شرح مختصر :
امروزه سازمانها با چالشهاي وسيعي براي بقا در بازارهاي ناپايدار و رقابتي جهاني مواجهاند. سازمانها در راستاي غلبه بر اين چالشها و کسب موفقيت در ميدان رقابت، بايد از نوعي برنامهريزي بهره گيرند که آينده نگر و محيط گرا باشد به طوري که ضمن شناسايي عوامل و تحولات محيطي، در يک افق زماني بلندمدت تأثير آنها بر سازمان و نحوه تعامل سازمان با آنها را مشخص كند. (يانگ و همكاران، 2010)بقا و دوام سازمانها و همچنين توسعه آنها نيازمند درك بههنگام فرصتهاي محيطي، تغييرات در بازار و برنامهريزي استراتژيك و انتخاب استراتژي مناسب و اثربخش است. استراتژي اثربخش به استراتژي گفته ميشود كه براي سازمان مزيت رقابتي و برتري استراتژيك را به ارمغان آورد. (کو و لی، 2000) استراتژي اثربخش به استراتژياي گفته ميشود كه از رويكردهاي تدوين استراتژي استفاده كرده باشد و با تكيه بر مدلهاي رياضي در كنار بينش و بصريت به تدوين استراتژي مبادرت نموده باشد. در اين صورت، اساس استراتژيهاي تدوين شده مبتني بر واقعيت و شرايط سازمان بوده و در صورت اجراي مناسب، شرايط براي موفقيت سازمان و خلق مزيتهاي رقابتي فراهم ميگردد. (مينزبرگ و همكارانش، 2001)سازمانهايي كه توان درك قواعد بازار را دارند، شانس بيشتري براي بهرهمندي از فرصتها مييابند. تكنولوژيهاي جديد، نگرشهاي نو و روشهاي نوين، همه ميتوانند قواعد موجود را دگرگون سازند و شرايط كاملاً نوين بيافرينند. (اندرسون، 2004 و چن و همکاران، 2006) از آنجايي كه هيچ سازماني داراي منابع نا محدود نیست و فضاي حاكم، فضايي رقابتي است، تدوين راهبردهاي صحيح و رقابتي كه سازمان را به اهداف كلان مورد نظر خود برساند، از بيشترين اهميت برخوردار است. چرا كه صرف منابع محدود برموضوعهای غير اصلي، جريمهاش واگذاري ميدان رقابتي به رقيبي است كه منابع محدود خود را بر روي موضوعهای اصلي متمركز كرده است. (سیرسی، 2004) باتوجه به مطالب گفته شده، ميتوان بيان داشت كه داشتن راهبرد و برنامهريزي استراتژيك، بهترين ابزار براي تمام سازمانهايي است كه درصدد هستند بدون تسليم در برابر تغيير، حضوري آگاهانه در بازار داشته باشند.
فهرست مطالب
- چكيده
- مقدمه
- كارت امتيازي متوازن
- تبديل چشم انداز و استراتژي به چهار جنبه BSC
- شماتيك ساده متدولوژي BSC
- اعداد فازی مثلثی
- نمایش عددی فازی مثلثی به صورت سه مؤلفهای
- گسترش كاركرد كيفيت در محيط فازي
- روش تحقيق
- متدو لوژي تحقيق
- پياده سازي متدلوژي تصميم
- تشكيل مدل كارت امتيازي متوازن و تدوين طرحها
- مدل كارت امتيازي متوازن
- تعيين وزن هر يك از طرحها با روش گسترش كاركرد كيفيت فازي
- اعداد فازي سه وجهي
- نمادها و میانگین نظرات تصمیم گیرندگان
- نتايج نظرات تصميم گيرندگان
- ماتريس خانه كيفيت
- انتخاب طرحهاي راهبردی قابل اجرا با روش ZOGP
- مقادیر واقعی(هزینه اجرا) و نرمالیزه شده(w و سهولت اجرا) مربوط به هر طرح
- بحث
- نتايج ZOGP و گسترش كاركرد كيفيت فازي
- تمايز تحقيق جاري با تحقيقات پيشين
- نتيجه گيري
- پیشنهادات کاربردی
- پیشنهادات پژوهشی
- فهرست منابع و مآخذ
- الف: منابع فارسی
- ب: منابع لاتین
- عنوان پروژه : ارزیابی، اولويت بندي و تدوین طرحهاي راهبردي در مدل BSC
- قالب: word و قابل ویرایش
- تعداد صفحات: 38 صفحه
- قیمت:
12000 تومان9000 تومان
قوانين و مقررات سايت مي باشد .
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش
قوانين و مقررات سايت مي باشد .
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش
توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.
بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
راهنمای دانلود :
- ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “ کلیک کنید.
- سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.