بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه جامع مدیریت تغییر
دانلود پروژه جامع مدیریت تغییر

دانلود پروژه جامع مدیریت تغییر

شرح مختصر :

در عصر حاضر، پيشرفت هاي سريع در علم و فناوري، تحول ها و دگرگوني هاي زيادي در نظام هاي اجتماعي- اقتصادي به وجود آورده اند و موجب رويارويي سازمان ها با تحول هاي گستردهاي شده اند. اين تحول ها ، فرصت ها و تهديدهايي را پديد آورده اند كه مواجهه با آنها نيازمند راه حلهاي خلاقانه است (کولین و کولارک، 2003). ما در عصري زندگي مي كنيم كه از یک طرف به دليل تغييرات سريع و گسترده در محيط و پويايي سريع علوم و فناوری يا بحران هاي مالي و پولي كه به صورت مستمر به سازمان ها فرود می آیند و آن ها باید به ناچار پیوسته خود رابا این تغییرات سازگار کنند. از طرف ديگر افزایش رقابت بين سازمان با سازمان های نوآور که دست به خلاقیت، ابتکار عمل یا کارآفرینی می زنند، باعث شده است كه سازمان هایی موفق به ادامه بقا شوند که بتوانند در صحنه رقابت در برابر تغییراتی که به سرعت رخ می دهند، واکنشی مناسب از خود نشان دهند (برناردو، 2010). امروزه با توجه به توسعه و تنوع محصول ها و خدمات سازمان ها و نيز رقابت شديد ميان آنها، سازمان ها در معرض تحول و دگرگوني بوده، موفقيت نهايي و حتي گاهي بقاي سازمان ها به توانايي سازمان در جذب و به كارگيري اطلاعات و دانش فناوري هاي جديد بستگي دارد تا بتوانند نوعي مزيت در سازمان خلق كنند ؛ بنابراين ، سازمان ها به دنبال ايجاد و مديريت مناسب سيستم هاي اطلاعات بوده تا اطلاعات و دانش فناوريهاي جديد را به موقع كسب و منتشر كرده، از آن به نحو بهينه استفاده كنند.

تغییر در سازمان دغدغه‏ای است که مدیران عالی سازمان برای هماهنگ کردن سطح توانایی‏ها و باورها با اجتماع، به ویژه با بازار در عرصه رقابت به آن نیاز دارند؛ فرایندی که نوعی ساختاردهی موازی با اجتماع (محیط) و پویش اندیشه است که در بیشتر مواقع، از آن به عنوان یک فرایند برنامه‏ریزی شده نام برده‏اند. این موضوع در اواخر دهه 1950 و اوایل 1960 مطرح شده است. در واقع، تحوّل در سازمان، تغییر در نگرش‏ها برای بهبود عملکرد افراد در سازمان است. به همین دلیل، در این فرایند تأکید بر فرهنگ، ارزش، باور و دانسته‏های افراد بشر است (دولان، 1382). تغییر در سازمان یا با قدرت به منظور تقویت ارزش موجود ایجاد می شود که در واقع، می‏توان آن را «تقویت‏کننده و ساختاردهنده بنیادگرایی» نامید و یا در جهت حذف یک باور ناکارآمد برای تثبیت ارزشی دیگر ایجاد می‏گردد که در حوزه اندیشه مدیران عالی است و می‏توان آن را «ساختارشکنی بنیادگرایی» نامید (کدار کراستون، 2008).

امروزه سازمانها بدون تحول نمی توانند ادامه حیات بدهند و ضرورت ایجاد تحول در همه بخش های سازمان اعم از نیروی انسانی،ساختارها،تکنولوژی و…بر هیچ کس پوشیده نیست.اینکه تحول را متوجه افراد خاصی کنیم موفقیت چندانی نخواهد داشت، بلکه برای ایجاد تحولات پایدار منطقی و سازنده باید سازمان را تبدیل به سازمان تحول گرا کرد و برای تحقق این مهم سازمانها دائما باید درجه تحول پذیری خودشان را اندازه گیری و اگر تحول پذیری آنها دچار رکود،سستی و مورد بی توجهی قرار گرفته با به کار گیری مکانیزم های عملی آن را تقویت کرد و توجه همگان را به آن معطوف کرد و قول پذیری را به عنوان فرهنگ مشترک سازمانی نهادی کند. در این فصل مطالبی مربوط به استراتژی و انواع آن و چگونگی پیاده کردن آنها و همچنین مطالبی در مورد تغییر ومفهوم تغییر و تحول و روش های ایجاد تغییر بیان گردید، سپس مطالبی در مورد مدل پیشنهادی که شامل چهار استراتژی نیروی انسانی، ساختار، تکنولوژی و وظیفه به وضوح بیان گردید.در پایان هم تحقیقات انجام گرفته ای که نزدیک به این موضوع بود آورده شد (اتزکوویچ، 2001).

فهرست مطالب

  • مقدمه و بیان مسأله
  • ادبیات تحقیق
  • چهارچوب نظری تحقیق
  • استراتژی
  • تغییر، تعاریف و مفاهیم
  • اصول و مبانی مدیریت تغییر
  • منشأ تغییر سازمانی
  • ماهیت نیروی کار
  • تکنولوژی
  • تمهیدات اقتصادی
  • روند های اجتماعی
  • سیاست های جهانی
  • رقابت
  • روش هایی برای ایجاد تغییر
  • پی بردن به نیاز واقعی برای ایجاد تغییر
  • تشکیل تیم هایی برای ایجاد برنامه های تغییر
  • تشویق افراد برای دادن نظرات جدید
  • عامل تغییر
  • الگوی اقدامات تغییر
  • اهداف تغییر
  • اهداف سازمانی تغییر
  • راهبردهای تغییر
  • مدیریت و شرایط تغییر سازمانی
  • تغییر هدف
  • تغییر استراتژی
  • تغییر رویه
  • انواع تغییر
  • تغییر سریع و تدریجی
  • تغییر مشارکتی و آمرانه
  • تغییر تکاملی و اساسی
  • تغییر تکاملی
  • تغییر اساسی
  • عاملان تغییر و تحول سازمانی
  • علل مقاومت در برابر تغییر و تحول
  • علل فردي
  • علل گروهی
  • علل سازمانی
  • علل اجتماعی
  • استراتژی های تغییر درتوسعه سازمان
  • بحث و نتیجه گیری
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان: پروژه جامع مدیریت تغییر
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 30 صفحه
  • قیمت: 12000 تومان   9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


3 × دو =