بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروپوزال » دانلود پروپوزال بررسی ساختار و خاک در دو توده از جنگلهای زاگرس
دانلود پروپوزال بررسی ساختار و خاک در دو توده از جنگلهای زاگرس

دانلود پروپوزال بررسی ساختار و خاک در دو توده از جنگلهای زاگرس

شرح مختصر :

جنگل‌ها به عنوان یکی از غنی­ ترین عرصه ­های طبیعی در بر دارنده ­ي حدود 65 درصد گونه­ های خشک ی­زی هستند (پیله ور و همکاران، 1389) و بیشترین تنوع گونه ­ای را برای گروه­ های تاکزونومیک متعددی مانند پرندگان، بی­ مهرگان و میکرب­ ها فراهم می­ کنند­ (ليندن ماير و همكاران،­ 2006).

در حال حاضر 46 درصد از جنگل­های دنیا به دیگر کاربری­ هاي ديگر تبدیل شده ­اند، فقط 22 درصد از جنگل­های اولیه یا 40 درصد از جنگل­های باقی­مانده در سطح دنیا به صورت دست­نخورده باقی مانده ­اند (برايانت و همكاران، 1997). حفاظت از این گنجینه­ ی ارزشمند با توجه به تنگناهای اجرایی و محدودیت امکانات نیازمند برنامه ­ریزی براساس اولویت حفاظتی پوشش­ های گیاهی مختلف می­ باشد. ايران با دارا بودن مساحتي بالغ بر12 ميليون هكتار جنگل، يكي از كشورهاي فقير از لحاظ پوشش جنگلي است كه سهم زاگرس از اين منابع جنگلي حدود 5 ميليون هكتار مي­ باشد كه بيش از 40 درصد جنگل­هاي كشور را به خود اختصاص داده است (صالحی، 2009).

در ایران بیشترین تعداد گونه­ های بلوط در رشته کوه زاگرس پراکنده شده ­اند و فراوان­ترین آنها گونه بلوط غرب (بلوط ایرانی) است که وجه تسمیه جنگل­های بلوط غرب به همین خاطر است (حسینی و همکاران، 1387). گونه­ي بلوط غرب از شمال غربی تا جنوب شرقی سلسله جبال زاگرس در تمام جهات و ارتفاعات و بر روی انواع خاک­ها گسترش دارد (فتاحی، 1387). به رغم مقاومت زیاد آن در برابر عوامل مخرب بيشتر از ساير گونه­ها مورد تخريب قرار گرفته و فرم توده­هاي آن از دانه­زاد به شاخه­زاد تبديل شده است (يوسفي و همكاران، 1381).

نظر به اهميت و جايگاه اين جنگل­ها از نظر گونه ­هاي گياهي و جانوري، ذخاير ژنتيكي، مراتع زير­اشكوب و مسائل اقتصادي و اجتماعي و غيره، براي دستيابي به توسعه پايدار و حفاظت از این اكوسيستم ­هاي طبيعي و تنوع زيستي آنها لازم است مطالعات كارآمد در اين راستا در جهت شناخت ساختار جنگل­ها و عوامل موثر بر آنها صورت پذيرد.

فهرست مطالب

  •  تعريف مسئله
  • سابقه‌ي انجام پژوهش
  • فرضيه‌ها
  • اهداف و نحوه‌ي اجرا
  • جنبه جديد بودن، نوآوري و مالكيت نتايج طرح
  • روش تحقیق
  • معرفی منطقه مورد مطالعه
  • روش تجزیه و تحلیل داده ها
  • فهرست منابع و مآخذ
  • الف: منابع فارسی
  • ب: منابع لاتین

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


چهار + 4 =