شرح مختصر :
اوقات فراغت بخشی از ساعات زندگی روزمره ی انسانهاست که فارغ از کار و تعهدات شغلی به آن می پردازند. همچنین به زمانهایی اطلاق می شود که افراد کار ضروری برای انجام ندارند و معمولا در این مواقع جهت تفریح و سرگرمی و رفع خستگی تمایل به انجام فعالیت های فرح بخش و نشاط آور دارند. در تحقیق حاضر اوقات فراغت در محدوده ی جوانان مطرح می شود. چرا که نزدیک به 2 میلیون نفر از جوانان آینده ساز کشور را قشر دانشجو تشکیل می دهند. و این دانشجویان در فردایی نه چندان دور به عنوان مدیر، پزشک ، معلم و … به کار و فعالیت می پردازند. پس طبیعیست که نحوه گذراندن اوقات فراغت این قشر نسبت به دیگر افراد جامعه حساسیت و اهمیتی مضاعف پیدا کند. به طور کلی می توان گفت که در عین حال که کار کرد اوقات فراغت در وجوه رفع خستگی و تفریح و سرگرمی اموری غیر قابل انکار هستند، عنایت به کارکرد دیگر آن که باعث پیشرفت تحصیلی نيز شود حائز اهمیت ویژه ای است. البته باید در نظر داشت که این کارکرد مورد انتظار اوقات فراغت است و چه بسا که گذران اوقات فراغت به گونه ای باشد که خلاف چنین انتظاری رخ نماید.
فهرست مطالب
- چكيده
- فصل اول: كليات تحقيق
- 1-1- مقدمه
- 1-2- بیان مسأله
- 1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق
- 1-4-1- هدف اصلي
- 1-4-2- اهداف فرعی
- 1-5- سوال هاي تحقيق
- 1-5-1- سوال اصلي
- 1-5-2- سوالات فرعي
- 1-6-1- تعاريف مفهومي
- 1-6- تعریف متغيرها
- فصل دوم: پيشينه تحقيق
- 2-1- مقدمه
- 2-2-هدف اساسي فعاليت فوقبرنامه
- ويژگي فعاليتهاي فوقبرنامه
- اصول و اساس مفهوم فعاليت فوقبرنامه
- آيندهنگري و فعاليتهاي فوقبرنامه
- بهداشت رواني و فعاليتهاي فوقبرنامه
- كاركردهاي مهم فعاليتهاي فوقبرنامه
- چگونگي مؤثر ساختن فعاليتهاي فوقبرنامه در مدارس
- محاسن فعاليتهاي فوقبرنامه ورزشي در يادگيري
- رابطه ورزش با يادگيري و موفقيت تحصيلي
- رابطه ورزش با يادگيري
- وجه مشترك بازي و فراغت
- ورزش و فعاليتهاي بدني
- 2-3- فعالیت فوق برنامه و مکمل چیست؟
- 2-4- اهمیت فعالیت فوق برنامه و مکمل
- 2-5- مراحل طراحی فعالیت فوق برنامه
- فعالیت فوق برنامه مناسب
- عنوان فعالیت بازدید از مرکز هواشناسی
- حیطه یادگیری شناختی مهارتی نگرشی
- 2-6- 2 – پژوهش های انجام شده در خارج از کشور
- 2-7- بررسی آراء و اندیشههای صاحبنظران
- 2-8- چهارچوب تئوریک
- تئوری هاي رفتار Behaviour teories
- تئوری انگیزه goal theorie
- تئوری طبقات
- تئوری مربوط به رابطهی فراغت و بازی
- فصل سوم: روش تحقيق
- 3-1- مقدمه
- 3-2-روش تحقيق
- 3-3-شيوه اجراي تحقيق
- 3-4-جامعه آماري وحجم نمونه
- 3-5- روش نمونه گيري
- 3-6-روش جمع آوري داده
- 3-7-ابزارگردآوري داده ها
- 3-7-1- پرسشنامه فعاليت هاي فوق برنامه و پيشرفت تحصيلي
- 3-8- روشهاي تجزيه و تحليل داده ها
- فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده ها
- 4-1-مقدمه
- 4-2- فرضيه هاي تحقيق
- فصل پنجم: بحث ونتيجه گيري
- 5-1- مقدمه
- 5-2- خلاصه اي از تحقیق
- 5-3- نتيجه گيري كلي
- 5-4- پيشنهادات
- فهرست منابع و مآخذ
- منابع فارسی
- منابع لاتین
- عنوان پایان نامه: بررسي تاثير فعاليت هاي مکمل و بعد از کلاسی بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
- قالب: word و قابل ویرایش
- تعداد صفحات: 81 صفحه
- قیمت:
79000 تومان49000 تومان
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.
بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
راهنمای دانلود :
- ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“ کلیک کنید.
- سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.