بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه بررسی اثربخشی کلاسهای آموزش خانواده در انطباق پذیری مسیرشغلی دانش آموزان دبیرستانی
دانلود پروژه بررسی اثربخشی کلاسهای آموزش خانواده در انطباق پذیری مسیرشغلی دانش آموزان دبیرستانی

دانلود پروژه بررسی اثربخشی کلاسهای آموزش خانواده در انطباق پذیری مسیرشغلی دانش آموزان دبیرستانی

شرح مختصر :

شرایط ارتباط بین کودک ووالد نیروی مولد اصلی نیازها،رغبتها ونگرشهاست که بعدا در انتخاب شغل منعکس میشود(زونکر1،2006، ترجمه یوسفی وعابدی،1390). به نظر “رو” (1356)ترکیبی از ارتباطات اولیه والد- کودک،تجارب محیطی و جنبه های ژنتیکی رشد ساختار نیاز را تعیین می نماید.سپس افراد می آموزند که نیازهای رشد یافته رادر وهله اول از طریق تعامل با دیگران ویا فعلیتهای مستقلانه ارضا کنند(زونکر،2006؛ ترجمه یوسفی وعابدی،1390). نقش اولیا در یادگیری فرزندان حائز اهمیت است وجلسه های گروهی با والدین میتواند آنها را تشویق نماید تا از برنامه های شغلی فرزندان خود حمایت کنند،خودپنداره آنان را تشویق نمایند وآنها رادرک نموده وبرای آنان سرمشق باشند،به آنان در کشف فرصتهای شغلی کمک کنند واز طریق تلاشهای جمعی اعضای خانواده خود تشویق به ادامه مسیرگردند(مک رایتر وهمکاران،2004 ؛به نقل از زونکر ،2006)اهمیت مراقبت دلسوزانه و مهربانی را نمی توان دست کم گرفت (زونکر،2006). انطباق پذیری مسیر شغلی به نظر مائورین ومردیت ،2005(به نقل از سمیعی،1390)یک سازه ذهنی ،روانی اجتماعی است که نشانگر آمادگی ومنابع فرد برای مقابله با وظایف رشد شغلی فعلی وقریب الوقوع ،گذارهای حرفه ای وضربه های روانی فردی است. همزمان با ارتباط افراد وجامعه ،انطباق پذیری، بسط خود در محیط اجتماعی وتنظیم رفتار نسبت به وظایف رشدی را شکل می دهد.وظایف رشدی از طریق محیط اجتماعی وگذارهای پیش رو در نقش های شغلی تعین می گردد.راهبرد های خود تنظیمی و انطباق پذیری مسیر شغلی افراد را قادر می کند تا به طور موثر خویشتن پنداره ی خود را در نقش های شغلی به کار گیرند وبه این ترتیب زندگی کاریشان را خلق کنندو مسیرهای شغلی شان را بسازند.در نظریه ی ساختار مسیر شغلی ،افراد انطباق پذیر این گونه تعریف می شوند: برای آینده خویش دغدغه مندند،کنترل شخصی روی آینده شغلی شان را افزایش می دهند،با کشف گزینه های ممکن وبرنامه های آینده ،کنجکاوی نشان می دهند،اعتماد به دنبال کردن آرزوها را تقویت می نمایند.

فهرست مطالب

  • چکیده
  • مقدمه
  • روش
  • ابزار پژوهش
  • شیوه اجرا
  • یافته های تحقیق
  • بحث و نتیجه گیری
  • فهرست منابع و مآخذ
  • الف: منابع فارسی
  • ب: منابع لاتین
  • عنوان پروژه  : بررسی اثربخشی کلاسهای آموزش خانواده در انطباق پذیری مسیرشغلی دانش آموزان دبیرستانی
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 22 صفحه
  • قیمت: 12000 تومان  9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


نُه × = 9