بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه: مکان یابی مرکز دفن پسماند زباله با استفاده از روش تجزیه و تحلیل mcdm
دانلود پروژه: مکان یابی مرکز دفن پسماند زباله با استفاده از روش تجزیه و تحلیل mcdm

دانلود پروژه: مکان یابی مرکز دفن پسماند زباله با استفاده از روش تجزیه و تحلیل mcdm

شرح مختصر

مکان­ یابي محل دفن يک فرايند ضروري در مديريت پسماند، در مناطق با رشد زياد است. به علت پيچيدگي سيستم هاي مديريت پسماند، انتخاب مکان مناسب براي استقرار محل دفن نيازمند بررسي راه حل هاي پيشنهادي متعدد و معيارهاي ارزيابي مختلف است (اصغرپور، 1387). همچنین دفن بهداشتي پسماندها با رعايت اصول محيط زيستي و در راستاي توسعه پايدار از ضرورت هاي عصر حاضر است. لذا اولین  راهکاردربرخی از کشورها با نصب زباله دانهای روباز در محلات و انتقال آنها به خارج از محدود شهری و مدفون کردن محتویات آنها  اجرائی شده و بااین روش نسبت به اصلاح روشهای قدیمی اقدام گردید. ولی این روش نیز دارای نقایص و معایب فراوانی از قبیل تجمع جانوران موذی،  حشرات نافل بیماری،ایجاد  بوی متعفن ،سرازیر شدن شیرابه ها واز بین رفتن منظر شهری می شد این مشکلات جدید موجب شد تا از پوشش روزانه ای بر روی سطلهای زباله دانهای روباز استفاده گردد که بر روی زباله دانهای روباز منصوبه قرار میگرفت. از دیگر مشکلات موجود در این طرح ، نفوذ آلاینده های پسماند های خانگی و صنعتی به چرخه آبهای  زیرزمینی و آلوده سازی آنهاست که بمنظور جلوگیری از این روند و حفظ منابع زیر زمینی اقدام بهجمع آوری شیرابه های حاصل از متراکم شدن زباله ها دربرنامه گنجانده شده و نتیجه نهایی این تغییرات و عوامل مربوطه منجر به تکامل بسیار زیادی در عرصه شناسایی مکانهای دفع مواد زاید جامد شده و موفقیتهایی را حاصل شد.

  • عنوان: مکان یابی مرکز دفن پسماند زباله با استفاده از روشهای  تجزیه و تحلیل چند معیاره
  • قالب: word + powerpoint
  • قیمت: 12000 تومان   9000 تومان

فهرست

  • مقدمه
  • طرح مساله
  • معرفی روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره
  • تصميم‌گيري چندمعياره (MCDM)
  • تصميم‌گيري چندمعياره  مدل ELECTRE III
  • ادبیات تحقیق
  • نتایج تحقیقات مکان یابی مراکز دفن پسماند زباله در منابع مختلف با استفاده از روشهای تجزیه و تحلیل چند معیاره
  • بررسی مسائل مربوط به مکانیابی محل دفن زباله
  • نتيجه گيرى
  • منابع

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ ابی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کند

توجه ، توجه : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

 

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


+ هفت = 9