شرح مختصر :
روان شناسان، دوران كودكي و نوجواني را از مهمترين دوران رشد انسان مي دانند و معتقدند شخصيت افراد در اين دوران شكل مي گيرد. اين باور به طورگسترده اي در علوم رفتاري پذيرفته شده كه تجربه هاي دوران كودكي، بالاترين اهميت را در شكل گيري الگوهاي شناخت و رفتار فرد در ابعاد گوناگون زندگي آينده اش دارد كه يك بعد آن، رفتار خريد است. واضح است كه كودكان در سنين پايين تبديل به مصرف كننده مي شوند و طيف متنوعي از عوامل اثرگذار و تجربه هاي شخصي شان، عادت هاي مصرفي آنها را شكل مي دهد. انتخاب و خريد يك محصول را نبايد تنها به عنوان روندي پنداشت كه در آن كودك يك كالا را از ميان كالاهاي به نمايش گذاشته شده مي خرد. در نظر گرفتن كودك به عنوان يك مصرف كننده، يعني توجه به او زماني كه فعالانه در فرايندها و فعاليت هاي مرتبط با خريد، مصرف و تصميم گيري مشاركت مي كند (عبدالوند و دیگران، 1391: 104).
با بررسي رفتار خريد كودك، اين امكان فراهم مي آيد كه حتي به ارزش ها و نگرش هاي او نيز پي برده شود؛ چراكه او نيز همانند يك فرد بزرگسال با كالايي كه مصرف مي كند، فعالانه و آگاهانه تلاش در خلق و حفظ هويتش دارد، تا حس هويت چه كسي بودن را به واسطه ي آنچه مصرف مي كند به نمايش بگذارد. به بيان بهتر، رفتار خريد كودك، نمود خارجي عواملي است كه در شكل دهي اين رفتار اثرگذار بوده و با مطالعه ي آنها، مي توان باورهاي كودكان را درك كرد و به علت هاي انتخاب شان پي برد. اين عوامل اثرگذار را ميتوان به سه دسته ي كلی: محصول، عوامل محيطي و عوامل فردي تقسيم كرد. اين عوامل در ابتدا متمركز بر سطح آگاهي كودكان در مورد مسائل مربوط به خريد و تصميم گيري شان بوده و در مراحل بعدي بر افزايش مهارت هاي مصرفي كودكان اثر مي گذارند.
فهرست مطالب
- چکیده
- مقدمه و بیان مسئله
- اهمیت و ضرورت
- مبانی نظری
- نظريه تزريقي و گلوله اي
- نظريه کاشت
- نظريه جبرگرايي رسانه اي
- نظريه تکمله
- نظريه ادراک تفاضلي
- نظريه يادگيري اجتماعي
- نظريه تبلور
- نظریه اثر بلع
- نظريه فرهنگ پذيري
- پیشینه تحقیق
- فرضیات پژوهش
- روش شناسی پژوهش
- تعریف متغیرهای پژوهش
- برنامه های تبلیغاتی تلویزیون
- مصرف مواد غذایی با ارزش بالا
- مصرف مواد غذایی با ارزش پایین
- صرف غذا در رستوران
- مصرف وسایل و لوازم تحریر
- رفتن به مکان های تفریحی و شهربازی
- تجزیه و تحلیل داده ها
- آمار توصیفی
- آمار توصیفی متغیر جنس
- آمار توصیفی متغیر سن
- آمار توصیفی متغیر استفاده از برنامه های تبلیغاتی تلویزیون
- آمار استنباطی
- نتیجه گیری
- فهرست منابع و مآخذ
- عنوان پروژه : اثربخشی میزان استفاده از برنامه های تبلیغاتی تلویزیون بر یادگیری الگوی مصرف در کودکان
- قالب: word و قابل ویرایش
- تعداد صفحات: 34 صفحه
- قیمت:
12000 تومان9000 تومان
قوانين و مقررات سايت مي باشد .
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش
قوانين و مقررات سايت مي باشد .
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش
توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.
بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
راهنمای دانلود :
- ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“ کلیک کنید.
- سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.