بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » دانلود پایان نامه بررسي رابطه بين ميزان استفاده از فناوری و وسایل ارتباطات جمعی در عملكرد تحصيلي دانشجويان
دانلود پایان نامه بررسي رابطه بين ميزان استفاده از فناوری و وسایل ارتباطات جمعی در عملكرد تحصيلي دانشجويان

دانلود پایان نامه بررسي رابطه بين ميزان استفاده از فناوری و وسایل ارتباطات جمعی در عملكرد تحصيلي دانشجويان

شرح مختصر :

کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان معاصر با سرعت فزاینده ای درحال گسترش است و همه ابعاد زندگی از جمله تعلیم و تربیت را در در شکل های متفاوت آن دچار تحول کرده است.توسعه فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطات در برنامه های نظام آموزشي گامهای موثر و ماندگاری است که می تواند تحول کیفی اهداف،برنامه ها، روشها ، شیوه ها و در نتیجه اثر بخشی آموزش و پرورش را به دنبال داشته باشد. پیش بینی می شود با توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات رویه های دیرینه و مشکلات لاینحل، از قبیل امور کاربردی آموزشي، تمرکز روی توانایی و نیازهای فراگیران، اما آنچه در این میان حلقه مفقوده تفکرات آموزشی را تشکیل می دهد و توجه به آن حائز اهمیت است دقت در کاربرد مثبت و منفی فناوریهای اطلاعات و ارتباطات در نظام آموزشي می باشد. در عصر حاضر اطلاعات به عنوان کالایی با ارزش ، استراتژیک و عامل توسعه، نقش بسیار مهمی در میان ابزارهای قدرت کسب کرده است و به مرور خود را به عنوان بزرگترین عامل قدرتمندی کشورها و سازمان ها مطرح کرده است. روزانه مقادیر عظیمی از اطلاعات در جهان تولید می شود و یا از شکلی به شکل دیگر در می آید. آموزش سنتی توان جذب و هضم این مجموعه از اطلاعات را هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر تجهیزات و برنامه ریزی ندارد، در حالیکه آموزش و پرورش باید از این فرصت به دست آمده بیشترین بهره را ببرد؛ زیرا وظیفه و رسالت آموزش و پرورش، انتقال و آموختن استفاده مناسب از اطلاعات به دانش آموزان است. در هر صورت فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) با سرعت بسیار زیادی رو به گسترش است و تقریباً تمام شئون زندگی انسان ها را تحت سیطره خود درآورده است.آموزش ، تجارت ، بانکداری و در نهایت دولت الکترونیکی همه تحت تأثیر این فناوری ظهور کرده‌اند و به مرور جای موارد مشابه خود را که در گذشته به صورت سنتی انجام می‌شد، می گیرند. امروزه ,دانشجويان برای کسب مهارتهای سطح بالا و مجهز شدن به قابليت های فنی و تخصصی در موضوعات مورد نياز از چند رسانه ای ها استفاده مي کنند. کاربرد فناوری اطلاعات نه تنها به تثبيت و تقويت مهارت های پايه محدود نمی شود, بلکه در گستره ای وسيع از فنون گوناگون ياد دهی و يادگيری ـ چون کار و کار گاه و انجام پروژ ه های پژوهشی ـ مورد استفاده قرار می گيرد. ياد گيرند ه ها برای يادگيری موضوعات خاص و کسب مهارت های لازم از اينترنت بصورت انجام کارهای پژوهشی و برقراری ارتباط با ديگر عوامل و نيروهای انسانی متخصص بهره می جويند.   ﺍﺣﺪﻳﺎﻥ، ﻣﺤﻤﺪ ، ﺭﻣﻀﺎﻧﯽ، ﺩ. (1382)

فهرست مطالب

  • چكيده
  • فصل اول: كليات تحقيق
  • 1-1- مقدمه
  • 1-2- بیان مسئله
  • 1-3- اهميت و ضرورت
  • 1-4- اهداف تحقيق
  • 1-4-2- اهداف جزیی
  • 1-4-1- هدف کلی
  • 1-5- سوالات پژوهش
  • 1-5-1- سوال کلی
  • 1-5-2- سوالات جزیی
  • 1-6- فرضیه  تحقیق
  • 1-7- تعريف متغيرها
  • 1-7-1- تعاريف مفهومي
  • 1-7-2- تعريف عملياتي
  • فصل دوم: پيشينه تحقيق
  • 2-1- مقدمه
  • 2-2- سیر تاریخی فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • 2-3- سیر تاریخی فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران
  • فناوري در آموزش
  • 2-4- اهدف هاي آموزشي فناوري اطلاعات
  • 2-5- تاثير فناوري اطلاعات در آموزش
  • 2-6- مزاياي فناوري اطلاعات در آموزش
  • 2-7- موانع فناوري اطلاعات در آموزش
  • 2-8- دغدغه ها و تهديدهاي فناوري اطلاعات در آموزش
  • 2-9-آينده فن آوري اطلاعات در آموزش
  • نیازمندی های کلاس مجازی
  • ابزارهاي آموزش از راه دور
  • عوامل اصلي در فرآيند آموزش از راه دور
  • امکانات سخت افزاري و نرم افزاري
  • 2-10- فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش آن درپیشبرد دانش و توسعه
  • دانش و توسعه
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات  ( ICT )
  • فناوری اطلاعات ( IT )
  • استراتژی های فناوری اطلاعات و ارتباطات برای توسعه
  • 2-11- عناصر کلیدی به منظور تدوین استراتژی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • ضرورت های توسعه آموزش الکترونیکی‌ برای دانش آموزان و دانشجویان
  • ضرورت (ICT) در آموزش
  • نقش معلم در آموزش مبتنی بر کامپیوتر(رایانه)
  • نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در خود‌ کنترلی دانش‌آموزان
  • 2-12- پيشينه پژوهش
  • 2-12-1- پيشينه نظري
  • نظرية پذيرش فناوري ديويس
  • نظرية تناسب وظيفه ـ فناوري گودهو و تامپسون
  • نظرية اشاعة نوآوري اورت راجرز
  • نظرية استفاده از رايانه‌هاي شخصي  بر اساس نظريه رفتاري «ترياندس
  • نظرية يكپارچه پذيرش و استفاده از فناوري ونكتاش و همكارانش
  •  2-12-2- پشينه تجربي
  • فصل سوم: روش تحقيق
  • 3-1- مقدمه
  • 3-2-روش تحقيق
  • 3-3-شيوه اجراي تحقيق
  • 3-4-جامعه آماري وحجم نمونه
  • 3-5-روش نمونه گيري
  • 3-6-روش جمع آوري داده
  • 3-7-ابزارگردآوري داده ها
  • 3-8- روشهاي تجزيه و تحليل داده ها
  • فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده ها
  • مقدمه
  • تحلیل های توصیفی
  • معدل
  • جنسیت
  • تجزیه و تحلیل استنباطي
  • بررسی فرض نرمال بودن داده­ها
  • آزمون سوالات تحقیق
  • فصل پنجم بحث و نتيجه گيري
  • 5-1- مقدمه
  • 5-2- خلاصه اي از تحقیق
  • 5-3- نتيجه گيري كلي
  • 5-5- محدوديت ها
  • 5-4- پيشنهادات
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان پایان نامه: بررسي رابطه بين ميزان استفاده از فناوری و وسایل ارتباطات جمعی در عملكرد تحصيلي دانشجويان
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 81 صفحه
  • قیمت:  79000 تومان   49000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


5 − دو =