بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » پایان نامه تاثیر کارآفرینی بر پایداری شرکت‌های کوچک و متوسط اجتماعی با نقش میانجی سیاست حمایتی دولت
پایان نامه تاثیر کارآفرینی بر پایداری شرکت‌های کوچک و متوسط اجتماعی با نقش میانجی سیاست حمایتی دولت

پایان نامه تاثیر کارآفرینی بر پایداری شرکت‌های کوچک و متوسط اجتماعی با نقش میانجی سیاست حمایتی دولت

شرح مختصر

امروزه بسیاری از شرکتها به لزوم کار آفرینی شرکتی پی برده اند. در واقع این گونه تغییر گرایش در استراتژی، در پاسخ به سه نیازی است که برشرکت ها تحمیل گردیده است :افزایش سریع رقبا، ایجاد حس بی اعتمادی نسبت به شیوه های مدیریت سنتی در شرکت ها و خروج بهترین نیروهای کار از شرکت ها و اقدام آنها به کار آفرینی مستقل. در خصوص نخستین مورد، یعنی رقابت اشاره نمود که این عامل با شتابی که در سال های اخیر به خود گرفته تمامی شرکتها را به ستوه آورده و حتی صنایعی را که فناوری های پیشرفته فعالیت دارند نیز امروزه با رقبای بسیاری موجه نموده است. سرعت نوآوری و ارائه محصولات جدید به قدری سرعت گرفته تغییرات، ابتکارات و بهبودها به امری عادی در بازارهای فروش تبدیل شده است. از این رو شرکتها یا باید به نوآوری بپردازند یا اینکه محکوم به فنا می باشند. دوم اینکه با توجه به حرکت سریع محیط به سوی پیچیدگی بیشتر و عدم پایداری درشرایط محیطی و بازار، شیوه های سنتی مدیریت نمی تواند پاسخگوی اینگونه چرخشهای شدید در محیط بوده و عدم تطبیق سریع آن با شرایط تصمیم گیری درچنین محیط های جدیدی، نوعی بی اعتمادی را نسبت به سبک های مدیریت سنتی ایجاد نموده است (ثمری و همکاران، 1395).

سومین مشکل، ترک شایسته ترین افراد شرکت برای اقدام به کار آفرینی مستقل می باشد. از علل اصلی تشویق افراد به ترک شرکت های خود می توان به پاداش های حاصل ازکارآفرینی مستقل همچون رفاه اقتصادی و اجتماعی، شهرت و استقلال درتصمیم گیری اشاره نمود و همین عوامل سبب می شود تا کارکنان جوان وبا سابقه شرکت ها بیش از پیش به کارآفرینی ترغیب شوند. از سوی دیگر، شکل گیری بازار های سرمایه به صورت یک صنعت نوین و تمایل آن به سرمایه گذاری مخاطره آمیز سبب شده تا کارآفرینان با سهولت بیشتری نسبت به گذشته برای تحقق فکرها و اجرای پروژه هایشان به منابع مالی دست پیدا کنند.

بطور کلی پیشرفت سریع دانش و فناوری، تغییر روندهای جمعیت شناختی همچون افزایش سطح تحصیلات، اشتغال زن و مرد درخانواده ها، و افزایش طول عمر و سالخوردگی جمعیت و حضور اثربخش بازارهای سرمایه و آشنایی بیش از پیش مدیران با پدیده کار آفرینی سبب گردیده تا گرایش به کار آفرینی در استراتژی شرکتها شدیداً مورد تاکید قرار گیرد(احمدپور داریانی، 1391).

برای هدایت و حمایت از توانمند سازی و درنتیجه کارآفرینی روستایی بوسیله تشکل های بخش کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به عنوان یک شرکت دولتی با الگوپذیری از مفاهیم و نظریه های علمی موجود و برگرفته از اساسنامه جامع و مدون و کارشناسان تعاون گرا دراین حوزه ها مسئولیت دارد تا اولاً با بازمهندسی وظایف و ماموریت های سازمانی کارآفرینی درون سازمانی را با نوسازی و تحول درنظام برنامه ریزی تشکیلاتی خود ایجاد نماید ثانیاً با هدایت و حمایت از تشکل هاو تعاونی های روستایی، کشاورزی، تولیدی و زنان روستایی نقش حاکمیت را برای توانمند سازی و رونق کارآفرینی نهادهای مردمی خودگردان ازیکایک اعضاء و کشاورزان عضو جامعه روستایی بعمل آورد(ثمری و همکاران، 1395).

عنوان : پایان نامه تأثیر کارآفرینی بر پایداری شرکت‌های کوچک و متوسط اجتماعی با نقش میانجی سیاست حمایتی دولت
تعداد صفحات:  109 صفحه
قالب:   word و قابل ویرایش
قیمت: فقط  99000 تومان
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
ایرانی داک مرجع تخصصی دانلود پایان نامه، پروپوزال و  تحقیقات دانشجویی در ایران است. شما می توانید جدید ترین پایان نامه، پروپوزال ، پرسشنامه و  تحقیقات دانشجویی ایرانی داک را در این باره مطالعه کنید.

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل علاوه بر نمایش بعد از پرداخت، به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید “  کلیک کنید.

سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

 

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


7 × شش =