتن یک صنعت گردشگری پایدار بایستی یک سیستم بازاریابی پایدار پایه گذاری کرد. گردشگری شامل کلیه فعالیت هایی است که گردشگران در هنگام سفر انجام می دهند و به ایشان مرتبط می شود و این می تواند شامل، برنامه ریزی برای سفر، جابجایی بین مبدأ و مقصد، اقامت و نظایر آن باشد. بازاریابی گردشگری به عنوان شناسایی و پیش بینی نیازهای گردشگران و فراهم کردن امکانات برای تأمین نیازها و مطلع ساختن آنان و ایجاد انگیزه بازدید در آنهاست (امین بیدختی و نظری، 1388 ، 51). ایده اصلی گردشگری پایدار، پایداری توسعه محیط زیست گردشگری، رفاه از سود گردشگری و عدالت از فرصت های گردشگری است(کان و هونگ بینگ،2011 ،1977). وال (1998) استدلال می کند ساختار بازاریابی کلان، از جمله قابلیت (اهداف بازاریابی)، مؤسسات بازاریابی گردشگری (آنهایی که درگیر هستند) و کالاها (آنچه ما بازاریابی می کنیم) در بازاریابی گردشگری بررسی می شود(جمروزی، 2007 ،119).
فهرست مطالب
- چکیده
- فصل اول: کلیات پژوهش
- 1-1: مقدمه
- 1-2: بیان مسأله
- 1-3: اهمیت و ضرورت انجام پژوهش
- 1-4: اهداف پژوهش
- 1-4-1: هدف اصلی
- 1-5: سوال پژوهش
- 1-6: تعریف مفاهیم و اصطلاحات
- فصل دوم: ادبیات پژوهش
- 2-1: مقدمه
- 2-2: مبانی نظری
- 2-2-1: گردشگری
- 2-2-1-1: انواع گردشگر و گردشگری
- 2-2-2: گردشگری پایدار
- 2-2-3: وفاداری گردشگر0
- 2-2-4: اعتماد گردشگر
- 2-2-5: رضایت گردشگر
- 2-2-6: کیفیت خدمات
- 2-2-7: بازاریابی پایدار
- 2-2-7-1-1: توسعه پایدار
- 2-2-7-1-1-1: اهداف توسعه ی پایدار گردشگری
- 2-2-7-2: تاثیرات اقتصادی
- 2-2-7-2-1: اشتغال
- 2-2-7-3: تاثیرات اجتماعی فرهنگی
- 2-2-7-3-1: امنیت گردشگر
- 2-2-7-4: تاثیرات سیاسی
- 2-2-8: بازاریابی سبز
- 2-2-8-1: ابزارهای بازاریابی سبز
- 2-2-9: تاثیرات زیست محیطی
- 2-2-10: بازاریابی گردشگری
- 2-3: پیشینه پژوهش
- 2-3-1: پژوهشهای داخلی
- 2-3-2: پژوهشهای خارجی
- 2-3-3: جمع بندی از پیشینه پژوهش
- فصل سوم: روش شناسی پژوهش
- 3-1: مقدمه
- 3-2: روش پژوهش
- 3-3: جامعه پژوهش
- 3-4: روش نمونه گیری و حجم نمونه
- 3-5: ابزار پژوهش و روش جمع آوری دادهها
- 3-6: روایی و پایایی ابزار پژوهش
- 3-6-1: روایی پرسشنامه
- 3-6-2: پایایی پرسشنامه
- 3-7: قلمرو پژوهش
- 3-8: مدل مفهومی پژوهش
- 3-9: فرضیه های پژوهش
- 3-10: روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها
- فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش
- 4-1: مقدمه
- 4-2: آمارتوصیفی
- 4-2-1: وضعیت جنسیت پاسخ دهندگان
- 4-2-2: سمت پاسخ دهندگان
- 4-2-3: وضعیت تحصیلات پاسخ دهندگان
- 4-3: آمار استنباطی
- 4-3-1: آزمون کلموگروف اسمیرنوف
- 4-3-2: ضرایب رگرسیونی
- 4-3-3: معادلات ساختاری
- 4-3-4: ضرایب استاندارد شده
- 4-3-5: مقایسه مدل مستقل و مدل پیشنهادی
- 4-3-6: مقدار کای دو
- فصل پنجم: بحث و تفسیر یافته ها
- 5-1: مقدمه
- 5-2: نتایج پژوهش
- 5-3: پیشنهادهای پژوهش
- 5-3-1: پیشنهادهای کاربردی
- 5-3-3: پیشنهادها برای پژوهش های آتی
- 5-4: محدودیتهای پژوهش
- پیوستها
- فهرست منابع و مآخذ
- منابع فارسی
- منابع لاتین
- عنوان پایان نامه: ارائه الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار
- قالب: word و قابل ویرایش
- تعداد صفحات: 117 صفحه
- قیمت:
79000 تومان49000 تومان
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.
بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
راهنمای دانلود :
- ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“ کلیک کنید.
- سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.