بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه ضرورت اصلاح الگوی مصرف در جامعه، بکارگیری نیروهای جهادی متخصص و با تجربه در امورات مختلف
دانلود پروژه ضرورت اصلاح الگوی مصرف در جامعه، بکارگیری نیروهای جهادی متخصص و با تجربه در امورات مختلف

دانلود پروژه ضرورت اصلاح الگوی مصرف در جامعه، بکارگیری نیروهای جهادی متخصص و با تجربه در امورات مختلف

شرح مختصر :

در کشورهای جهان سوم و در حال توسعه علاوه بر نقصان و عدم کفایت سرمایه های مادی مشکل حادتری نیز به نام عدم مدیریت و استفاده صحیح از منابع انسانی و مادی مزید بر علت است و از سوی دیگر در کشورهای توسعه یافته در کنار وجود سرمایه های فراوان مادی و انسانی استفاده مطلوب و بهینه از منابع جامعه هم در دستور کار و اولویت قرار دارد. هر کشوری دارای سرمایه و امکانات مادی و معنوی مخصوص به خود است و شاید به سختی بتوان دو کشور را یافت که دارای امکانات و سرمایه های یکسان و مشابه باشند در عین حال می توان از دسته بندیها و برنامه ریزیهای صورت گرفته در کشورهای دیگر که با هدف استفاده مطلوب و بهینه از شرایط انجام شده است در بهره گیری از پتانسیلهای مشابه در کشور ایران هم استفاده نمود. بعنوان مثال در بخش انرژی و در مقوله استفاده از آن در بخش صنعت و خانگی می توان از روشهای علمی و تجربه شده و فناوری به کار گرفته شده توسط ممالک دیگر در این مورد بهره جسته و با شبیه سازی و یا تغییرات جزئی احتمالی روشهای مذکور را به کار گرفت. نظیر این مورد در بخشهای مختلف صنعت ( اعم از پالایشگاهها، کارخانجات تولید فولاد، واحدهای تولیدی لوازم خانگی، کارخانجات اتومبیل سازی، تولید لباس و منسوجات، لوازم برق صنعتی، محصولات صوتی و تصویری و الکترونیکی، تولید فرش و دهها واحد متنوع دیگر )، کشاورزی ( شامل استفاده از ادوات آبیاری، شبکه توزیع آب،     سد سازی، کاشت-داشت-برداشت و بسته بندی محصولات، صنایع غذایی و فرآوری محصولات و سایر زیر مجموعه های این بخش ) و خدمات ( مشتمل بر استفاده مطلوب و شایسته از نیروی انسانی ماهر و متخصص، سازمانهای اداری و خدماتی، بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری، تقسیمات سیاسی و اداری، نیروهای نظامی و انتظامی، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، آموزش و پرورش، فرهنگ و سایر مباحث مرتبط با این بخش ) قابل ذکر است. وجود نیروی انسانی ماهر و متخصص و متعهد که از یک سو دارای دانش فنی و فناوری و تجربه لازم در امور محوله بوده و از سوی دیگر دارای وجدان کاری و اخلاق انسانی- اسلامی باشد از سرمایه های اصلی و محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. پس از پبروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بستر سازی توسعه آموزش عالی و درک نیاز مبرم کشور به نیروهای متخصص و متعهد جهش قابل توجهی در تربیت نیروهای انسانی کارآمد صورت گرفت. وقوع جنگ تحمیلی و هجمه سراسری جهان کفر و الحاد به نظام نوپای ایران اسلامی که با هدف مشخص ریشه کنی این نهال مقدس صورت گرفت در کنار سختیها و مصائب غیر قابل جبران مادی و غیر مادی که بر این مردمان عزیز تحمیل کرد، توانست روحیه شهادت طلبی، ایثار، فداکاری و در یک کلام بسیجی و جهادی بودن را در لایه های درونی اجتماع تزریق کند. ویژگی بارز این فرهنگ حس نوع دوستی، ایثار و از جان گذشتگی و تلاش بی وقفه در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران است و پیروان این مکتب یا بطور مستقیم در سنگرهای نبرد با کفار زمان تربیت شده اند یا فرزندان نجیب آنان و تربیت شدگان در مکتب آنهایند. این نیروی باورنکردنی متعهد چنانچه با سلاح علم و فناوری تجهیز شود درست هدف غایی و همان آمال و ایدهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای ( دامت برکاته ) و تمامی امت اسلامی ایران سرافراز است و این سرمایه عظیم نیروی انسانی می تواند در صورت قرار داشتن در رأس امور اصلاح الگوی مصرف را که به نیکی از سوی رهبر انقلاب نامگذاری امسال لقب گرفته است بطور عملی پیاده سازد چرا که هم تعهد دارد و هم تخصص.

فهرست مطالب

  • چكيده
  • مقدمه
  • ایران کشوری با سرمایه های عظیم مادی و معنوی
  • نیروی انسانی ثروتی ناتمام
  • اصلاح الگوی مصرف ابتدا با بکارگیری نیروی انسانی کارامد
  • فرهنگ جهادی آمیزه ای از تخصص و تعهد
  • بحث و نتیجه گیری
  • فهرست منابع و مآخذ
  • الف: منابع فارسی
  • ب: منابع لاتین
  • عنوان پروژه: ضرورت اصلاح الگوی مصرف در جامعه، بکارگیری نیروهای جهادی متخصص و با تجربه در امورات مختلف
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 18 صفحه
  • قیمت: 12000 تومان  9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


4 × = بیست چهار