بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه فرهنگ جهادي به روايت فيلم هاي مستند جنگي
دانلود پروژه فرهنگ جهادي به روايت فيلم هاي مستند جنگي

دانلود پروژه فرهنگ جهادي به روايت فيلم هاي مستند جنگي

شرح مختصر :

يکي از نقاط درخشان تاريخ فيلم مستند سينماي جنگي ايران، حضور ” گروه تلويزيوني جهاد ” در عرصه فيلم سازي بوده است. از خلال اين حضور است که ما با بخشي از ” فرهنگ جهادي ” آشنا مي شويم. تأثير گروه تلويزيوني جهاد، بويژه همکاري هنرمند ممتاز عرصه مستند جنگ، شهيد سيد مرتضي آويني با اين گروه موجب شده است تا آثار اين مجموعه ي مستند بويژه مجموعه روايت فتح، برجستگي خاصي داشته باشد. تا آنجا که هر نگارنده اي به فيلم هاي مستند جنگي پرداخته، بخش مهمي از اثر خود را به گروه تلويزيوني جهاد اختصاص داده است.

مقاله حاضر سعي دارد تا به معرفي فيلم هاي مستند جنگي بپردازد که در آن جهاد نقش اساسي داشته است. به اين رتيب سؤالات اصلي مقاله دو سؤال کاملاً مجزا و متفاوت است که عبارتند از :

1ـ جهاد چه نقشي در ساخت و توليد فيلم هاي مستند جنگي داشته است؟

2ـ فعاليت هاي جهاد سازندگي در امر مهندسي ـ رزمي جبهه ها بصورت مستند در کدام فيلم ها انعکاس يافته است؟

در مقام پاسخگويي به سؤالات فوق ما ابتدا فيلم هايي را معرفي خواهيم کرد که جهاد سازندگي اقدام به تهيه کنندگي و ساخت آنها نموده است. ممکن است درمحتواي فيلم ها به فعاليت هاي جهادسازندگي در جبهه هاي جنگ بپردازد و يا ساير نيروها را به تصوير کشيده باشد. در پاسخ به سؤال دوم به فيلمهايي اشاره خواهيم کرد که واحد تلويزيوني جهاد و ساير نهادهاي سازنده فيلم به زحمات نيروهاي جهادي، بويژه مهندسي ـ رزمي پرداخته اند. به عبارتي محتواي فيلم مربوط به جهاد سازندگي است.جهت اطلاع خوانندگان جوان مقاله، يادآور مي شويم که وزارت جهاد کشاورزي از دو ساختار قديم ترکيب يافته است. يکي “وزارت کشاورزي” است که از سالهاي قبل از انقلاب اسلامي باقي مانده بود و بخش ديگر آن “جهاد سازندگي” است که در ابتداي انقلاب جهت ياري رساني و کمک به روستائيان و محرومان بعنوان يک نهاد انقلابي تاسيس گرديد. سپس تبديل به “وزارت جهاد سازندگي” شده و بعدها با ترکيب دو وزارت خانه ي         ” کشاورزي” و ” جهادسازندگي” نهاد جديدي با عنوان “وزارت جهاد کشاورزي” ايجاد گرديد.جهاد سازندگي به عنوان يک نهاد انقلابي نقشي مهم و تأثيرگذار در جنگ داشته و در امر ساختن سنگر براي رزمندگان، انجام کارهاي مهندسي ـ رزمي و کمک رساني به جبهه هاي جنگ مشارکت داشته است. بدين ترتيب جهاد سازندگي هم در عرصه توليد آثار مستند جنگي و هم در عرصه کارزار با دشمنان در طي جنگ نقش کليدي و مهمي داشته است. به اين ترتيب پاسخ سؤال اول معرفي آثار مستند واحد تلويزيوني جهاد است و پاسخ سؤال دوم فعاليت مهندسي ـ رزمي جهاد سازندگي را در فيلم نشان مي دهد. لازم به يادآوري است که در حد يک مقاله نمي توان فيلم ها را به شکل کامل و با تمامي جزئيات معرفي کرد. لذا صرفاً به اختصار جهت آگاهي پژوهشگران خلاصه اطلاعات فيلم ها ذکر خواهد شد.

فهرست مطالب

  • چكيده
  • مقدمه
  • اهميت فيلم ها و آثار مستند
  • ضرورت طرح موضوع
  • جامعه آماري پژوهش
  • انواع فيلم هاي مستند جنگي و تهيه کنندگان آن
  • فعاليت هاي واحد تلويزيوني جهاد
  • فرهنگ جهادي در فيلم هاي مستند جنگي
  • فعاليت هاي جهاد در ساخت فيلم هاي مستند جنگي
  • معرفي اجمالي فيلم هاي گروه تلويزيوني جهاد
  • بحث و نتیجه گیری
  • فهرست منابع و مآخذ
  • الف: منابع فارسی
  • ب: منابع لاتین
  • عنوان پروژه: فرهنگ جهادي به روايت فيلم هاي مستند جنگي
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 27 صفحه
  • قیمت: 12000 تومان  9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


8 × = هفتاد دو