بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » دانلود پایان نامه ارائه الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار
دانلود پایان نامه ارائه الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار

دانلود پایان نامه ارائه الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار

شرح مختصر :

با توجه به این که گردشگری یک صنعت محسوب می­شود بنابراین مستلزم داشتن یک سیستم بازاریابی قوی نیز می باشد. امروزه با وجود پیشرفت هایی که در کشورهای دنیا روی داده است، دیگر روش های قدیمی بازاریابی برای جذب گردشگر نمی­تواند به طور مؤثری جوابگو باشد، زیرا گردشگران(مشتریان) به راحتی به تبلیغات ارائه شده از سوی سازمان ها و دولت های محلی در رابطه با مناطق گردشگری کشورهای متبوع شان اعتماد نمی کنند. در دنیای امروز پیشرفت هایی از قبیل رسانه های ارتباط جمعی، اینترنت، ارتباطات از طریق شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توییتر، یوتیوب و… باعث شده که افراد در سراسر دنیا به یکدیگر نزدیک تر شده و از این طریق قسمت عمده ای از اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند. با این وجود انتظار می رود که برای داشتن یک صنعت گردشگری پایدار بایستی یک سیستم بازاریابی پایدار پایه گذاری کرد. گردشگری شامل کلیه فعالیت هایی است که گردشگران در هنگام سفر انجام می دهند و به ایشان مرتبط می شود و این می تواند شامل، برنامه ریزی برای سفر، جابجایی بین مبدأ و مقصد، اقامت و نظایر آن باشد. بازاریابی گردشگری به عنوان شناسایی و پیش بینی نیازهای گردشگران و فراهم کردن امکانات برای تأمین نیازها و مطلع ساختن آنان و ایجاد انگیزه بازدید در آن­هاست (امین بیدختی و نظری،  1388 ، 51). ایده اصلی گردشگری پایدار، پایداری توسعه محیط زیست گردشگری، رفاه از سود گردشگری و عدالت از فرصت های گردشگری است(کان و هونگ بینگ،2011 ،1977). وال (1998) استدلال می کند ساختار بازاریابی کلان، از جمله قابلیت (اهداف بازاریابی)، مؤسسات بازاریابی گردشگری (آن­هایی که درگیر هستند) و کالاها (آنچه ما بازاریابی می کنیم) در بازاریابی گردشگری بررسی می شود(جمروزی، 2007 ،119).

فهرست مطالب

  • چکیده
  • فصل اول: کلیات پژوهش
  • 1-1:  مقدمه
  • 1-2:  بیان مسأله
  • 1-3:  اهمیت و ضرورت انجام پژوهش
  • 1-4:  اهداف پژوهش
  • 1-4-1:  هدف اصلی
  • 1-5:  سوال پژوهش
  • 1-6:  تعریف مفاهیم و اصطلاحات
  • فصل دوم: ادبیات پژوهش
  • 2-1:  مقدمه
  • 2-2:  مبانی نظری
  • 2-2-1:  گردشگری
  • 2-2-1-1:  انواع گردشگر و گردشگری
  • 2-2-2:  گردشگری پایدار
  • 2-2-3:  وفاداری گردشگر0
  • 2-2-4:  اعتماد گردشگر
  • 2-2-5:  رضایت گردشگر
  • 2-2-6:  کیفیت خدمات
  • 2-2-7:  بازاریابی پایدار
  • 2-2-7-1-1:  توسعه پایدار
  • 2-2-7-1-1-1:  اهداف توسعه ی پایدار گردشگری
  • 2-2-7-2:  تاثیرات اقتصادی
  • 2-2-7-2-1:  اشتغال
  • 2-2-7-3:  تاثیرات اجتماعی فرهنگی
  • 2-2-7-3-1:  امنیت گردشگر
  • 2-2-7-4:  تاثیرات سیاسی
  • 2-2-8:  بازاریابی سبز
  • 2-2-8-1:  ابزارهای بازاریابی سبز
  • 2-2-9:  تاثیرات زیست محیطی
  • 2-2-10:  بازاریابی گردشگری
  • 2-3:  پیشینه پژوهش
  • 2-3-1:  پژوهش­های داخلی
  • 2-3-2:  پژوهش­های خارجی
  • 2-3-3:  جمع بندی از پیشینه پژوهش
  • فصل سوم: روش شناسی پژوهش
  • 3-1:  مقدمه
  • 3-2:  روش پژوهش
  • 3-3:  جامعه پژوهش
  • 3-4:  روش نمونه گیری و حجم نمونه
  • 3-5:  ابزار پژوهش و روش جمع آوری داده­ها
  • 3-6:  روایی و پایایی ابزار پژوهش
  • 3-6-1:  روایی پرسشنامه
  • 3-6-2:  پایایی پرسشنامه
  • 3-7:  قلمرو پژوهش
  • 3-8:  مدل مفهومی پژوهش
  • 3-9:  فرضیه های پژوهش
  • 3-10:  روش­ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده­ها
  •    فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش
  • 4-1:  مقدمه
  • 4-2:  آمارتوصیفی
  • 4-2-1:  وضعیت جنسیت پاسخ دهندگان
  • 4-2-2:  سمت پاسخ دهندگان
  • 4-2-3:  وضعیت تحصیلات پاسخ دهندگان
  • 4-3:  آمار استنباطی
  • 4-3-1:  آزمون کلموگروف اسمیرنوف 
  • 4-3-2:  ضرایب رگرسیونی
  • 4-3-3:  معادلات ساختاری
  • 4-3-4:  ضرایب استاندارد شده
  • 4-3-5:  مقایسه مدل مستقل و مدل پیشنهادی
  • 4-3-6:  مقدار کای دو
  • فصل پنجم: بحث و تفسیر یافته ها
  • 5-1:  مقدمه
  • 5-2:  نتایج پژوهش
  • 5-3:  پیشنهادهای پژوهش
  • 5-3-1:  پیشنهادهای کاربردی
  • 5-3-3:  پیشنهادها برای پژوهش های آتی
  • 5-4:  محدودیت­های پژوهش
  • پیوست­ها
  • فهرست منابع و مآخذ
  • منابع فارسی
  • منابع لاتین
  • عنوان پایان نامه: ارائه الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 117 صفحه
  • قیمت:  79000 تومان   49000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


7 × هفت =