بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند
دانلود پروژه شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند

دانلود پروژه شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند

شرح مختصر :

با گسترش شبکه اینترنتی و روی آوردن مشتریان به این پدیده به منظور رفع نیازهای خود ، برای شرکتها این فرصت بوجود آمده که از طریق خدمات نوین اینترنتی مشتریان بیشتری را جذب کنند . از طرفی شدت گرفتن رقابت میان شرکتهای ارائه دهندۀ خدمات از طریق دنیای مجازی باعث شده که شرکتها بیشتر به دنبال حفظ مشتریان موجود خود باشند تا جذب مشتریان جدید این امر سبب شده که مفاهیمی همچون بازاریابی رابطه مند و تصویر شرکت در این زمینه مطرح شود ، چرا که در دنیای وب دیگر ارتباطات چهره به چهره مطرح نمی باشد و میزان اعتماد مشتریان است که در تصمیمات خرید مشتریان و استفاده آنها از خدمات اینترنتی تعیین کننده می باشد [Lin,210:16-34 & Lu]. در این ميان، خدمات مختلفي از طريق اين ابزار قدرتمند ارائه شده است كه يكي از آنها، خدمات بانکداری مي­باشد كه عرضه اینترنتی اين خدمات، مزاياي زيادي براي بانك ها و مشتريان آنها دارد. بانکداری اینترنتی عبارتست از ارائه اطلاعات و خدمات اصلي بانك از طريق وب. اين خدمات دست كم شامل مشاهدة صورتحساب، گزارش تراكنشهاي قبلي حساب، و انتقال وجوه به حسابهاي ديگر در همان بانك است[باقری،1387]. همانطور که اشاره شد ، حفظ و نگهداری مشتریان مهمتر از بدست­آوردن مشتریان بوده و ایجاد ارزش برای مشتری عامل مهمی برای حفظ مشتریان محسوب می­شود[Weinstein,2002:68-259]. بنابراین بانکها باید به دنبال استفاده از ابزارهایی مانند بهبود تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند باشند که بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند و در صورت ممکن به جذب مشتریان بالقوه نیز بپردازند

فهرست مطالب

  • چکیده
  • مقدمه
  • ادبیات و پیشینه تحقیق
  • پیشینه تحقیق
  • تصویر شرکت
  • بازاریابی رابطه مند
  • اعتماد
  • بانکداری اینترنتی
  • قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی
  • روش‌شناسی تحقیق
  • فرضیات تحقیق
  • فرضیه های اصلی
  • فرضيه های فرعي
  • مدل مفهومی
  • روش تحقیق
  • جامعه آماري
  • نمونه آماری و روش نمونه گیری
  • روش آماری و شیوه تحلیل داده‌ها
  • اعتبار و اعتماد ابزار گردآوری اطلاعات
  • آزمون KMO
  • مدل تخمین استاندارد«بازاریابی رابطه مند»
  • مدل تخمین استاندارد «اعتماد»
  • مدل تخمین استاندارد «قصد استفاده»
  • پایایی سازه های تحقیق
  • آزمون پیرسون
  • نتایج آزمون پیرسون
  • یافته های پژوهش
  • آمار توصیفی نمونه مورد بررسی تحقیق
  • مدل اعداد معناداري(T) روابط بين متغيرهاي مدل(مربوط به فرضیه های فرعی)
  • مدل تخمين(ضريب مسير) روابط بين متغيرهاي مدل(مربوط به فرضیه های فرعی)
  • مدل اعداد معناداري(T) روابط بين متغيرهاي مدل(مربوط به فرضیه های اصلی)
  • مدل تخمين(ضريب مسير) روابط بين متغيرهاي مدل(مربوط به فرضیه های اصلی)
  • آزمون فرضیات پژوهش
  • نتایج نیکوئی برازش مدل
  • نتیجه‌گیری
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان پروژه : شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 34 صفحه
  • قیمت: 12000 تومان  9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


− 8 = هیچ