بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » پایان نامه الگو گیری از شاخص های ارزیابی عملکرد در شهرداري هاي كلان شهر هاي ايران وارايه الگوي مناسب در شهرهای کوچک
پایان نامه الگو گیری از شاخص های ارزیابی عملکرد در شهرداري هاي كلان شهر هاي ايران وارايه الگوي مناسب در شهرهای کوچک

پایان نامه الگو گیری از شاخص های ارزیابی عملکرد در شهرداري هاي كلان شهر هاي ايران وارايه الگوي مناسب در شهرهای کوچک

شرح مختصر

در دنیای امروز موسسات و شرکت‌ها با رقابت بیشتری نسبت به گذشته مواجه‌اند و بازده و عملکرد مالی هدف اصلی هر موسسه ای است. پس هر نهادی می‌خواهد با روش‌های مختلف عملکرد مالی خود را افزایش دهد(احمدخان و همکاران ، 2012).

در کشورهای مختلف، در این سال ها، شیوه های رقابتی محور استراتژی‌های رقابتی قرار گرفته است. موسسات برای بهبود عملکرد مالی و غیر مالی خود و مقابله با رقبا، باید دارای مزایای رقابتی باشند تا بتوانند در شرایط پیچیده، عملکردی برتر داشته و جایگاه خود را در بازارها محکمتر کنند. لذا نگرش مبتنی بر منابع، عملکرد برتر نهادها می‌تواند از منابع منحصر به فرد آن‌ها، یکپارچگی منابع و یا توانایی پاسخگویی به محیط نشات گرفته باشد. از منظر این دیدگاه، تفاوت در عملکرد موسسات به این دلیل است که موسسات موفق دارای منابع استراتژیکی(فیزیکی، انسانی و سازمانی) می باشند که دیگران این منابع را در اختیار ندارند.

شهرداری ها، سازمانهای محلی است که بر طبق اصل عدم تمرکز اداری و به‌منظور ادارۀ امور محلی از قبیل عمران و آبادی، بهداشت شهر و رفاه ساکنان آن شهر، تأسیس می‌شود. شهرداری نوعی سیستم ادارۀ شهر است که از دو واحد بنام شورای شهر و ادارۀ شهرداری تشکیل شده است. در سراسر جهان و بویژه کشورهای توسعه یافته، شهرداری ها از وظائف متنوع و متعددی برخوردار میباشند. در ایران به علت عدم وجود مدیریت واحد شهری، وظائف شهرداری ها در بین سازمانها و شرکتهای دولتی و غیر دولتی محلی متعددی توزیع شده است بطوری که وظائف شهرداری ها و به تبع آن اختیارات آنها، در شهرها  محدود به مواردی خاص شده اند. بر همین اساس در حال حاضر می توان وظایف شهرداری ها را به پنج گروه زیر تقسیم بندی کرد:

الف) خدمات عمرانی: مانند احداث خیابانها-معابر-میادین ،اعلام نظر نسبت به طرح های جامع و هادی شهری –اعلام نظر در خصوص نقشه های تفکیکی – الزام به رعایت مقررات ملی ساختمان –الزام به پذیرش نقشه ساختمانی از اعضاء سازمان نظام مهندسی .

ب) خدمات شهری : ایجاد تاسیسات عمومی تنظیف و نگهداری و تسطیح معابر و مجاری آب، تعیین محلهائی مخصوص برای تخلیه زباله ،نخاله و فضولات ساختمانی –احداث غسالخانه و گورستان –پیشگیری از حوادث –پیشگیری از آلودگی محیط زیست –نگهداری و تعمیر تونلهای شهری .

ج) وظایف نظارتی و حفاظتی:  اجراء آراء کمیسیون ماده 100 – صدور پروانه ساختمان- نظارت بر کلیه ابنیه ای که در شهر ایجاد می شود، جلوگیری از بروز تخلفات ساختمانی- حفظ اموال و دارائی شهر- اقامه دعوا علیه اشخاص و دفاع از دعاوی اشخاص علیه شهرداری – حفظ فضای سبز .

د) خدمات اجتماعی و فرهنگی : تاسیس موسسات فرهنگی و بهذاشتی،برگزاری مراسم و جشن های مذهبی،احداث پارک ها.

ه) مدیریت منابع: بودجه شهرداری- عوارض ساختمان و ترتیب ممیزی و وصول آن –سایر عوارض شهرداری و نقش شهرداری در تعیین ارزش معاملاتی ساختمانها 

 

عنوان : پایان نامه الگو گیری از شاخص های ارزیابی عملکرد در شهرداري هاي كلان شهر هاي ايران وارايه الگوي مناسب در شهرهای کوچک
تعداد صفحات:  120 صفحه
قالب:   word و قابل ویرایش
قیمت: فقط  99000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

ایرانی داک مرجع تخصصی دانلود پایان نامه، پروپوزال و  تحقیقات دانشجویی در ایران است. شما می توانید جدید ترین پایان نامه، پروپوزال ، پرسشنامه و  تحقیقات دانشجویی ایرانی داک را در این باره مطالعه کنید.

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل علاوه بر نمایش بعد از پرداخت، به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید “  کلیک کنید.

سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

 

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


1 × = دو