بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » پایان نامه تاثیر شهرت برند و تبلیغات بر ترجیح مشتری با نقش میانجی رفتار خرید
پایان نامه تاثیر شهرت برند و تبلیغات بر ترجیح مشتری با نقش میانجی رفتار خرید

پایان نامه تاثیر شهرت برند و تبلیغات بر ترجیح مشتری با نقش میانجی رفتار خرید

شرح مختصر

موضوع شهرت برند در میان محافل دانشگاهی و بازاری، جذابیت بسیاری پیداکرده است. در سالهای اخیر، افزایش اهمیت و ارزش دستیابی و نگهداری یک شهرت خوب برای شرکت در میان مدیران، به تالش شرکتها برای ایجاد یک سیستم شهرت برای شرکت خود منجر شده است (نجم روشن و همکاران، 1390). شهرت مفهومی است که با اعتبار شرکت ارتباط نزدیکی دارد؛ به عبارت دیگر، شرکت­ها اعتبار را از طریق رفتارهایشان به دست می­آورند که پایه و اساسی برای شهرت قوی ایجاد می­کند. اگر ذینفعان به شایستگی آن شرکت ایمان نداشته باشند، شرکت هرگز شهرتی آنچنان قوی نخواهد یافت (گامس و اوکسیوس[1]، 2007). بازاریابان معتقدند عنصر کلیدی که تاثیر زیادی بر تصمیمات خرید مشتریان دارد، درک آنان از نقش شرکت در اجتماع و چگونگی رفتار آنان با سهامداران و ذینفعانشان است. برند شرکت عنصری کلیدی از شهرت برند است (حقیقی و همکاران، 1390). ولی نکته اصلی این است که یک شرکت، تصاویر ذهنی مختلفی داشته و همچنین میتواند چندین نام تجاری داشته باشد؛ در مقابل شهرت برند، جذابیت کلی یک شرکت را به تمامی مؤلفه هایش شامل کارکنان، مشتریان، سرمایه گذاران، گزارش گران و عموم مردم نشان میدهد؛ بنابراین شهرت برند، تصاویر ذهنی که مردم از شرکت دارند را یکپارچه می­کند و وجهه و وضعیت شرکت را در برابر رقبا نشان میدهد (طالقانی و همکاران، 1390).

تبلیغات علمی است دینامیک که با تغییرات اجتماعی، تحولات سیاسی و اقتصادی هر روز کل تازه ای پیدا می­کند و در محیط های متفاوت با توجه به فکر، عقاید، آداب و رسوم و همچنین فرهنگ و مذهب فرم خاصی می­یابد. تبلیغات را می­توان به عنوان عنصر اصلی فرهنگ معاصر در کشورهای در حال توسعه و حتی کشورهای صنعتی دانست (جوهان، 2003). هدف تبلیغ منحصرا در دست گفتن بازار نیست بلکه مقصد باید آن باشد که در مردم و خریداران اعتماد و ایمان عمیقبرای توسعه کارهای آینده به وجود آورد. در این بین تبلیغات به عنوان یکی ابزارهای پیشبرد فروش درآمیخته بازاریابی دارای جایگاهی خاص است و تبلیغات تلویزیونی به دلیل ویژگی­های منحصر به فرد از سایر روش­های تبلیغاتی اهمیت بیشتری دارد (آنونیموس، 2010).

مشتریان با توجه به وفاداری که نسبت به یک شرکت یا بانک دارند با وجود آنکه محصولات و خدمات واحدهای دیگر بهتر و با قیمت مناسب تری می­باشد، ترجیح می­دهند که از محصولات و خدمات بانک یا واحد تجاری استفاده کنند. ترجیح مشتری موجب می گردد که محصولات به خوبی در جامعه معرفی شود. بنابراین ترجیح مشتری برای همه کارکنان دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای می­باشد و به همین دلیل سعی دارند تا به هر شکل ممکن رضایت مشتریان را جلب کنند. 

رفتار مصرف كننده شامل مجموعه اي از فرآيندهاي رواني و فيزيكي است كه قبل از خريـد آغـاز و بعـد از مصــرف نيــزادامــه مــي­يابــد. رفتار مصرف كننده فعاليتهاي ذهني، احساسي و فيزيكـي اي را كــه افــراد هنگــام انتخــاب، خريــد، اســتفاده و دور انداختن محصولات و خدماتي كه براي ارضاي نيازها و خواسـته هايشـان بـه كـار مـيگيرنـد را شـامل مـي­شـود. كليه فعاليتهايي كه افراد براي كسب، مصرف و مرتب كردن محصولات و سرويسهـا انجـام می­دهند (بلک ول[2]، 2001). رفتار خرید نیز بخشی از رفتار مصرف کنندگان است که در آن مصرف کننده در هنگام خرید محصول و یا بکارگیری خدمات از خود بروز می­دهد. این رفتارها در واقع میزان تمایل فرد به خرید، میزان شور و شوق فرد برای خرید را نشان می­دهد.

از زمان تاسیس بانک ها در جامعه جهانی این سازان ها نقش مهمی د اقتصاد جهانی داشته اند، تا جایی که امروزه بانک ها در تمامی معیارها و شاخصه های اقتصاد جهان تاثیر مستقیم و بالایی دارند. به همین دلیل بانک ها می­توانند بر فقر، بیکار، اشتغال زایی، کارآفرینی، رفاه جامعه، توسعه صنعت، پیشرفت در کشاورزی و … موثر باشند و جامعه جهانی را به سمت رفاه عمومی هدایت کند.

بانک­ها از مهمترین سازمان­های است که در جامعه نقش ارزنده ای دارند. بانک­ها با اجرای سیاست­های پولی و مالی خود می­توانند بر تمام ابعاد و مولفه­های مالی در جامعه اثرگذار باشند. تورم و میزان سرمایه گذاری تحت تاثیر برآیند سیاست­های پولی و مالی تمام بانک­ها موجود است. بنابراین یک بانک می­تواند بر میزان تورم جامعه اثرگذار باشد. در صورتی که سیاست های یک بانک صحیح باشد قدرت خرید مردم ارتقا خواهد یافت و در نهایت میزان رفاه جامعه بیشتر می­شود. بانک صادرات یکی از بانک­های است که در ایران دارای اعتبار و شهرت زیادی می­باشد و قدمت طولانی نیز دارد. این بانک به جهت تعداد شعب زیاد در سطح کشور و از طرفی به خاطر قدمت طولانی خود نقش به سزایی در جامعه ایفا می کند. شهرت برند این بانک در بین تمامی بان­های ایران دارای رتبه قابل قبولی می­باشد. حفظ این شهرت و قدرت رقابت برای این بانک مسئله ای مهم است. بنابراین این بانک نیازمند تبلیغات صحیح و کارآمد می­باشد.

عنوان : پایان نامه تاثیر شهرت برند و تبلیغات بر ترجیح مشتری با نقش میانجی رفتار خرید 
تعداد صفحات:  97 صفحه
قالب:   word و قابل ویرایش
قیمت: فقط  99000 تومان
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
ایرانی داک مرجع تخصصی دانلود پایان نامه، پروپوزال و  تحقیقات دانشجویی در ایران است. شما می توانید جدید ترین پایان نامه، پروپوزال ، پرسشنامه و  تحقیقات دانشجویی ایرانی داک را در این باره مطالعه کنید.

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل علاوه بر نمایش بعد از پرداخت، به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید “  کلیک کنید.

سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

 

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


8 − چهار =