بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » دانلود پایان نامه بررسی عوامل ترغیب کننده مشتریان در انتخاب بانک (مورد مطالعه بانک دی اصفهان)
دانلود پایان نامه بررسی عوامل ترغیب کننده مشتریان در انتخاب بانک (مورد مطالعه بانک دی اصفهان)

دانلود پایان نامه بررسی عوامل ترغیب کننده مشتریان در انتخاب بانک (مورد مطالعه بانک دی اصفهان)

شرح مختصر :

بازاریابی خدمات بانکی و نیز جذب سپرده ها یکی از مواردی است که همیشه در استراتژی های کلان بانک ها جایگاه خاصی داشته است. به طور کلی اگر وظایف واحد بازاریابی در بانک ها را به صورت یک کوه یخ شناور در نظر بگیریم، می‌توان گفت بانک ها به اعمال مدیریت بازاریابی سطح خارجی یعنی تبلیغات، ارائه  خدمات جدید، نرخ سود، جوایز و روابط عمومی توجه می‌نمایند. در حالی که تدوین استراتژی های بازاریابی، طراحی و پیشنهاد خدمات جدید، برنامه ریزی، تقسیم بندی، هدف گذاری و موضع یابی، آموزش اصول بازار یابی به کارکنان، تحقیقات بازار و پژوهش های مرتبط با بازاریابی بخش هایی هستند که مشتری در حالت معمولی مشاهده نمی کند، لکن می‌تواند اثرات آن را درک نماید و در صورتی که مدیریت به این موارد توجه ننماید، در انجام وظایف خود موفقیت مستمر نخواهد داشت. حال با توجه به موارد ذکر شده و از آنجا که بازاریابی و رقابت بین بانک ها روز به روز افزایش می‌یابد و نیز در آینده شاهد آن خواهیم  بود که بسیاری از بانک های دولتی به بخش خصوصی واگذار شوند، شناخت عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک، به عنوان عنصری که بتواند بهره وری و عملکرد و توسعه را بستر سازی نماید از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود.

فهرست مطالب

  • چکیده 1
  • فصل اول: 2
  • کلیات تحقیق.. 2
  • 1-1- مقدمه: 3
  • 1-2- بیان مسئله. 4
  • 1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 6
  • 1-4- جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق.. 10
  • 1-5- سوال های تحقیق.. 11
  • 1-6-  فرضيه‏ های تحقیق: 11
  • 1-7- مدل مفهومی تحقیق.. 11
  • 1-8- اهداف تحقیق.. 12
  • 1-9- روش انجام تحقیق.. 13
  • 1-9-1 روش تحقیق.. 13
  • 1-9-2- روش گردآوری اطلاعات.. 13
  • 1-9-3- قلمرو موضوعی تحقیق.. 13
  • 1-9-4- دوره زمانی تحقیق.. 13
  • 1-9-5- مکان تحقیق.. 14
  • 1-9-6- نمونه آماری.. 14
  • 1-10-  روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها 14
  • 1-11- تعريف واژه‏ ها واصطلاحات فني و تخصصی14
  • 1-12- چارچوب تحقیق.. 15
  • فصل دوم: 13
  • مبانی نظری و ادبیات تحقیق.. 13
  • 2-1- مقدمه. 14
  • 2-2- مفهوم مشتري.. 15
  • 2-3- جذب مشتریان. 16
  • 2-4- ترجيح مشتري.. 17
  • 2-5- اهميت بررسی رضایت مشتریان از خدمات بانکی.. 18
  • 2-6- نحوه شكل گيري انتظارات مشتريان. 19
  • 2-7- اصول مشتری مداری در بانک ها 20
  • 2-8- رابطه مشتری مداری و جذب منابع در بانک ها 22
  • 2-9- ارزش ویژه برند. 30
  • 2-10- ابعاد تشكیل دهنده ارزش ویژه برند. 33
  • 2-10-2 آگاهی ازبرند: 34
  • 2-10-3 کیفیت ادراک شده 35
  • 2-10-4 تداعی برند: 36
  • 2-11- ویژگی های منحصربه فرد خدمات بانکی.. 37
  • 2-12- سه دی دگاه درباره تبليغات.. 43
  • 2-12-1- دیدگاه مثبت به تبليغات.. 43
  • 2-12-2- دیدگاه منفي به تبليغات.. 44
  • 2-12-3- ديدگاه تبلیغات به منزلة گفتمان. 45
  • 2-13-  تبلیغات دهان به دهان. 46
  • 2-14- اهميت تبليغات دهان به دهان. 48
  • 2-15-  تعاریف تبلیغات دهان به دهان: 50
  • 2-16- موثرترین راه تبلیغات دهان به دهان در ایران. 51
  • 2-17- پیشینه تحقیق.. 53
  • فصل سوم: 48
  • روش شناسی تحقیق.. 48
  • 3-1- مقدمه. 49
  • 3-2- روش تحقیق.. 50
  • 3-3- متغیرهای تحقیق.. 51
  • 3-4- جامعه آماری.. 51
  • 3-5- نمونه مورد مطالعه و روش نمونه گیری.. 51
  • 3-5-1- تعیین حجم نمونه تحقیق.. 52
  • 3-6- روش گردآوری اطلاعات.. 52
  • 3-6-1- روش کتابخانه ای.. 53
  • 3-6-2- روش های میدانی: 53
  • 3-7  روایی پرسشنامه. 57
  • 3-8پایایی پرسشنامه. 58
  • 3-9 روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها 60
  • 3-9-1  آزمون کولموگروف- اسمیرنوف.. 60
  • 3-9-2  روش تحلیل همبستگی(r). 61
  • 3-9-3  آزمونt تک نمونه ای.. 61
  • 3-9-4   آزمون تی.. 62
  • 3-9-5- تحلیل مسیر. 62
  • فصل چهارم: 59
  • تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه ها 59
  • 4-1- مقدمه. 60
  • 4-2- آمار توصيفي.. 61
  • 4-2-1- جنسیت.. 61
  • 4-2-2- سن.. 62
  • 4-2-3- تحصيلات.. 64
  • 4-2- 4- متغيرهاي تحقیق.. 65
  • 4-3- آمار استنباطي.. 66
  • 4-3-1- بررسي وضعيت نرمالیتی متغيرهای پژوهش… 66
  • 4-4-آزمون فرضيه هاي پژوهش… 67
  • 4-4-1- بررسی فرضیه اول پژوهش… 67
  • 4-4-2- بررسی فرضیه دوم پژوهش… 69
  • 4-4-3- فرضیه سوم پژوهش… 71
  • 4-4-4- فرضیه چهارم پژوهش… 74
  • 4-4-5- رتبه بندی متغیر های پژوهش… 76
  • فصل پنجم: 73
  • نتیجه گیری و پیشنهادات.. 73
  • 5-1- مقدمه. 74
  • 5-2- آزمودنی های پژوهش… 75
  • 5-3- نتایج پژوهش… 75
  • 5-4- محدودیت ها 79
  • 5-5- پیشنهادات.. 80
  • 5-5-1- پیشنهادات کاربردی.. 80
  • 5-5-2- پیشنهادات پژوهشی.. 84
  • فهرست منابع.
  • عنوان : پایان نامه بررسی عوامل ترغیب کننده مشتریان در انتخاب بانک (مورد مطالعه بانک دی اصفهان)
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 135 صفحه
  • قیمت:  59000 تومان   39000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

chanal

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


7 + نُه =