بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه بررسی مولفه های تاثیرگذار بر بکارگیری خدمات بانکداری اینترنتی با رویکردهای دلفی فازی و TOPSIS فازی
دانلود پروژه بررسی مولفه های تاثیرگذار بر بکارگیری خدمات بانکداری اینترنتی با رویکردهای دلفی فازی و TOPSIS فازی

دانلود پروژه بررسی مولفه های تاثیرگذار بر بکارگیری خدمات بانکداری اینترنتی با رویکردهای دلفی فازی و TOPSIS فازی

شرح مختصر:

چکیده

ورود تکنولوژی اطلاعات و اینترنت به عرصه مبادلات مالی، ضمن تسهیل این مبادلات ، تا حد زیادی از میزان هزینه های مالی کاسته است. به همین دلیل تمام بانکهای بزرگ دنیا به دنبال ورود هرچه سریع تر و جدی تر در بازارهای مبادلات الکترونیکی و ارائه خدمات بانکی از طریق اینترنت به مشتریان خود هستند. هدف از انجام اين پژوهش ، شناسایی و رتبه بندی مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر بکارگیری خدمات بانکداری اینترنتی می باشد.در این پژوهش ابتدا از روش دلفی فازی برای تصمیم گیری گروهی و از نظریه فازی برای شناسایی مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر بکارگیری خدمات بانکداری اینترنتی استفاده شده است. بر اساس آن، طی سه پانل دلفی فازی، مهم ترین عوامل ، شناسایی شد. سپس در ادامه به کمک رویکرد TOPSIS فازی به رتبه بندی مهم ترین مولفه های شناسایی شده از دیدگاه مشتریان کاربر بانک توسعه تعاون استان یزد پرداختیم . در پایان نیز راهکارها و پیشنهاداتی برای گسترش میزان بکارگیری خدمات بانکداری اینترنتی ارائه شده است.

مقدمه

دگرگوني هاي جهان به واسطه فن آوري و فن آوري اطلاعات، اينترنت و به تبع آن دولت الكترونيك و تجارت الكترونيك كه آن نيز به نوبه خود از فن آوري اطلاعات مشتق مي شود.(Kolodinsky and et al, 2004) .رشد و گسترش روز افزون فناوری ارتباطات، انقلابی را در ابعاد مختلف زندگی انسان ها و عملکرد سازمان ها دامن زده است. این فناوری ، روش ها ی کارکرد و نگرش افراد ، سازمان ها و دولت ها را دگرگون ساخته و باعث ایجاد صنایع نوین، مشاغل جدید و خلاقیت در انجام امور شده است. ظهور پدیده هایی چون کسب و کار و بانکداری الکترونیکی از نتایج عمده نفوذ و گسترش فناوری اطلاعات در بعد اقتصادی است. نوآوی در فناوری و رقابت میان سازمان های بانکداری ،که قصد ورود به این حرفه را دارند، موجب شده است تا طیف گسترده ای از انواع محصولات و خدمات بانکی ، قابل دسترس و ارائه به مشتریان کوچک و بزرگ باشد ( کاظمی نژاد، 1388).

توسعه دسترسی به شبکه گسترده جهانی(اینترنت) انقلابی را در زمینه ارتباطات”یکبه یک” و”یک به چند” در همه نقاط دنیا ایجاد کرده است. به جرأت میتوان گفتکه جهان هیچگاه شاهد چنین شتابی براي استفاده از یک پدیده علمی نبوده است. دسترسی تعداد زیادي از مردم به شبکه جهانی اینترنت و گسترش ارتباطات الکترونیک بین افراد و سازمانهاي مختلف از طریق دنیاي مجازي، بستري مناسب براي برقراري مراودات تجاري و اقتصادي فراهم کرده است و تجارت الکترونیک و بانکداري الکترونیک را میتوان از تبعات گسترش و نفوذ آن دانست(بصیری و ربیع،1386). با رشد سريع تكنولوژي مدرن ارتباط از دور، اينترنت روشي ساده و موثر را براي ارائه خدمات تجارت الكترونيكي براي ميليون ها نفر از كاربران از طريق ارتباط سيمي پيشنهاد مي كند (Yaobin and et al, 2010) .

همانطور که میدانیم بانکداري اینترنتی نوعی از بانکداري الکترونیکی برروي کانال اینترنت است. بطور کلی دو نوع استراتژي در زمینه بانکداري اینترنتی وجود دارد: گزینه اول، بانک موجود میتواند با داشتن دفتر فیزیکی وب سایتی را راه اندازي کرده و بانکداري اینترنتی را به عنوان کانال ارائهاي افزون بر کانالهاي موجود ارائه دهد(Miranda and et al, 2006).گزینه دوم، راه اندازي بانک تنها بصورت اینترنتی یا بانک مجازي، بدون وجود دفتر فیزیکی میباشد.وب وسیله اي است که اکثر تعاملات مرسوم که عموما از بانک انتظار میرود، را به همراه دارد. وب سایت فرم دیجیتالی شده اي از بروشور است که اطلاعات سازمانی و پیشرفته، گزارشات مالی، استخدام، اطلاعات عمومی، جزئیات تماس و … را فراهم میکند.

براى توسعه تجارت الكترونيكي در كشور و ورود به بازارهاي جهاني و عضويت در سازمان تجارت جهانی، برخورداري از يك نظام بانكي كارآمد الزامي است. يكي از ابزارهاي ضروري براي تحقق و گسترش تجارت الكترونيكي وجود سيستم بانكداري الكترونيكي است كه به عنوان شاخص جديد توسعه كشورها در نظر گرفته شده است. توسعه و کاربری فن­اوری اطلاعات در حوزه­های مختلف به ویژه در حوزه بانکداری،حاصل قابلیت­های فن­اوری اطلاعات است که امروزه در دنیای کسب­وکار با اقبال فراوان روبرو شده است. انسان هزاره سوم در تلاش است با شتاب دادن به روند توسعه و کاربری فن­اوری اطلاعات در بخش­های مختلف نظام اجتماعی از الگوی سنتی فاصله گرفته و الگوی جدید متناسب با الزامات عصر اطلاعات ایجاد کند. در این راستا و همانند اکثر تأمین­کنندگان خدمات، نظام بانکی طی دهه­های اخیر به سرعت به سمت سرمایه­گذاری بر روی فن­اوری­های نوین ارائه خدمات به مشتریان، به عنوان راهی برای کنترل هزینه­ها، جذب مشتریان جدید و تحقق انتظارات مشتریان روی آورده است و استفاده از این فن­اوری ها (بانکداری اینترنتی، بانکداری تلفنی، ماشین­های خودپرداز و…) را به عنوان یک ضرورت راهبردی در دستور کار خود قرار داده است (جوزف و استون، 2003).

فهرست مطالب

  • چکیده
  • مقدمه
  • بیان مساله
  • مروری بر روش دلفی فازی
  • اجرای روش دلفی فازی جهت تعیین مولفه های موثر بر بکارگیری خدمات بانکداری اینترنتی
  • انتخاب خبرگان و تشريح مسئله براي آنها
  • استخراج و تبیین مولفه های پیشنهادی
  • تعریف متغیرهای زبانی
  • تعیین مولفه های موثر بر بکارگیری خدمات بانکداری اینترنتی
  • رتبه بندی عوامل موثر بر بکارگیری خدمات بانکداری اینترنتی
  • نتیجه گیری و پیشنهادات
  • منابع و مآخذ
  • عنوان پروژه: بررسی مولفه های تاثیرگذار بر بکارگیری خدمات بانکداری اینترنتی با رویکردهای دلفی فازی و TOPSIS فازی
  • نوع فایل : word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 30 صفحه
  • قیمت: 12000 تومان   9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


− دو = 5