بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود روش تحقیق عناصر پیشبرد کالا بر ارزش برند
دانلود روش تحقیق عناصر پیشبرد کالا بر ارزش برند

دانلود روش تحقیق عناصر پیشبرد کالا بر ارزش برند

شرح مختصر :

از فعالیت های ترویجی که به طور گسترده مورد استفاده قرار میگیرد،تبلیغات است.تبلیغات یکی از فعالیت های ترویجی اشکارومشهوداست که در ایجاد ارزش ویژه برند از دیگاه مصرف کننده تاثیر و نقش بسزایی دارد.در مورد تبلیغات حجم تبلیغات،پیام هایی که منتقل می کند میزان هزینه ای که برای تبلیغات صرف شده ابعاد ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهد.هزینه ای که برای تبلیغات صرف می شود باعث می شود که دیدگاه مثبتی از کیفیت برند ایجاد گردد. همچنین زمانی که حجم تبلیغات زیاد است. یادآوری برند و اگاهی از برند افزایش می یابد.تبلیغات ابزار قدرتمندی در ایجاد ارتباط با مصرف کننده است که با توجه به پیامی که منتقل می کند. میتواند تداعیاتی در ذهن مصرف کننده شکل دهد (چاتو پاده و همکاران2010).تبلیغات اگر تداعیات مثبتی از محصول ایجاد کند در این صورت امکان موفقیت برندها و محصولات جدید توسط شرکت افزایش می یابد(اسمیت،1992).

بنگاه های تجاری نیاز به خلق کردن سیاست های اجرایی،استراتژی های بازاریابی و سیستم مدیریت برند برای باقی ماندن و پیشرفت کردن در صحنه رقابت دارند. کاملا روشن است که فعالیت های بازاریابی مانند قیمت،ترفیعات فروش،اتحاد های نام های تجاری،از مهمترین منابع استراتژیک اثر گذار بر روی ارزش ویژه برند و قصد خرید مصرف کننده میباشند.(کالدرون و همکاران،1997).

در ارزش ویژه برند زمینه های زیادی در نظر گرفته میشود از جمله وفاداری به برند،اگاهی از برند،کیفیت مورد انتظار،تداعی برندو متغییر های دیگر پر استنادترین نظریه در این زمینه نظریه اکر و کلر است که اکر اگاهی از برند،تداعی برند،کیفیت مورد انتظار و وفاداری برند را مهمترین متغییرها بر اساس انتظارات مشتری میدانند(اکر،1991) کلر بیان میکند ارزش ویژه تجاری مصرف کننده به دو متغییر دانش برند و تصویر برند بستگی دارد(کلر،1993). افزایش ارزش ویژه برند مصرف کننده موجب افزایش قصد خرید مصرف کننده میشود(چن،2004). بنگاه­های تجاری با ارزش ویژه برند مصرف کننده بالاتر اغلب کارایی بهتری دارند.(پادروس و همکاران1993)

فهرست مطالب

  • فصل اول: کلیات پژوهش
  • مقدمه
  • 1-2-تبین موضوع تحقیق
  • مدل مولفه ای ارزش ویژه برند اکر
  • 1-3-اهمیت و ضرورت تحقیق
  • 1-4-اهداف تحقیق      
  • 1-4-1اهداف اصلی تحقیق
  • 1-4-2-اهداف فرعی تحقیق
  • 1-5- سوالات تحقیق
  • 1-6-1-تبیین فرضیه های تحقیق
  • 1-6-1-فرضیه های تحقیق
  • 1-7-متغییرهای تحقیق (مدل مفهومی)
  • 1-8-تعریف عملیاتی متغییرها
  • 1-20- شمای کلی طرح تحقیق
  • فصل دوم: ادبیات،مبانی نظری و پیشینه تحقیق
  • 2-1-مقدمه
  • 2-2- برند چیست
  • 2-4-ایجاد هویت برند
  • 2-5- ادراک و برداشت عمومی برند
  • 3-6-مزایای برند قدرتمند
  • 2-7- تعریف و مفهوم (ارزش ویزه برند)
  • 2-8-دیدگاههای مطالعه ای ارزش ویژه برند
  • 2-9- ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری
  • 2-9-1-تبین ابعاد مختلف ارزش ویژه برند
  • 2-9-2- وفاداری به برند
  • 2-9-2-1- رضایت و وفاداری
  • 2-9-2-2-عوامل ایجاد کننده رضایت برای وفادار ماندن مشتریان
  • 2-9-3-کیفیت ادراک شده
  • 2-9-4-اگاهی از برند
  • 2-9-5-تداعی (همخوانی)برند
  • 2-10-مدل نظریه کلر(CBBE)
  • 1-10-2 تصویر ذهنی:
  • 4-11- پیشبرد فروش
  • 2-11-1- جایگاه تبلیغات در بازاریابی
  • 2-11-2-محصول
  • 4-11-3-توزیع
  • 2-11-4-قیمت
  • 2-11-5-فعالیت های ترویجی یا پیشبرد کالا
  • 2-11-6- ترویج پیشبرد کالا و ارزش ویژه برند
  • 2-11-7- تبلیغات پیشبردی
  • 2-11-8-جایگاه تبلیغات در بازاریابی
  • 2-11-9- ابزارهای چهارگانه اصلی تبلیغات پیشبردی
  • 2-11-9-1- تبلیغات غیر شخصی
  • 2-11-9-2-تبلیغات پیشبرد فروش
  • 2-11-9-3- روابط عمومی:
  • 2-11-9-3- فروشندگی شخصی
  • 2-11-10-انواع ابزارهای تبلیغاتی پیشبرد فروش
  • 2-11-10-1- ابزارهای تبلیغات مخصوص مصرف کننده
  • 2-11-10-2- ابزارهای تبلیغاتی مخصوص عمده فروشان و خرده فروشان
  • 2-11-10-3- ابزارهای تبلیغاتی مخصوص مشتریان صنعتی
  • 2-12- قصد خرید
  • 2-13- اهمیت مطالعه و درک رفتار مصرف کننده در انتخاب یا ترجیح یک برند
  • 2-24-مروری بر پیشینه تحقیق
  • 2-24-1-مروری برپیشینه تحقیق داخلی
  • 2-14-2-مروری بر پیشینه تحقیق خارجی
  • فصل سوم: روش تحقیق
  • 2-1-مقدمه
  • 3-2- روایی پرسشنامه
  • 3-3-پایایی پرسشنامه
  • 3-4-روش تحقیق
  • 3-4-1- قلمرو موضوعی تحقیق
  • 3-4-2-قلمرو مکانی تحقیق
  • 3-4-3-قلمرو زمانی تحقیق
  • 3-5-رویه های جمع اوری داده ها
  • 3-6-نمونه و نمونه گیری
  • 3-7-دلایل انتخاب صنایع فولادی
  • 3-8- پرسشنامه
  • 3-8-1-معرفی پرسش نامه 
  • مقیاس طیف لیکرت پرسشنامه
  • شاخص های متغییرهای وابسته تحقیق
  • شاخص های متغییر ترویج و ترفیعات فروش
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان روش تحقیق (سه فصل اول پایان نامه):  عناصر پیشبرد کالا بر ارزش برند
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 95 صفحه
  • قیمت:  49000 تومان   29000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


هفت + 8 =