بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » پایان نامه ارائه مدلی جهت اقدامات انجام شده در زمینه توسعه کالاهای جدید و تاثیر آن بر زنجیره ارزش
پایان نامه ارائه مدلی جهت اقدامات انجام شده در زمینه توسعه کالاهای جدید و تاثیر آن بر زنجیره ارزش

پایان نامه ارائه مدلی جهت اقدامات انجام شده در زمینه توسعه کالاهای جدید و تاثیر آن بر زنجیره ارزش

شرح مختصر:

به طور كلي شامل تشريح مسأله و معرفي آن، بيان جنبه‏ هاي مجهول و مبهم، بيان متغيرهاي مربوطه و منظور از تحقيق) کاتلر بر این باور است که بازاریابی، فرایندی برای شناسایی، پیش بینی، ایجاد و تدوین نیازها و خواسته هایی است که مشتریان برای محصولات و خدمات دارند (کاتلر، 1385). در سال 1952 میلادی نیل بوردن اصطلاح آمیخته بازاریابی را ایجاد کرد، آمیخته بازاریابی ترکیبی از عناصری است که درصدد پاسخگوئی به نیازهای بازار میباشد (بیکر1(2000.  مفهوم آمیخته بازاریابی به مجموعه ای ازابزارهای قابل کنترل اشاره میکند که ترکیب متناسب آنهادر برنامه های بازاریابی به کار میرود و تحقق هدفهای یک بنگاه و پاسخگوئی به بازار هدف را به دنبال دارد. مدلها و استراتژیهای عمومی توسعه محصول با توجه به نیازهای بازار، برای برنامه ریزی توسعه محصول جدید تاکید ویژه ای دارند(سعیدی، 1386). امروزه رویکرد توسعه محصول جدید برای ایجاد رضایت در مشتری با محصولات حاضر به یک اصل تبدیل شده است و برای ایجاد ارزش افزوده در مشتریان و ترغیب به خرید در آنها باید تولیدکنندگان بتوانند در تمایز و تمرکز بر بازارهای خود، یا در توسعه بازارها انعطاف پذیری مناسبی را داشته باشند.

)کروفورد وبندیتو20062) برای این منظور این پژوهش به دنبال شناسایی عوامل کلیدی مؤثر در امر توسعه محصول جدید بوده و با توجه به درگیر بودن دوایر مختلفی چون بازاریابی، فنی، تولید و استراتژی در این شرکت میتوان با تکیه بر فرآیندهای نوین تصمیمگیری با شناخت عوامل کلیدی در فرآیند توسعه محصول از نظرات خبرگان امر به نحو مؤثری به تصمیم گیرندگان و مدیران در برنامه ریزی و اجرای راهبرد توسعه محصول جدید با ارائه اولویتهای عوامل شناسایی شده چشم انداز مناسبی را دربهبود این فرایند ایجاد نمایند. بنابراین مسئله اصلی که محقق در این تحقیق دنبال میکند، میتوان اینگونه بیان کرد: [1]

عوامل و شاخصهای کلیدی مؤثر در فرآیند توسعه محصول جدید چه بوده و اولویت آنها در فرآیند تصمیم گیری به چه صورت میباشد؟

” لذا اگر به این مسئله در بررسی موردی حاضر پاسخ داده شود،میتوان به پاسخگوئی مناسب به نیاز مشتریان، تطابق با شرایط بازار، تغییرات محیطی، افزایش سود، رضایت مشتریان و مقابله با سیاستهای رقبا پرداخت

فهرست مطالب

  • فصل اول: کلیات
  • 1-1- مقدمه       1
  • 1-2-  بيان مسأله اساسي تحقيق   2
  • 1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقيق     3
  • 1-4- اهداف مشخص تحقيق 5  
  • 1-5- هدف كاربردي    5
  • 1-6- سؤالات تحقیق    6
  • 1-7-  تعريف واژگان و اصطلاحات تخصصي       7
  • فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
  • 2-1-  مقدمه      8
  •    10
  • 2-2- توسعه محصول        11
  • 2-3-  اهداف فرايند توسعه محصول    13
  • 2-4-  دلايل شكست پروژه­هاى توسعه محصول جديد   14
  • 2-5-  الگوهاى توسعه محصول   15
  • 2-6-  فرايندهاى توسعه محصول       19
  • 2-7-  طبقه بندي توسعه محصول     20
  • 2-8-  مدل­های توسعه محصول        21
  • 2-9- راهبرد محصول جديد    27
  • 2-10- ايده سازي – فرصت های ایجاد محصول جدید  30
  • 2-11- زنجیره ارزش  31
  • 2-13- شبکه ارزش   32
  • 2-14- پیشینه تحقیق       34
  • 2-15-آشنایی با شرکت مه شکن سازه 41
  • فصل سوم: روش تحقیق
  •   3-1- مقدمه   44
  • 3-2- روش شناسی تحقيق 44
  • 3-3- جامعه آماری    47
  • 3-4- نمونه آماری    47
  • 3-5- تعیین حجم نمونه    48
  • 3-6-شرح کامل روش تحقیق     49
  • 3-7-روش گردآوري اطلاعات    50
  • 3-7-مشخصات پرسشنامه 51
  • 3-8- تعيين روايي (اعتبار) پرسشنامه 51
  • 3-9- پايايي (اعتمادپذيري) پرسشنامه       53
  • 3-10- ترسیم مدل عملیاتی     54
  • 3- 11-قلمرو مکانی        56
  • 3-12-قلمرو زمانی   57
  • 3-13- روش­های آماری جهت تجزيه و تحليل داده­ها  57
  • 3-14- ابزار مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده­ها        57
  • 3-15- آزمودن فرضيه­هاي پژوهش   58
  • 3-14- معرفی نرم افزار “بسته آماری برای علوم اجتماعی    61
  • فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده­ها
  • 4-1- مقدمه    63
  • 4-2- اشاره­ به خلاصه يافته­هاي تحقيق      63
  • 4-3-يافته­هاي اصلي پژوهش     67
  • فصل پنجم نتیجه­گیری و پیشنهادها
  • 5-1- مقدمه    86
  • 5–2- پاسخگويي به سؤال­های تحقيق 87
  • 5–3- پاسخگويي به فرضیه­های تحقيق 90
  • 5-4- نتیجه گیری     91
  • پیشنهادهای پژوهشی        93
  • پیشنهادهای اجرایی   94
  • موانع و محدوديت هاي تحقيق    95
  • منابع
  •     
عنوان : پایان نامه ارائه مدلی جهت اقدامات انجام شده در زمینه توسعه کالاهای جدید و تاثیر آن بر زنجیره ارزش
تعداد صفحات: 97 صفحه
قالب:   word و قابل ویرایش
قیمت: فقط  12000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“  کلیک کنید.

سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

 

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


7 − دو =