بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود بررسی تاثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر انگیزه پیشرفت و شادکامی در معلولین
دانلود بررسی تاثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر انگیزه پیشرفت و شادکامی در معلولین

دانلود بررسی تاثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر انگیزه پیشرفت و شادکامی در معلولین

 شرح مختصر :

پیشرفت های سریع فناوری و اطلاع رسانی،با وجود مزایای فراوان،خلائی را برای انسان معاصر بوجودآورده است.موج فزاینده ی بدبینی وافسردگی،یاس وناامیدی،پایین آمدن سن خودکشی،افزایش طلاق وبزهکاری وبسیاری از مشکلات روانی-اجتماعی دیگر،واقعیت های انکار ناپذیری هستند که نشان می دهند شادی از جوامع بشری رخت بر بسته است. (1). اولین لازمه شادی و شادزیستن، تفکر مثبت است. به گفته «ویلیام جیمز»، این اندیشه ها یمان است که زندگی مان را شاد یا غمگین می کند. وقتی تفکر انسان منفی باشد، احساس نیز منفی می شود و با تفکر و احساس منفی، عملکرد منفی از انسان سرمی زند. انسان ها با توجه به تفکرات متفاوتی که دارند، در مورد موقعیتی یکسان، تفسیر و تحلیل متفاوتی از خود ارائه می دهند. عده ای موقعیت پیش آمده را فاجعه می دانند و عده ای تنها یک موقعیت ناخوشایند. اگر به دنبال شادزیستن هستیم، باید بدانیم همان طور که هر قفلی با کلید خاص خودش باز می شود، قفل هر مشکل هم تنها با راه حل خاص خودش باز می شود. اگر نمی توانیم مشکلی را حل کنیم، شاید دچار جبر تکرار شده باشیم یعنی از راه حل های تکراری، توقع نتیجه مطلوب و دلخواهمان را داریم. یکی از زمینه هایی که در علت یابی و یا پیش بینی رفتار مورد توجه قرار می گیرد انگیزش افراد است ،چرا که محور اساسی بحث در زمینه هایی مانند یادگیری ،ادراک وتفکر، عواطف واحساسات هوش ومواردی از این قبیل است (شاملو،1384).جنبه های هیجانی وانگیزشی نقش مهمی را در کسب دانش جدید ویاد آوری دانش قبلی در موقعیت جدید ایفا می نماید .یکی از مهمترین انگیزه های اجتماعی  که بر رفتار انسان تاثیر می گذارد ،انگیزه پیشرفت است که می تواند آن را در پیش بینی وتبیین رفتار انسان مورد توجه قرار دارد (الیوت، 2005) 

فهرست مطالب

  • چکیده
  • مقدمه
  • روش  بررسی
  • پرسشنامه شادكامى آكسفورد
  • پرسشنامه انگیزه پیشرفت
  • مراحل اجرای جلسات
  • شرح جلسات
  • یافته ها
  • بحث
  • نتیجه گیری
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان پروژه : بررسی تاثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر انگیزه پیشرفت و شادکامی در معلولین
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 19000 صفحه
  • قیمت: 12000 تومان  9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


هفت − = 1