بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه اثربخشی سرمايه اجتماعي بر فرار مالياتي در ایران
دانلود پروژه اثربخشی سرمايه اجتماعي بر فرار مالياتي در ایران

دانلود پروژه اثربخشی سرمايه اجتماعي بر فرار مالياتي در ایران

شرح مختصر :

سرمايه اجتماعي شامل مجموعه هنجارهاي موجود در سيستم هاي اجتماعي است كه سطح همكاري اعضاي جامعه را ارتقاء مي بخشد و هزينه هاي مبادلات و ارتباطات را كاهش مي دهد، سرمايه اجتماعي مجموعه ي نهاده ها، قوانين، روش ها، سنن، اخلاقيات و قواعد حاكم بر مناسبات اجتماعي ميان افراد جامعه را در برمي گيرد  كه وجود آن موجب استحكام روابط ميان افراد و گروه هاي اجتماعي شده و هزينه هاي اداره ي جامعه را كاهش مي دهد. ارزش هايي چون تعهد و اعتماد متقابل ميان مردم و مردم با حكومت، امانت، رعايت حقوق ديگران، صداقت و راست گويي از جمله مصاديق سرمايه اجتماعي هستند كه شكل گيري و تكامل آنها در جامعه موجب كاهش موارد شكست قانون و قانون گريزي در جامعه مي گردد. بر اساس تعريف فوكاياما هرگونه انحرافات اجتماعي مانند فرار از پرداخت ماليات بازتاب فقدان سرمايه اجتماعي در جامعه را منعكس مي كند بدين ترتيب مي توان ادعا كرد پايين بودن سطح سرمايه اجتماعي در هر منطقه اي در كاهش درآمدهاي مالياتي بالفعل و افزايش فرار مالياتي انعكاس مي يابد. بررسي داده هاي مالياتي در ايران از روند صعودي آن طي سال هاي (86- 1350) حكايت دارد با اين وجود سهم درآمدهاي مالياتي از توليد ناخالص داخلي كشور به عنوان يك شاخص نمايانگر عملكرد مالياتي كشور مطرح است، نسبت به ساير كشورها در سطح پاييني قرار دارد. در اين ارتباط نسبت درآمدهاي مالياتي به توليد ناخالص داخلي در ايران 5/5 درصد است و در مقابل، مقدار شاخص مذكور در كشورهايي چون مالزي، اندونزي، هند، پاكستان به ترتيب 5/17، 5/11، 10 و 8/8 درصد مي باشد. يكي از دلايل پايين بودن عملكرد مالياتي، فرار از پرداخت آن توسط افراد يا عوامل اقتصادي است. در فرار مالياتي عاملان اقتصادي تمام يا قسمتي از ماليات خود را پرداخت نمي كنند كه اين عمل موجب كاهش درآمدهاي مالياتي و كسري بودجه خواهد شد. بر اين اساس فرار مالياتي آثار نامطلوب اقتصادي به همراه دارد.

فهرست مطالب

  • چكيده
  • مقدمه
  • سرمايه اجتماعي و فرار مالياتي، پيشينه تحقيق
  • تحليل تجربي
  • نسبت درآمدهاي مالياتي به توليد ناخالص داخلي (درصد) و سطح سرمايه اجتماعي
  • نتيجه گيري
  • فهرست منابع و مآخذ

 

  • عنوان پروژه : اثربخشی سرمايه اجتماعي بر فرار مالياتي در ایران
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 12 صفحه
  • قیمت: 11000 تومان  6000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


+ شش = 11