بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروپوزال » زیست شناسی- میکروبیولوژی » پروپوزال تاثیر ضدقارچی ترکیب خالص کارواکرول بر مهار رشد کاندیداکروزیدر کاندیدیازیس منتشره
پروپوزال تاثیر ضدقارچی ترکیب خالص کارواکرول بر مهار رشد کاندیداکروزیدر کاندیدیازیس منتشره

پروپوزال تاثیر ضدقارچی ترکیب خالص کارواکرول بر مهار رشد کاندیداکروزیدر کاندیدیازیس منتشره

شرح مختصر :

بیماری از یک التهاب مختصر تا بروز ضایعات چرکی و گرانلوماتوز در تغییر است. در چند دهه اخیر افزایش چشمگیری در عفونت­های ایجاد شده توسط این ارگانیسم­ها اتفاق افتاده است و افزایش عفونت­های فرصت­طلب مخاطی و منتشره توسط مخمر­ها با افزایش جمعیت بیماران با سیستم ایمنی ناکارامد و همچنین پیشرفت در علم پزشکی و استفاده از روش­های درمانی جدید در ارتباط بوده است ((Cleff, 2010. بیش از یک­صد گونه مخمر بیماریزا شناسایی شده­اند که 6 تا 10 گونه آنها از عوامل شایع عفونت­های سطحی یا عمقی انسان هستند و بقیه به ندرت از انسان یا حیوان جدا می­شوند. مهمترین مخمر­های بیماریزا برای انسان شامل جنس­های کاندیدا، کریپتوکوکوس، مالاسزیا و تراکوسپورون می­باشد. در بین همه مخمر­ها، کاندیدا­ها از همه شایعتر هستند و با وجود اینکه اغلب اعضای میکروفلور طبیعی بدن دهان، دستگاه گوارش ، واژن و پوست انسان هستند، اما می­توانند به صورت فرصت­طلب کاندیدیازیس پوست، ناخن و مخاط را ایجاد کنند و در شرایطی که سیستم دفاع طبیعی بیمار دچار آسیب جدی شده باشد در اعضای عمیق­تر بدن ایجاد عفونت­های مهاجم خطرناک نمایند  (Scorzoni, 2013).

فهرست مطالب

  • سوال اصلی تحقیق
  • بیان مسئله
  • اهمیت و ضرورت تحقیق
  • پیشینه پژوهش
  • جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق
  • اهداف کاربردی
  • اهداف تحقیق
  • فرضیه های تحقیق
  • روش تحقيق
  • روش و ابزار گردآوری اطلاعات
  • تجزیه و تحلیل داده ها
  • منابع
عنوان : پروپوزال  تاثیر ضد قارچی ترکیب خالص کارواکرول بر مهار رشد  کاندیداکروزیدر کاندیدیازیس منتشره
تعداد صفحات: 15 صفحه
قالب:   word و قابل ویرایش
قیمت: فقط 4900 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

chanal

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


شش × = 30