بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه تفاوتهاي جنسيتي در انگيزش و پيشرفت تحصيلي دانشجويان
دانلود پروژه تفاوتهاي جنسيتي در انگيزش و پيشرفت تحصيلي دانشجويان

دانلود پروژه تفاوتهاي جنسيتي در انگيزش و پيشرفت تحصيلي دانشجويان

شرح مختصر :

پيش از بحث درباره­ي تأثير جنسيت بر عملكرد تحصيلي ضروري است كه به تمايز مهم و در عين حال پر مناقشه‌اي كه بين دو مفهوم جنس و جنسيت وجود دارد اشاره شود. واژه­ي جنس مبهم است زيرا مي‌توان آن را هم به گروهي از افراد و هم به كارهايي مثل امور جنسي اطلاق كرد (گيدنز 1373: 175). استفاده­ي مناسب از واژه­ي جنس و جنسيت به احتمال، منشأ مهم‌ترين اختلاف نظرها بوده است. مكابي (1988) به کاربرد مترادف اين دو واژه معتقد است (گولومبوك 1382: 11). ولستون كرافت مفهوم جنس را در عمل معادل با جنسيت به كار ‌برده و جنبه­ي زيست­شناختي زنان را عامل مهمي براي تمايز زن و مرد نمي‌داند. فايرستون نيز معتقد است كه با پيشرفت‌هاي علمي و فني جنس و جنسيت مفهوم امروزين خود را از دست خواهند داد (وينسنت 1378: 268). هايد براي كاهش ابهام، اصطلاح جنس را در مورد رفتارهاي جنسي و اصطلاح جنسيت را براي استناد كردن به مردان و زنان به كار مي‌گيرد (هايد 1384: 19). مطابق با نظر اكلي (1981) جنس به تقسيم زيست شناختي زن و مرد ناظر است. متيوز (1982) نيز آن را نوعي زيست­شناختي دو وجهي از زن و مرد در نظر مي‌گيرد (محمدي اصل: 78).

فريدمن (2001) نيز به اين تفاوت قائل است، بدين­معني كه مؤنث يا زنانه يك گروه زيست­شناختي است كه زنان به آن تعلق دارند و جنس زيست­شناختي تفاوتي است كه به طور طبيعي پيش مي‌آيد (فريدمن 1381: 25). بدين ترتيب واژه­ي جنس مبين يک اساس بيولوژيكي براي رفتار است و به بعد زيست‌شناختي مردانگي و زنانگي محدود مي‌شود (گولومبوك، همان: 11). وقتي مفهوم زن به منزله­ي يك جنس به كار برده مي‌­شود نشان از تفاوت­هاي زيست­شناختي ميان زن و مرد دارد (گرت 1382: 9 و10). جنس فقط معنايي زيست­شناختي دارد، يعني شخص از نظر پيكرشناسي مرد است يا زن. تفاوت­هاي جنسي ممكن است طبيعي باشد (ابوت 1381: 305). بر اين اساس واژه­ي جنس به تفاوت­هاي كالبدي و فيزيكي ميان مردان و زنان اشاره دارد كه آن را از فعاليت جنسي متمايز مي‌­كند (گيدنز، همان: 175). اين تفاوت­ها در اندام­هاي جنسي و عمل توليد مشهود و بارز مي‌­شوند (فريدمن، همان: ص27). شاخص‌هاي مهم ديگر تمايز جنسي، كروموزم­ها، غدد جنسي و هورمون­ها هستند كه ممكن است با يكديگر پيوستگي نداشته باشند (گولومبوك، همان: 49).

فهرست مطالب

  • چکيده
  • مقدمه
  • 1) جنسيت و توانايي­هاي شناختي و تحصيلي
  • 2) جنسيت و عملکرد تحصيلي
  • 3) چارچوب نظري تحقيق
  • 4) سؤالات تحقيق
  • 5) جامعه­ي آماري و روش نمونه­گيري
  • 6) پرسشنامه مقياس انگيزش تحصيلي AMS
  • 6) يافته‌هاي تحقيق
  • 7) بحث و نتيجه‌گيري
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان پروژه: تفاوتهاي جنسيتي در انگيزش و پيشرفت تحصيلي دانشجويان
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 45 صفحه
  • قیمت:  12000 تومان   9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


− یک = 6