بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود سمینار بررسی مقایسه عملکرد تحصیلی دانش آموزان با استفاده از رسانه های آموزشی و روش سنتی
دانلود سمینار بررسی مقایسه عملکرد تحصیلی دانش آموزان با استفاده از رسانه های آموزشی و روش سنتی

دانلود سمینار بررسی مقایسه عملکرد تحصیلی دانش آموزان با استفاده از رسانه های آموزشی و روش سنتی

 شرح مختصر :

در سالهاي اخير بحث استفاده از فناوری اطلاعات رایانه و اينترنت در مسائل آموزش و پرورشي مورد تأكيد بسياري از كارشناسان آموزشي و مديريتي قرار گرفته و اين مهم در كشورهاي پيشرفته از سال 1962 شروع شده كه نمونة آن طرح آرپانت در ايالات متحده آمريكا و به تبع آن ظهور شبكه جهاني اينترنت و آموزش الكترونيكي در سال 1990 وجه ديگري به آن بخشيده است. در ايران نيز در سال 1380 در بخش­هاي خصوصي در قالب مؤسسات عالي غيرانتفاعي اقدامات زيادي صورت گرفته است كه از نمونه­هاي آن مي­توان به دانشگاه علم و صنعت ايران و دانشگاه شيراز اشاره کرد (علیزاده، 1385).

فناوري اطلاعات عبارت است از گردآوري، انتخاب، پردازش، ذخيره­سازي و كاربرد اطلاعات در زمينه­هاي مورد نظر و انتقال آنها از طريق كامپيوترهاي چندرسانه­اي طوري كه حاصل آن طراحي، انتخاب مواد آموزشي (دروس) و مديريت فرايند ياددهي – يادگيري به صورت شبكه­اي از يادگيرندگان، ياد دهنده­گان، كارشناسان، طراحان آموزشي و فن سالاران رايانه مي­باشد و نوع فضاي آموزشي فناوري اطلاعات، پويا، زمان واقعي، مشاركتي است (ابراهیم­زاده، 1385). تعامل معلم، شاگرد و محتواي  آموزشي به همراه وسايل سمعي و بصري (كامپيوتر، رسانه­ها، فراتاب­هاي ويدئويي و غيره) اساس آموزش الكترونيكي را كه بيشتر در فضاي تعاملي فناوري اطلاعات و ارتباطات روي مي­دهد شامل مي­شود. با اين بيان فناوري اطلاعات در يك گسترة وسيع مجموعه­اي از وسايل كامپيوتري، تجهيزات ارتباطات از راه دور، نرم­افزارها و، به طور كلي، خدمات و محصولاتي است كه بستر اولية توليد و اثربخشي انواع مختلف اطلاعات است و با تأسي از آن در توليد اطلاعات آموزشي  كشش­هاي معني­داري براي استفاده از فناوري اطلاعات در آموزش و پرورش ايجاد شده و تكنولوژي يا فناوري آموزشي يكي از آنهاست (نجفی، 1385).

فهرست مطالب

  • چکیده
  • 1- مقدمه
  • 2- بیان مساله
  • 3- روش تحقیق
  • 3-1- روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ ها
  • 4- نتایج
  • 4-1- یافته­های جمعیت شناختی
  • 4-2- آزمون فرضیه­ ها
  • 5- بحث و نتیجه گیری
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان پروژه : سمینار بررسی مقایسه عملکرد تحصیلی دانش آموزان با استفاده از رسانه های آموزشی و روش سنتی
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 26 صفحه
  • قیمت: 22000 تومان  15000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


− 7 = یک