بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود روش تحقیق زنجیره تامین و کیفیت اطلاعات بر عملکرد سازمانی
دانلود روش تحقیق زنجیره تامین و کیفیت اطلاعات بر عملکرد سازمانی

دانلود روش تحقیق زنجیره تامین و کیفیت اطلاعات بر عملکرد سازمانی

شرح مختصر :

نظریه یادگیری سازمانی از اهمیت همترازی میان زنجیره تامین موثر و کیفیت اطلاعات پشتیبانی می کند.کیفیت اطلاعات شاخصی از توانایی شرکت برای جذب اطلاعات محیط داخلی و خارجی زنجیره تامین است که بعنوان یک نقش کاوش گر عمل می کند. از نظر چشم ا نداز منابع انسانی همترازی شیوه­های عملی زنجیره تامین موثر با کیفیت اطلاعات می تواند فرایندهای زنجیره تامین را در سراسر مرزهای شرکت متصل کند همچنین برای شرکت مزیت رقابتی ایجاد کند. عرضه کنندگان مواد خام، سازندگان محصولات نهایی، ارائه دهندگان سرویس ها، توزیع کنندگان محصولات، کارخانه داران، ترابری، انبارها، مخازن، خرده فروشان و … هر کدام جزیی از زنجیره تامین هستند. همکاری بین این اجزاء، فعالیت های مختلفی را شامل می شود که می توان پیش بینی میزان در خواست مواد خام، پردازش درخواست ها و انجام آنها، نظارت بر سرویس های حمل و نقل، و… را بعنوان نمونه مثال زد. در شکل زیر فعالیت های اصلی زنجیره تامین نشان داده شده  است. در دو دهه 60 و 70 میلادی، سازمان ها برای افزایش توان رقابتی خود تلاش می کردند تا با استاندارد سازی و بهبود فرایند های داخلی خود محصولی با کیفیت بهتر و هزینه کمتر تولید کنند. درآن زمان تفکر غالب این بود که مهندسی و طراحی قوی و نیز عملیات تولید منسجم و هماهنگ پیش نیاز دستیابی به خواسته های بازار و در نتیجه کسب سهم بازار بیشتر است. به همین دلیل سازمان ها تمام تلاش خود را بر افزایش کارایی معطوف می کردند. در دهه 80 میلادی، با افزایش تنوع در الگوهای مورد انتظار مشتریان سازمان ها به طور فزاینده ای به افزایش انعطاف پذیری در خطوط تولید و توسعه محصولات جدید برای ارضای نیازهای مشتریان علاقه مند شدند. در دهه90 میلادی، به همراه بهبود در فرایند های تولید و به کارگیری الگو های مهندسی مجدد، مدیران بسیاری از صنایع دریافتند که برای ادامه حضور در بازار تنها بهبود فرایند های داخلی و انعطاف پذیری در توانایی های شرکت کافی نیست بلکه تامین کنندگان قطعات و مواد نیز باید موادی با بهترین کیفیت و کمترین هزینه، تولیدکننده و توزیع کنندگان محصولات نیز باید ارتباط نزدیکی با سیاست های توسعه بازار تولید کننده داشته باشند، با چنین نگرشی، رویکردهای زنجیره تامین و مدیریت آن پا به عرصه وجود نهاد.

فهرست مطالب

  • فصل اول: کلیات پژوهش
  • مقدمه
  • 1-1-بیان مساله
  •  1-2-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
  • 1-3-اهداف تحقیق
  • 1-4-سوالات تحقيق
  • 1-5-تعریف مفهومی  و عملیاتی متغیرهای تحقیق
  • 1-6-قلمرو تحقیق
  • 1-6-1-قلمرو مکانی
  • 1-6-2-قلمرو زمانی
  • 1-6-3-قلمرو موضوعی
  • فصل دوم: بررسی ادبیات و پیشینه ي تحقیق
  • مقدمه
  • 2-1- مبانی فلسفی و نظری
  •  2-1-1-تكامل تاريخي فلسفه‌هاي كسب و كار
  • 2-1-1-1-فلسفه توليد
  • 2-1-1-2-فلسفه محصول
  • 2-1-1-3-فلسفه فروش
  • 2-1-1-4- فلسفه بازاريابي
  • 2-1-2-ماهیت و فلسفه ی مدیریت کیفیت زنجیره تامین
  • 2-1-3-کیفیت جامع در زنجیره تامین و انتقال پارادایم ها
  • 2-1-4-مدیریت کیفیت زنجیره تامین
  • 2-1-5-بررسی بیشتر مدیریت کیفیت زنجیره تامین در حوزه تامین کنندگان
  • 2-1-6-بررسی بیشتر مدیریت کیفیت زنجیره تامین در حوزه رهبری
  • 2-1-7-بررسی مدیریت کیفیت زنجیره تامین در حوزه سیستم ها و تکنولوژی های اطلاعات
  • 2-1-8-مدیریت زنجیره تأمین
  • 2-1-8-1-تاریخچه زنجیره تأمین: سیر تحول مدیریت زنجیره تأمین
  • 2-1-8-2-تعریف زنجیره تأمین و مدیریت زنجیره تأمین
  • 2-1-8-3-خانه SCM
  • 2-1-8-4-ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین
  • 2-2-تعریف و بررسی ابعاد متغیرهای پژوهش
  • 2-2-1-شیوه عملی تامین
  • 2-2-2-روابط طولانی مدت
  • 2-2-3-تعداد محدود عرضه کنندگان
  • 2-2-4-تعریف JIT
  • 2-2-4-1-استراتژی­های JIT
  • 2-2-4-2-اهداف اجرای سیستم JIT
  • 2-2-4-3-اجزای JIT
  • 2-2-4-4-مزایای JIT
  • 2-2-5-مدیریت کیفیت در انتخاب تامین کنندگان
  • 2-2-6-شیوه عملی تحویل
  • 2-2-7-اطلاعات
  • 2-2-7-1-کیفیت اطلاعات
  • 2-2-7-2-ابعاد کیفیت اطلاعات
  • 2-2-7-3-مدیریت کیفیت اطلاعات
  • 2-5-پیشینه پژوهش
  • -3-مدل مفهومی پژوهش
  • 2-4-فرضیه های تحقیق
  • فصل سوم: روش تحقیق
  • مقدمه
  • 3-1-روش تحقیق
  • 3-2-جامعه و نمونه آماری
  • 3-2-1-روش نمونه گیری و حجم نمونه
  • 3-3-روش گردآوری داده ها
  • 3-4-روایی وپایایی ابزار سنجش
  • 3-4-1-روایی ابزار
  • 3-4-2-روایی محتوای پرسشنامه
  • 3-4-3-روایی سازه
  • 3-4-4-پایایی ابزار
  • 3-5-روش تجزیه و تحلیل داده ها:
  • 3-5-1-اهمیت خوشه بندی
  • 3-5-1-فرایند تحلیل خوشه ای
  • 3-5-1-1-روش های خوشه بندی سلسله مر اتبی
  • 3-5-1-1-روش های خوشه بندی تفکیکی
  • 3-5-1-1-روش K میانگین
  • 3-5-2-3-1-ویژگی های روش K میانگین و روش های مرتبط
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان روش تحقیق (سه فصل اول پایان نامه):  زنجیره تامین و کیفیت اطلاعات بر عملکرد سازمانی
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 103 صفحه
  • قیمت:  49000  تومان   29000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


7 × = سی پنج