بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » مقالات ترجمه شده » رشته پزشکی » دانلود مقاله ترجمه شده عوامل خطر آفرین ژنتیکی و روانشناسی
دانلود مقاله ترجمه شده عوامل خطر آفرین ژنتیکی و روانشناسی

دانلود مقاله ترجمه شده عوامل خطر آفرین ژنتیکی و روانشناسی

قبل از خرید حتما بخوانید
  1. برای خرید مقالات انگلیسی با ترجمه ابتدا اصل مقاله انگلیسی به صورت رایگان دانلود و مشاهده نمائید سپس اقدام به خرید ترجمه مقاله کنید. تمامی ترجمه مقالات به صورت تایپ و ترجمه شده توسط مترجم تخصصی همان رشته و در قالب ورد آماده می باشند.
  2. در صورتی که مقاله درخواستی شما در سایت ما موجود نمی باشد می توانید از منو اصلی گزینه ارتباط با ما را انتخاب کرده و مشخصات مقاله را برایمان ارسال نمائید.
  3. در صورتی که به هر دلیل موفق به پرداخت آنلاین در سایت نشدید یا بانک عامل مشکل داشت لطفا از درگاه پرداخت پروژه های سفارشی موجود در سایت اقدام نمایید و موارد فوق را به ما اطلاع و بلافاصله مقاله مورد نظر شما به ایمیلتان ارسال می گردد.

editشرح مختصر:

چکیده

با استفاده از یک روش برای کنترل عوامل خطرآفرین محیطی مشترک و ژنتیکی که ممکن است مربوط به استفاده از حشیش و استفاده از دیگر مواد دارویی غیر مجاز می باشند، لینسکی گزارش داد که مصرف کنندگان حشیش احتمال شبیه سازهای مسکن، الکلی و دارای توهم را داشت که 2.6 تا 5.2 برابر بیشتر از آنهایی داشت که از مواد دیگر استفاده نمی کنند. تحقیقاتی که از موارد متنوع روش های تحقیق آموزنده استفاده می کنند، هم برای کاستن این احتمال که استفاده از حشیش ممکن است بر خطرات ناشی از محیط استفاده از دارو تأثیر بگذارد، با شکست واجه می شود.

تعدادی از توضیحات مشاهده شده برای مکانیسم هایی که ارتباطات مشاهده شده را مشخص می کند، وجود دارد. ابتدا، این احتمال باقی می ماند که ارتباطات به طور کامل علت و معلولی می باشد و تأثیر مشترک عوامل خطرآفرین مشترک و از عوامل خطرآفرین غیر مشترک مثل وابستگی رابطه را افزایش می دهد که کنترل نشده است. درحالیکه تفسیر عمومی ویژگی های حشیش به تأثیرات مواد حشیشی نوجوانان اشاره دارد، چنین مکانیسم های بعید به نظر می رسد . سطح نمایش به کار رفته در مدل حیوانات چند برابر بیشتر از مدل های نسبی در مصرف کننده های حشیش می باشد . توضیح دیگری از روابط مشاهده شده این است که آنها به خاطر استفاده و دسترسی به حشیش فرصت استفاده از داروهای دیگر را هم افزایش می دهند .

عوامل خطر آفرین ژنتیکی و روانشناسی

در ارزیابی نوشته های مربوط به سبب شناسی ناشی از اختلالات استفاده از مواد شخص تمایل دارد که درباره چهار بعد از خطرات آن اطلاعاتی داشته باشد :

  1. پیشگوهای مراحل اولیه ، زیرا شروع اولیه استفاده از مواد ، خود ، خطر رو به افزایش مشکلات بعدی و عوارض آن را پیش بینی خواهد کرد .
  2. پیشگویی سنگین بودن استفاده از مواد اعتیاد آور
  3. پیشگویی آشیب پذیری وابسته به اعتیاد ، مشروط به مدت زمان و سنگینی استفاده از مواد و
  4. پیشگویی توقف ها و دست برداشتن از استفاده افراد از مواد مخدر . یافتن این مسئله که این ابعاد مختلف خطر آفرین در یک تحقیق یگانه مورد بررسی قرار گرفتتته اااست ، به ندرت و کمیاب است .

تحقیق ژنتیکی

ما نسبتا چیزهای کمی درباره ژنتیک استفاده از مواد مخدر در میان نوجوانان و اختلالات ناشی از آن با اطلاعات کم و محدود می دانیم که ناشی از تحقیقات کمی می باشند و اغلب در زمان نوشتن به پیش می روند ولی باید اطلاعات مهمی را درباره چگونگی تاثیر پذیری استفاده نوجوانان از مواد و اختلالات ناشی از آن توسط ژنتیک و هم پوشانی آن با تاثیرات ژنتیک بر اختلالات ناشی از استفاده افراد بزرگسال از مواد مخدر است . به این منظور ، آنچه که ما در نوجوانان ممکن است پیش بینی کنیم با اطلاعات مربوط به پراکندگی ژنتیک برای خطر وابستگی افراد بزرگسال به مواد مخدر که از منابع متعدد ناشی می شود راهنمایی می شود .

 Header

  • عنوان اصلی مقاله : COLLABORATIVE POLICY MAKING UNDER INSTITUTIONAL AMBIGUITY PROCESSES OF STRUCTURE AND AGEN
    عنوان ترجمه فارسی: عوامل خطر آفرین ژنتیکی و روانشناسی
  • تعداد صفحات مقاله انگلیسی:  11 صفحه
  • تعداد صفحات ترجمه فارسی: 17 صفحه 
  • قالب بندی: word و قابل ویرایش
  • قیمت ترجمه فارسی مقاله:  9000 تومان

دانلود رایگان نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایین

en

برای خرید فایل ترجمه مقاله به صورت آنلاین از لینک زیر استفاده نمائید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه  خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


− 9 = هیچ