بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه بررسي تاثیرگذاری حضور شركتهاي توليدي بر میزان موفقیت تجاری آنها در نمايشگاههاي بين المللي بازرگاني
دانلود پروژه بررسي تاثیرگذاری حضور شركتهاي توليدي بر میزان موفقیت تجاری آنها در نمايشگاههاي بين المللي بازرگاني

دانلود پروژه بررسي تاثیرگذاری حضور شركتهاي توليدي بر میزان موفقیت تجاری آنها در نمايشگاههاي بين المللي بازرگاني

شرح مختصر :

رسيدن به بازارهاي گسترده و موفقيت تجاري مستلزم حركت به سوي اقتصاد باز، بكارگيري استراتژي هاي بازاريابي و نگاه مدبرانه به نيازها و خواسته هاي مشتريان گوناگون در بازارهاي مختلف مي باشد. فعاليت هاي ترفيعي به عنوان یکی از عناصر آمخيته بازاريابي در بر گیرنده تبليغات، فروش حضوري، پيشبرد فروش و روابط عمومي است كه براي دستيابي به هدف هاي برنامه فروش مورد استفاده قرار مي گيرد(روستا و همكاران،1378، ص324). در اين بين، پيشبرد فروش شامل محرك ها و مشوق هاي كوتاه مدت براي تشويق به خريد يا فروش محصول يا خدمت بوده و شامل طیف گسترده اي از ابزار ترفيعي است كه در جهت برانگيختن واكنش هاي قوي تر و سريع تر بازار طراحي شده است (همان منبع، ص344). شركت در نمايشگاه هاي بين المللي جنبه مهمي از پيشبرد فروش در تجارت بين المللي محسوب شده و  اين فرصت را فراهم مي آورد كه ضمن به معرض نمايش گذاشتن توليدات و خدمات، مشتريان بالقوه نیز شناسايي شوند(نيازي، 1382، ص 26).

اصولا يك شركت بايد براي ارتباطات خود برنامه مدون قابل اجرائي داشته باشد كه در آن هدف ارتباطات، روش ارتباطات، مجريان سياست هاي ارتباطي، طرف هاي مخاطب ارتباطات و نوع پيام مورد توجه قرار گيرد. نمايشگاه يكي از ابزارهاي اصلي اجراي برنامه ها و سياست هاي ارتباطي شركت ها محسوب مي شود. نمايشگاه نقش يك رسانه را ايفا مي كند كه در آن شركت كننده با در اختيار گرفتن غرفه و با نمایش محصول خود، به عنوان فرستنده وارد عمل شده و بازديدكننده نيز حكم گيرنده اطلاعات را پيدا مي كند. هيچ يك از وسايل ارتباط جمعي همانند نمايشگاه داراي كاركرد چند بعدي نيست. در نمايشگاه  مي توان علاوه بر جذب مشتريان جديد و بهبود مناسبات با مشتريان فعلي، از تغييرات در تركيب و رفتار آنها اطلاع حاصل كرد و ضمن تماس مستقيم با خریداران بالقوه، اطلاعات مورد نياز در زمینه های چون کیفیت کالا، روش یا طریقه کار با آن، خدمات پس از فروش و …  را در اختيارآنهاگذاشت .

در تعريفي گويا و كوتاه نمايشگاه  را مي توان تبليغ زنده ناميد، زيرا در نمايشگاه، عواملي چون؛ توليدكننده، توزيع كننده، مصرف كننده و كالا يا خدمات در يك زمان و مكان مناسب گرد هم مي‌آيند. نمايشگاه مكاني جهت به نمايش گذاردن توانمندي ها و پيشرفت هاي يك منطقه يا كشور در زمينه‌هاي گوناگون است، همچنين برگزاري نمايشگاه موجب افزايش سطح اطلاعات و دانش عمومي، علمي و فني بازديدكنندگان مي‌گردد. در جهان امروز، به طور كلي نمايشگاه ها صرفا به خاطر اهداف تجاري برگزار نمي‌گردند، به همين دليل، ميزان موفقيت يك نمايشگاه را با ارزش قراردادهايي كه در طول برپايي آن منعقد مي‌گردد ارزيابي نمي‌كنند، زيرا دستاوردهاي يك نمايشگاه وسيع‌تر و گسترده‌تر از مبادلات تجاري است كه در جريان برگزاری نمايشگاه، حاصل می شود. امروزه اغلب كارشناسان امور تبليغات و بازاريابي، نمايشگاه ها را از مهمترين شيوه‌هاي بازاريابي تلقي مي‌كنند و با ذكر دلايلي ثابت مي‌كنند كه بازده مستقيم شركت در يك نمايشگاه چندين برابر هزينه‌هاي انجام شده و نتايج آن نيز بسيار چشمگيرتر از روشهاي تبليغي ديگر است

فهرست مطالب

  •  چكيده
  • مقدمه
  • مباني نظري تحقيق
  • اهداف نمايشگاههاي بازرگانی
  • اهداف برگزاركننده
  • اهداف توليد كننده
  • اهداف بازديد كننده
  • ارتباط نمايشگاه و عناصر آميخته بازاريابي
  • تاثیرنمايشگاه در جذب مشتری
  • تاثیر نمایشگاه در کسب اطلاعات
  • تاثیر نمایشگاه درایجاد نماد و شهرت
  • وامل موثر بر حضور موفقيت‌آميز در يك نمايشگاه
  • پیشینه تحقیق
  • اهداف تحقیق
  • فرضيه هاي تحقيق
  • نمونه، روش جمع آوری و تحلیل داده ها
  • یافته های تحقیق
  • آزمون فرضیه ها
  • يافته هاي فرعي
  • نتیجه گیری
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان پروژه:  بررسي تاثیرگذاری حضور شركتهاي توليدي بر میزان موفقیت تجاری آنها در نمايشگاههاي بين المللي بازرگاني
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 37 صفحه
  • قیمت:  12000 تومان   9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


6 − یک =