بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه بررسی انجمن هاي حرفه اي و تخصصي روابط عمومي
دانلود پروژه بررسی انجمن هاي حرفه اي و تخصصي روابط عمومي

دانلود پروژه بررسی انجمن هاي حرفه اي و تخصصي روابط عمومي

شرح مختصر :

تقريبا 102 سال از تاسيس روابط عمومي (به مفهوم نوين) در ايالات متحده امريكا و 49 سال در ايران گذشته است. روابط عمومي در غرب محصول نياز ذاتي جامعه و در ايران مهماني ناخوانده بوده و هست. چرا اين مهمن هنوز مورد پذيرش قرار نگرفته؟ شايد يكي از عمده ترين علت هايش نامناسب بودن شرايط اجتماعي، نا آمادگي جامعه براي پذيرايي از يك پديده نوين و نبود الزام ها و شروطي است كه استقرار و حيات اين پديده را غيرممكن مي‌سازد. داشتن روابط عمومي، نگرش، گرايش، حيات، منش و رفتار و سرانجام فرهنگ، هنجارها و ارزشهاي خود را طلب مي‌كند. هدف روابط عمومي ميانجي گري منصفانه ميان مؤسسه و مخاطبان است. وساطت ميان كساني كه مي‌خواهند كالا و خدماتي را بفروشند و آناني كه مايلند آنها را خريداري كنند. روابط عمومي آن دسته از اعمال مديريت است كه مدير بوسيله آنها برخورد و رفتار عامه را مي‌سنجد و درنتيجه خط مشي ها و طرز عمل فرد يا مؤسسه را به صورتي كه متضمن منافع همگان و فرد يا مؤسسه مزبور باشد تعيين و برنامه عمل و فعاليت خود را به منظور حصول حسن تفاهم و قبول جامعه طرح مي‌كند

فهرست مطالب

  • مقدمه
  • تعريف روابط عمومي
  • اهداف انجمن هاي روابط عمومي
  • اهداف انجمن هاي روابط عمومي
  • انواع روابط عمومي
  • عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومي
  • انجمن هاي روابط عمومي در جهان
  • انجمن هاي بين المللي روابط عمومي
  • تاريخ روابط عمومي در ايران
  • روابط عمومي سنتي ايران از آغاز تا مشروطه.
  • روابط عمومي ايران از انقلاب مشروطه تا دهه 1330 ه.ش.
  • روابط عمومي نوين ايران.
  • جمع بندي
  • انجمن هاي جهاني روابط عمومي:
  • انجمن جهاني ارتباط گران بازرگاني
  • انجمن جهاني افكار عمومي AAPOR
  • جلسات اعضا
  • انجمن اجرايي و كميته ها
  • راي دادن و هدايت تجارت
  • انجمن روابط عمومي آمريكا
  • روابط عمومي در قاره آسيا
  • روابط عمومي در قاره اروپا
  • روابط عمومي در قاره افريقا
  • روابط عمومي در عصر حاضر
  • جهاني شدن روابط عمومي
  • آينده روابط عمومي
  • جايگاه روابط عمومي در ايران
  • روابط عمومي در هزاره سوم
  • جمع بندي
  • مقدمه
  • ويژگي هاي يك مدير روابط عمومي انديشمند
  • كاستي هاي مديريت روابط عمومي
  • جمع بندي
  • پست الكترونيكي
  • مجله الكترونيك
  • برد الكترونيكي
  • تلفن گويا
  • مجله ويدئويي
  • ماهواره
  • نتيجه گيري
  • عنوان : پروژه بررسی انجمن هاي حرفه اي و تخصصي روابط عمومي
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 38 صفحه
  • قیمت:  9000 تومان   7000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

chanal

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


× 1 = پنج