بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » مقالات ترجمه شده » رشته اقتصاد » دانلود مقاله ترجمه شده سیاست محیطی و انرژی
دانلود مقاله ترجمه شده سیاست محیطی و انرژی

دانلود مقاله ترجمه شده سیاست محیطی و انرژی

قبل از خرید حتما بخوانید
  1. برای خرید مقالات انگلیسی با ترجمه ابتدا اصل مقاله انگلیسی به صورت رایگان دانلود و مشاهده نمائید سپس اقدام به خرید ترجمه مقاله کنید. تمامی ترجمه مقالات به صورت تایپ و ترجمه شده توسط مترجم تخصصی همان رشته و در قالب ورد آماده می باشند.
  2. در صورتی که مقاله درخواستی شما در سایت ما موجود نمی باشد می توانید از منو اصلی گزینه ارتباط با ما را انتخاب کرده و مشخصات مقاله را برایمان ارسال نمائید.
  3. در صورتی که به هر دلیل موفق به پرداخت آنلاین در سایت نشدید یا بانک عامل مشکل داشت لطفا از درگاه پرداخت پروژه های سفارشی موجود در سایت اقدام نمایید و موارد فوق را به ما اطلاع و بلافاصله مقاله مورد نظر شما به ایمیلتان ارسال می گردد.

editشرح مختصر:

  • وقایع و منافع
  • انتخاب عمومی و محیط زیست

همۀ فعالیت­های انسانی زائدهایی به همراه دارد. به دلیل اینکه امکان متوقف نمودن عملیات طبیعی وجود ندارد نمی­توانیم از این آلودگی­ها جلوگیری کنیم. هنگامی که به این درک می­رسیم که قادر به متوقف نمودن آلودگی نیستیم و آلودگی را نتیجۀ فعالیت­هاتی انسانی بدانیم، می­توانیم سیاست­های محیطی خلاقانه را به کار گیریم.

  • وقایع محیطی :

تئوری انتخاب عمومی، آلودگی را در صورتی مشکل می­داند که نتیجۀ عملکرد به وجود آورندۀ آن (آلودگی) محسوب نگردد به این معنی که بوجود آورندگان آن، این مسأله را نپذیرند و آلودگی را به سایرین و یا به طور کلی به جامعه نسبت دهند. وقایع محیطی هنگامی روی می­دهند که افراد، شرکت­ها و یا حکومت عملیاتی را آغاز می­کنند که هزینه­هایی ناخواسته برای سایرین به همراه دارد. شرکت­های ساخت و ساز و یا حکومت محلی که زائدات را در رودخانه­ها رها می­کنند، هزینه­های خود را بر گردن افراد و شرکت­های دیگر و حتی حکومت­های پایین­تر می­اندازند. و اینها افرادی هستند که مجبورند از این رودخانه­ها برای مصرف آب آشامیدنی و یا بهسازی استفاده کنند و از این رو هزینۀ پاکسازی آب بر عهدۀ آنها قرار می­گیرد. ایستگاههای تولید برق از طریق سوزاندن زغال سنگ، آلودگی­های خود را در هوا رها می­کنند و این امر هزینه­ای برای افراد حساس به دود ایجاد می­نماید. با قرار دادن پرداخت این هزینه­ها بر عهدۀ سایرین، شرکت­های آلوده کننده هزینه­های تولید خود را کاهش می­دهند و بنابراین هزینه­های کمتری صرف می­کنند و از سود بالاتری بهره­مند می­شوند. حکومت­های آلوده کننده هزینۀ کمتری را صرف پاکسازی آلودگی­ها و زائدات اجتماعی می­کند و بنابراین مالیات شهروندان خود را کاهش می­دهند. تا زمانی که می­توان این هزینه­ها را بر عهدۀ سایرین گذارد، افراد، شرکت­ها و حکومت­های ایجاد کنندۀ آلودگی قصد کاهش زائدات و یا ایجاد روش­های جایگزین تولیدی را ندارند.

  • هزینه­ های قانونگذاری :

سیاست­های محیطی هزینه بر هستند. این هزینه­ ها عموماً هنگامی که قولنین محیطی مدنظر هستند نادیده گرفته می­شوند. پرداخت­های مستقیم شرکت­ها و حکومت در جهت کاهش آلودگی و کنترل آن در سال­های اخیر به شدت رشد یافته است. با این وجود حکومت­ها (فدرال، دولت و حکومت­های محلی) خود کمتر از پرداخت­­های محیطی را انجام می­دهند. شرکت­ها و مصرف کنندگان هستند که این هزینه­ ها را پرداخت می­ کنند. حکومت­ها می­توانند هزینۀ سیاست­های خود را بر عهدۀ بخش­های خصوصی و شرکت قرار دهند که این کار از طریق به تصویت رساندن قوانینی در جهت کنترل آلودگی ممکن می­ شود. بودجۀ حکومت تحت تأثیر این قوانین قرار نمی­گیرد و هزینه­ ها توسط جامعه پرداخت می­شود.

 

 Header

  • عنوان اصلی مقاله : Energy and environmental policy
  • عنوان ترجمه فارسی: سیاست محیطی و انرژی
  • تعداد صفحات مقاله انگلیسی:  22 صفحه
  • تعداد صفحات ترجمه فارسی: 41 صفحه 
  • قالب بندی: word و قابل ویرایش
  • قیمت ترجمه فارسی مقاله:  9000 تومان

دانلود رایگان نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایین

en

برای خرید فایل ترجمه مقاله به صورت آنلاین از لینک زیر استفاده نمائید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه  خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


3 − دو =