شرح مختصر :
فضای مجازی نسل جدیدی از فضای روابط اجتماعی هستند که با اینکه عمر خیلی زیادی ندارند، توانسته اند به خوبی در زندگی مردم جا باز کنند. مردم بسیاری در سنین مختلف و از گروه های اجتماعی متفاوت در فضای مجازی کنار هم آمده اند و از فاصله های بسیار دور در دنیای واقعی، از این طریق با هم ارتباط برقرار می کنند. امروزه روش های ارتباطی با دیگران از طریق اینترنت افزایش یافته است. پست الکترونیک، پیام های کوتاه، چت روم ها، وب پایگاه ها و بازی ها، روش هایی برای گسترش و حفظ روابط اجتماعی شده اند. روزانه نزدیک به چهارصد میلیون نفر در سراسر دنیا از اینترنت استفاده می کنند و یکی از کاربردهای اصلی اینترنت، برقراری ارتباط اجتماعی با دیگران است. شاید عیب اصلی ارتباط های اینترنتی آن است که ارتباط در فضای مجازی، اساساً بر متن استوار است و بنابراین، از نشانه های بصری و شنیداری در تعامل های رو در رو بی بهره است.(جوادی نیا،1392) پیامدهای مواجهه مخاطبان ایرانی با برنامههای شبکههای ماهوارهای دغدغههای بسیاری را برای جامعه کارشناسی ایجاد کرده است. بسیاری از کارشناسان خانواده و بهداشت جنسی از برنامهریزی برای تأثیر فرهنگی این سریالها در عادیسازی خیانت زوجین به یکدیگر میگویند. افزون بر شبکههای ماهوارهای ما مواجه با سیل عظیم دیویدیهای سریالهای خارجی هستیم که بخش عمده این سریالها در مقوله زن و خانواده با ترویج فرهنگ بیحیایی و بیعفتی و عادیسازی مقوله خیانت، عشقهای ضربدری، مثلثی و کاهش صمیمیت زوجین و … قصد همراه کردن مخاطب با خود را دارد و ممکن است مخاطب با دریافت پیام این سریالها، با محتوای ارائه شده آنها احساس همذاتپنداری کند.(آذربخش ،1390)
فهرست مطالب
- فصل اول : کلیات تحقیق
- مقدمه
- طرح مسأله
- اهمیت پژوهش
- اهداف پژوهش
- هدف اصلی
- اهداف فرعی
- فرضیه های پژوهش
- فرضیه اصلی
- فرضیه های فرعی
- تعاریف نظری و عملیاتی واژه ها
- فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
- بخش اول: شبکه های اجتماعی
- مقدمه
- شبکه های اجتماعی
- مزایای استفاده از اینترنت
- پيامدها و آثار مثبت و منفي اینترنت
- محتواي روابط اجتماعي
- شيوههاي انتقال اطلاعات
- تاریخچه شبکه های اجتماعی
- شبکه وب جهانی
- سایت های شبکه اجتماعی
- نقش شبکه های اجتماعی در جنگ نرم
- وب ۲ چیست؟
- آنالیز شبکههای اجتماعی
- شبکههای اجتماعی اینترنتی
- شبکههای اجتماعی اینترنتی در دنیا
- دلايل عمده ايجاد شبكه هاي اجتماعي
- تحليل شبكه هاي اجتماعي
- معرفی شبکه های اجتماعی و ابزارهای ارتباطی
- فیس بوک
- گوگل پلاس
- پینترست
- توییتر
- مای اسپیس
- لینکدین
- اورکات
- اسکایپ
- او وو
- وایبر
- ویژگیه
- لاین
- ویچت
- تانگو
- واتس آپ
- اینستاگرام
- هنگ اوتس
- نیمباز
- بی تالک
- چت آن
- دی دی
- کو کو
- بادو
- اسکات
- بررسی شبکه های اجتماعی و تأثیرات آن ها بر ابعاد مختلف زندگی
- تاثیر فضای مجازی بر هویت
- بحران هويت
- آشفتگي هويت و شبکه های اجتماعی
- اختلال هويت و شبکه های اجتماعی
- پيامدهاي فقدان هويت و شبکه های اجتماعی
- هويت بخردانه و نابخردانه و شبکه های اجتماعی
- بحث تاثیر شبکه های اجتماعی در محیط خانواده و کار
- بخش دوم: صميميت زناشويي
- صميميت چيست؟
- مؤلفههاي صميميت
- صميميت احساسي
- صميميت روانشناختي
- صميميت فکري
- صميميت جنسي
- صميميت جسماني (غيرجنسي)
- صميميت معنوي
- صميميت زيبايي شناختي (هنري)
- صميميت اجتماعي- تفريحي
- صميميمت زماني
- پوياييهاي صميميت
- صميميت و ارتباط
- مشکلات رايج و معمول فرستنده
- دروغگويي
- پيامهاي پنهان
- پيامهاي مبهم
- ارتباطهاي متناقض
- مشکلات رايج گيرنده پيام
- مشکلات ضعف توجه
- حالت دفاعي داشتن
- عوامل روانشناختي
- نياز داشتن به صميميت
- هفت مرحله صميميت
- کليشهها: اولين سطح صميميت
- حقايق: دومين سطح صميميت
- عقايد: سومين سطح صميميت
- اميد و رؤياها: چهارمين سطح صميميت
- احساسات: پنجمين سطح صميميت
- اشتباهات، ترسها، و شکستها: ششمين سطح صميميت
- نيازهاي قانوني: هفتمين مرحله صميميت
- عوامل مؤثر بر صميميت
- عوامل اجتماعي
- عوامل روانشناختي
- نياز به صميميت
- سبکهاي دلبستگي فرد و ارتباط آن با روابط صميمانه
- تمايزيافتگي
- عزت نفس
- عوامل بين فردي مؤثر بر صميميت
- اعتمادسازي
- متعادل کردن
- مديريت
- تحمل و مدارا کردن
- بخش سوم پیشینه تحقیق
- پژوهشهاي مرتبط با شبکه های اجتماعی داخل كشور
- پژوهشهاي مرتبط با صميميت زناشويي داخل كشور
- پژوهشهاي مرتبط با صميميت زناشويي در خارج كشور
- فصل سوم: روش شناسی تحقیق
- مقدمه
- روش پژوهش
- جامعه آماری
- نمونه آماری و روش نمونه گیری
- شرايط ورود به تحقيق
- متغيرهاي مورد مطالعه پژوهش
- ابزار پژوهش
- پرسشنامه صميميت
- مصاحبه مشاورهاي
- شيوهي اجراي پژوهش
- روش تجزيه و تحليل داده ها
- فهرست منابع و مآخذ
- عنوان روش تحقیق (سه فصل اول پایان نامه): شبکه های اجتماعی
- قالب: word و قابل ویرایش
- تعداد صفحات: 120 صفحه
- قیمت:
49000 تومان29000 تومان
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.
بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
راهنمای دانلود :
- ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“ کلیک کنید.
- سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.