شرح مختصر :
در محيط پويا و متغير امروز كه سرمنشا آن رقابتهاي فزاينده، جهاني سازي، ظهور تكنولوژيهاي جديد است، راه رشد، رسيدن به عملكرد بالا و بقا در اقتصاد جهاني، نوآوري است. لازمه پيشرو بودن از رقبا، خواستن و توانايي سازمان براي خلق و تجاري كردن فرایندها، محصولات و سيستمهاي كسب و كار جديد است يا همان نوآوری كه به شرکتها کمک میکند تا متفاوت باشند. نوآوری را ميتوان بهعنوان جزئی از فرهنگ سازمان دید و آن را گرايشات سازمان به نوآوري تعريف كرد.
نگاه تئوريهاي جديد رفتار سازماني به نوآوری بهعنوان چیزی که از خلاقیت فردي شروع میگردد، ولي از شرایط کاری تاثیر میپذیرد، از طرفي، وجود يك بستر فرهنگي در دو مفهوم نوآوری و جوسازماني، جاي تحقيقات زيادي براي شناسايي عوامل محيطي و سازماني محرك نوآوري را باز كرده است. جو سازماني، يك نگرش سازماني و تركيبي از نگرشها، احساسات و رفتارهايي است كه زندگي در سازمان را شكل مي دهد. از آنجا كه جو سازماني، رفتار افراد سازماني را تحت تاثير قرار مي دهد، ميتواند خواستن و توانايي سازمان را در اقتباس نوآوري تقوت كند. پژوهش حاضر با توجه به چشمانداز شركت ليزينگ خودروكار متعلق به گروه صنعتي ايرانخودور بنا به توسعه بازار خودرو شرکت ایران خودرو از طریق توسعه روشهای فروش پیشتازی در عرصههای صنعت لیزینگ از طریق توسعه بازار، ارتقای و به کارگیری فن آوریها و متدلوژی روز و طراحی خدمات جدید متناسب با نیاز مشتریان، بهعبارتي ارتقاي جايگاه خود بعنوان سازمان پيشرو و نوآور در صنعت ليزينگ كشور، درصدد ارائه راهکارهايي در راستاي نوآوری كه حاصل توجه به جو سازماني است، ميباشد. لذا تاثير ابعاد مختلف جو سازماني بر نوآوری در فرآيند و كسب و كار در اين شركت مورد بررسي قرار ميگيرد.
انواع نوآوري و نوآوربودن در فرآيند
نوآوری، عامل مهمی براي رقابت پذیری در دنیا است. راز بقاي سازمان امروزي، نوآوری آن هست. نوآوری، تسخير گرايشات سازماني در جهت نوآوري و در پاسخ به تغييرات محيطي است كه اين پاسخها ميتواند به شكل محصول، خدمت، فرايند، تكنولوژي، رفتار، بازار و سيستمهاي كسب و كار باشد.
به طور کلی، تحقیقات نوآوری با رویکرد فردی، سازمانی یا ملی انجام ميشوند كه به ترتیب بر رفتارهای افراد، مدیريت نوآوری و منبع ملی برای رقابت پذیری تمركز دارند. مروری بر ادبیات، نشان میدهد که مطالعات نوآوری در سطح سازمانی در حوزه انواع نوآوری، ماهيت نوآوری، مقایسه آنها و يا اثرگذاري و اثرپذيري آن صورت ميگيرند.
فهرست مطالب
- چكيده
- مقدمه
- انواع نوآوري و نوآوربودن در فرآيند
- جو سازماني
- مدل مفهومي تحقيق
- روش پژوهش
- يافتههاي پژوهش
- تحلیل عاملی تاييدي ابعاد مقیاس جو سازماني
- مدل مفهومي تحقيق
- مدل اندازهگيري استقلال
- مدل اندازهگيري منابع
- شاخصهاي برازندگي CFA به منظور بررسي روايي سازه
- مدل اندازهگيري چالش
- مدل اندازهگيري سرپرستي و نظارت
- مدل اندازهگيري تشويق
- مدل اندازهگيري باز بودن نسبت به نوآوري
- اعداد معناداری ضرایب مدل اندازه گیری جو سازماني
- تحلیل عاملی تآييدي مقیاس نوآور بودن در فرآيند
- اعداد معناداری ضرایب مدل اندازه گیری نوآور بودن در فرآِيند
- آزمون فرضيات پژوهش با استفاده از مدل معادلههاي ساختاري
- اعداد معناداری ضرایب مدل ساختاري پژوهش
- بحث و نتیجه گیری
- فهرست منابع و مآخذ
- الف: منابع فارسی
- ب: منابع لاتین
- عنوان پروژه: بررسي رابطه بین جو سازماني و نوآوربودن فرآيند
- قالب: word و قابل ویرایش
- تعداد صفحات: 30 صفحه
- قیمت:
12000 تومان9000 تومان
قوانين و مقررات سايت مي باشد .
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش
قوانين و مقررات سايت مي باشد .
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش
توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.
بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
راهنمای دانلود :
- ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “ کلیک کنید.
- سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.