شرح مختصر :
با توجه به پیشرفت فناوری اطلاعات دسترسی به اطلاعات و منابع علمی برای پژوهشگران راحت تر شده است. موسسه آموزشی پژوهشی ایرانی داک برای کمک به پژوهشگران و دانشجویان، ادبیات متغیر های تحقیق را پس از مرور مقالات و منابع علمی تهیه و با کمترین قیمت در اختیار پژوهشگران قرار داده است.
ما اعتقاد داریم که با این خدمت می توانیم تمامی پژوهشگران را در رابطه با موضوع پژوهش خود یاری رسانیم. پژوهشگر با دریافت این فایل به تمامی اطلاعات متغییر و همچنین تحقیقات داخلی و خارجی که انجام شده است دسترسی پیدا می کند و در عوض می تواند دقت خود را بر روی اجرای پژوهش و مطالعه دیگر منابع صرف کند.
توجه: این فایل تنها جهت کمک به پژوهشگران و دانشجویان در جهت بهتر انجام دادن تحقیق و پژوهش آنان می باشد و ایرانی داک هیچ مسئولیتی در قبال سو استفاده بعضی اشخاص از این فایل را به عهده نمی گیرد.
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق
- 2- مقدمه
- 2- 1- بررسی نظریه های پیرامون رضایت شغلی
- 2- 1- 1- مفهوم و تعاریف رضایت شغلی
- 2- 1- 2- تاریخچه رضایت شغلی
- 2- 1- 3- رویکردها و عوامل رضایت شغلی
- 2- 1- 4- راه های کلیدی برای بهبود رضایت شغلی
- 2- 1- 5- اهداف رضایت شغلی
- 2- 1- 6- روش های ارزیابی رضایت شغلی
- 2- 1- 7- شاخص های رضایت شغلی
- 2- 1- 7- 1- پرداخت منصفانه و کافی
- 2- 1- 7- 2- عوامل محیطی
- 2- 1- 7- 3- عوامل فردی
- 2- 1- 7- 4- میزان تأمین توسعه قابلیت های فردی
- 2- 1- 7- 5- امنیت شغلی
- 2- 2- بررسی مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
- 2- 2- 1- پیشینه و سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری
- 2- 2- 1- 1- پیش از مرحله تجارت الکترونیک
- 2- 2- 1- 2- دوره پیش از کسب و کار الکترونیک
- 2- 2- 1- 3- مرحله رشد کسب و کار الکترونیک
- 2- 2- 2- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری
- 2- 2- 2- 1- تعریف مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری ECRM
- 2- 2- 2- 2- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری ICRM
- 2- 2- 3- مفهوم جدید خدمت به مشتریان
- 2- 2- 4- اهداف CRM
- 2- 2- 4- 1- اهداف CRMاز دیدگاه بارنت
- 2- 2- 4- 2- اهداف CRM از نقطه نظر نول
- 2- 2- 4- 3- اهداف CRM از نظر سویفت
- 2- 2- 4- 4- اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و راجرز
- 2- 2- 4- 5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون
- 2- 2- 5- دیدگاه های مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
- 2- 2- 5- 1- دیدگاه اول: تلقی CRMبه عنوان یک فرایند
- 2- 2- 5- 2- دیدگاه دوم: تلقی CRMبه عنوان یک استراتژی
- 2- 2- 5- 3- دیدگاه سوم: تلقی CRMبه عنوان یک فلسفه
- 2- 2- 5- 4- دیدگاه چهارم: تلقی CRMبه عنوان یک توانمندی
- 2- 2- 5- 5- دیدگاه پنجم: تلقی CRMبه عنوان یک تکنولوژی
- 2- 2- 6- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری
- 2- 2- 7- چالشهای اجرایی CRM58
- 2- 2- 7- 1- هزینه راه اندازی اولیه
- 2- 2- 7- 2- ابزارهای کاربردی یکپارچه
- 2- 2- 7- 3- همکاری بخش های مختلف
- 2- 2- 8- بررسی پژوهش های انجام شده پیرامون موضوع
- 2- 2- 8- 1- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور
- 2- 2- 8- 2- پژوهش های انجام شده پیرامون موضوع در داخل کشور
- الف: منابع فارسی
- ب: منابع لاتین
- عنوان : ادبیات تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت شغلی
- قالب: word و قابل ویرایش
- تعداد صفحات: 75 صفحه
- قیمت:
25000 تومان18000 تومان
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.
بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
راهنمای دانلود :
- ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“ کلیک کنید.
- سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.