بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود روش تحقیق وسایل ارتباط جمعی بر عملکرد تحصیلی
دانلود روش تحقیق وسایل ارتباط جمعی بر عملکرد تحصیلی

دانلود روش تحقیق وسایل ارتباط جمعی بر عملکرد تحصیلی

شرح مختصر :

در سالهاي اخير بحث استفاده از فناوری اطلاعات رایانه و  اينترنت در مسائل آموزش و پرورشي مورد تأكيد بسياري از كارشناسان آموزشي و مديريتي قرار گرفته و اين مهم در كشورهاي پيشرفته از سال 1962 شروع شده كه نمونة آن طرح آرپانت در ايالات متحده آمريكا و به تبع آن ظهور شبكه جهاني اينترنت و آموزش الكترونيكي در سال 1990 وجه ديگري به آن بخشيده است. در ايران نيز در سال 1380 در بخش­هاي خصوصي در قالب مؤسسات عالي غيرانتفاعي اقدامات زيادي صورت گرفته است كه از نمونه­هاي آن مي­توان به دانشگاه علم و صنعت ايران و دانشگاه شيراز اشاره کرد (علیزاده، 1385). علاقه دانش­آموزان به استفاده از رايانه و يادگيري مهارتهاي لازم با رشته تحصيلي آنان نيز مرتبط است. پژوهش­ها نشانگر اين مطلب است که دانش­آموزان رشته­هاي فني از دانش­آموزان رشته­هاي علوم انساني در کار با رايانه ماهرترند، زيرا بيشتر با رايانه کار مي­کنند و از ابزارهاي متنوع فناوري استفاده مي­کنند و در نتیجه کمتر از رايانه هراس دارند (رحیمی، 1385).

فهرست مطالب

  • چکیده
  • فصل اول: کلیات تحقیق
  • مقدمه
  • بیان مساله
  • ضرورت انجام تحقیق
  • هدف تحقیق
  • فرضیه های تحقیق
  • متغیرهای تحقیق
  • تعریف مفهومی و عملیاتی متغیر های تحقیق
  • فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
  •  مقدمه
  • مبانی نظری پژوهش
  • آموزش
  • یادگیری
  • نقش راه های حسی در یادگیری
  • تأثیر تکنولوژی بر پیشرفت تحصیلی
  • چارچوب نظری تحقیق
  • تعریف رسانه
  • ارتباط
  • تعریف ارتباط
  • سیر تاریخی وسایل ارتباط جمعی: تاریخچه مختصر ظهور وسایل ارتباط جمعی
  • ویژگی های مشترک وسایل ارتباط جمعی
  • سطوح تأثیر وسایل ارتباط جمعی بر جامعه
  • کارکردهای آشکار و پنهان وسایل ارتباط جمعی
  • انواع تجمعات انسانی در ارتباط جمعی
  • ساخت سازمان و مدیریت وسایل ارتباط جمعی
  • انواع مدیریت در وسایل ارتباط جمعی
  • تقسیم بندی نظریات مربوط به میزان تأثیرات وسایل ارتباط جمعی بر مخاطبان
  • نظریات مربوط به تاثیرات نامحدود رسانه ها (مخاطب منفعل)
  • نظریات تاثیر محدود رسانه یا مخاطب فعال (نظریه استحکام)
  • نظریات مربوط به تاثیرات مشروط رسانه ها
  • تعدد وسایل ارتباط جمعی و خنثی سازی اثرات
  • تعدد ارزش ها و کاستی اثرات
  • رویکرد نظری: چهار مرحله تاثیر محتوای رسانه‌ ها
  • نظریات مربوط به تاثیرات وسایل ارتباط جمعی
  • تاثیرات وسیله ارتباطی
  • مک لوهان و رسانه های سرد و گرم: وسیله همان پیام است
  • سیر تحول ارتباطی جوامع از نظر ژان کلوتیه
  • دیوید رایزمن و دوران تاریخ اجتماعی بشر
  • تاثیرات محتوای وسایل ارتباط جمعی
  • تحلیل کارکردی وسایل ارتباط جمعی از دیدگاه لاسول و رایت
  • کارکردهای مثبت و منفی وسایل ارتباط جمعی از دیدگاه لازارسفلد و مرتون
  • محیط پیرامون و اثر رسانه ها
  • نظریه نیازجویی مخاطبان در رویارویی با رسانه های جمعی
  • نقش وسایل ارتباط جمعی در کشورهای در حال توسعه
  • دانیل لرنر
  • اثر بومرانگ ، انگ و کاستی تأثیر وسایل ارتباط جمعی
  • دیدگاه های مخاطبان درباره وسایل ارتباط جمعی
  • اثرهای ارتباطی وسایل ارتباط جمعی
  • وسایل ارتباط جمعی و تغییر نگرش
  • نظریات دی فلور
  • الگوی لاویج و اشتاینر (با تاکید بر اثربخشی تبلیغات)
  • اثرهاي وسايل ارتباطي بر ادراك
  • فرایندهای گزینشی
  • وسایل ارتباط جمعی و فرهنگ: مطالعات انتقادی تاثیرات وسایل ارتباطی
  • نظریه هژمونی فرهنگی
  • نظریات مکتب فرانکفورت
  • نظریه صنایع فرهنگی
  • خلاصه دیدگاه ها در مورد تأثیر وسایل ارتباط جمعی بر مخاطبان
  • وسایل ارتباط جمعی و خشونت
  • نظریات مربوط به خشونت
  • نظریه یادگیری اجتماعی
  • نظریه اثر محرک
  • نظریه اجتماعی- رشدی
  • اثر حساسیت زدایی
  • اثر آگاهی و هشیاری اجتماعی
  • نظریات باندورا درباره خشونت
  • نظریه کاشت گربنر و خشونت رسانه ای
  • خلاصه نظریات درباره خشونت
  • تاثیرات وسایل ارتباط جمعی بر افکار عمومی
  • تعابیر متفاوت و متضاد از افکار عمومی
  • عوامل پیدایش افکار عمومی
  • ابزارهای جهت دهی  افکار عمومی از طریق  وسایل ارتباط جمعی
  • نظریات هابرماس درباره حوزه عمومي و تاثیرات وسایل ارتباط جمعی
  • گفت‌وگو در حوزه عمومي
  • برنامه درسی
  • رویکردهای برنامه درسی از منظر میلر و جایگاه آموزش الکترونیک در آنها
  • نقش آموزش الکترونیک در رویکرد رفتاری و قابلیت مداری
  • نقش آموزش الکترونیک در رویکرد موضوعی – دیسیپلینی
  • نقش آموزش الکترونیک در رویکرد اجتماعی
  • نقش آموزش الکترونیک در رویکرد رشد گرا
  • نقش آموزش الکترونیک در رویکرد شناختی
  • نقش آموزش الکترونیک در رویکرد انسانگرایانه
  • نقش آموزش الکترونیک در رویکرد ماورای فردی
  • پیشینه پژوهش
  • تحقیقات خارجی
  • تحقیقات داخلی
  • فصل سوم : روش اجرای تحقیق
  • مقدمه
  • روش تحقيق
  • فرآيند تحقيق
  • ابزار و روش های گردآوري داده‏ها
  • جامعه آماري
  • روش  نمونه گيري
  • قلمرو تحقیق
  • قلمرو مکانی
  • قلمرو زمانی
  • پرسشنامه استفاده از وسایل ارتباط جمعی (رایانه) بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان
  • روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها
  • روش آماری
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان روش تحقیق (سه فصل اول پایان نامه):  وسایل ارتباط جمعی بر عملکرد تحصیلی
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 125 صفحه
  • قیمت:  49000 تومان   29000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


− 5 = سه