بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » بخشهای ویژه سایت » دانلود نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه 1396 + پاسخنامه
دانلود نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه 1396 + پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه 1396 + پاسخنامه

شرح مختصر :

با توجه به پیشرفت فناوری اطلاعات دسترسی به اطلاعات و منابع علمی برای پژوهشگران راحت تر شده است. موسسه آموزشی پژوهشی ایرانی داک  برای کمک به پژوهشگران و دانشجویان، مجموعه نمونه سوالات استخدامی قوه قضائیه سال 1396 به همراه پاسخنامه تستی و تشریحی را پس از مرور منابع علمی تهیه و با کمترین قیمت در اختیار کاربران عزیز قرار داده است.

نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه:

جهت آمادگی بیشتر داوطلبان آزمون استخدامی قوه قضاییه، نمونه سوالاتی را برای مطالعه ی عزیزان آماده  و ارائه نموده ایم. مطمئناً مطالعه ی این نمونه سوالات شما را در سنجش میزان آمادگی و آشنایی با نحوه ی طراحی سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه کمک خواهد کرد.  (تاریخ بروز رسانی 2 آبان ماه ۱۳۹۶)
تمام این نمونه سوالات همراه با پاسخنامه آنها در یک بسته و 5 فایل PDF ارائه شده اند.
شما با خرید این محصول فایل های زیر را دریافت خواهید نمود:

  •  270 نمونه سوال ادبیات فارسی همراه با پاسخنامه
  • 200 نمونه سوال هوش و توانمندیهای عمومی همراه با پاسخنامه
  • 340 نمونه سوال زبان انگلیسی همراه با پاسخنامه
  • 250 نمونه سوال معارف اسلامی همراه با پاسخنامه
  • 264 نمونه سوال فناوری اطلاعات (مهارتهای هفت گانه) ICDL همراه با پاسخنامه

 توجه: تمامی موارد ذکر شده به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.

لطفاً به این نکتات توجه فرمایید:

۱- تمام محصولات فروشگاه ایرانی داک به صورت فایل دانلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ این محصول، همان لحظه قادر به دریافت محصول خواهید بود. این فرایند کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام میپذیرد.

۲- جهت پرداخت مبلغ این محصول شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ محصول را پرداخت نمایید.

  • عنوان : نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه 1396 + پاسخنامه
  • تعداد فایل ها: 5 فایل
  • قیمت:  5900 تومان   2900 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

chanal

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


7 + = پانزده