بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » دانلود پایان نامه بررسي رابطه بین فروش شركت با ارتباط موثر مديران بازرگاني
دانلود پایان نامه بررسي رابطه بین فروش شركت با ارتباط موثر مديران بازرگاني

دانلود پایان نامه بررسي رابطه بین فروش شركت با ارتباط موثر مديران بازرگاني

شرح مختصر :

دنيايي كه در آن زندگي مي كنيم شاهد تحولات شگرفي است . سرعت اين تحولات روز به روز بيشتر مي شود به طوري كه به هيچ وجه با گذشته هاي دور قابل قياس نيست . اگر بخواهيم آمادگي همراهي و توان لازم براي همگامي با اين تحولات داشته باشيم به ناچار بايد اطلاعات ، دانش ، ابزارها و توانمندي هاي مناسب و ضروري را در خود ايجاد و شكوفا كنيم . در اين ميان هم مدير علاوه بر توانايي هاي فني نياز به داشتن مهارت هايي در برقراري ارتباط مؤثر با ديگران را بايد لازمه ي كار خود قرار دهد چون كار مدير دستيابي و رسيدن به اهداف سازماني است حال براي رسيدن به اين اهداف سازماني از مهارتهاي ارتباطي كه بنحوي برطرف مورد نظر خود بتواند نفوذ پيدا كند بايد استفاده كند . هر روز كه مي گذرد همه ما چه به عنوان يك فرد ، مدير ، سازمان و شركت در محدودة گسترده تر و پيچيده تري از ارتباط با ديگران قرار مي گيريم .

مهارت ايجاد ارتباط مؤثر و كارآمد يكي از مهمترين مهارت هاي لازم براي هر مدير به شمار مي رود زيرا موفقيت يك مدير بيش از آنكه به تواناييهاي تكنيكي اش مربوط باشد به توانايي او در برقراري ارتباط مؤثر با ديگران بستگي دارد نتايج تحقيقي كه توسط نشريه Fortune بر روي 200 مدير از شش شركت انجام شده حاكي از آن بوده كه بزرگترين عامل شكست مديران ، ضعف مهارت هاي ارتباطي آنان بوده است (Ertel , 1999 , 23 )

يكي از مهمترين مهارت هاي ارتباطي ، مهارت در مذاكره1 است، مذاكره يعني راه نفوذ در ديگران به منظور مبادله ي افكار يا اشياء مادي است، مذاكره مهم ترين و رايج ترين وسيله برقراري ارتباط بين انسان هاست. و چون تمام نيازها ، ادامه زندگي ، امنيت ، آسايش زندگي ، رفاه اقتصادي ، افزايش آگاهي ، بالابردن سطح زندگي و پيشرفته ترين سطح اين است كه ، با ديگران براي تأمين نيازهاي خود به توافق برسند.

روابط به دليل وجود اهداف مشترك وجود دارد ، و بر اين دلالت دارد كه ابزار دستيابي به اين اهداف توسط طرف هاي در حال مذاكره تقسيم مي شوند ، بنا بر اين فرآيند مذاكره خريدار و فروشنده به طور همزمان با عناصر همكاري و تعارض روبرو مي شوند . همكاري ،‌اهداف متقابل و فردي را تأمين مي كند در حالي كه تعارض محيط رقابتي را براي دو طرف فراهم مي كند براي اطمينان از اين كه اين توافق از نفع شخصي شان حمايت مي كند

فهرست مطالب

  • فصل اول: كليات تحقيق
  • مقدمه
  • تعريف موضوع تحقيق
  • تاريخچه و سابقه موضوع تحقيق
  • اهميت و ضرورت تحقيق
  • اهداف تحقيق
  • چهارچوب نظري تحقيق
  • اركان اساسي مذاكره
  • فرضيات تحقيق
  • روش تحقيق
  • قلمرو تحقيق
  • ابزارهاي گرد آوري اطلاعات
  • روش تجزيه و تحليل داده ها
  • محدوديت هاي تحقيق
  • تعريف واژگان و اصطلاحات به كار رفته در تحقيق
  • فصل دوم : ادبيات تحقيق
  • تعاريف مذاكره
  • اركان اصلي مذاكره
  • مراحل اصلي در فرآيند مذاكره عبارتند از
  • اقدامات و مراحل انجام كار قبل از مذاكره
  • شناسايي اهداف
  • اين اولويت ها به 3 دسته تقسيم مي شوند
  • پيش بيني جهت احتمالي مذاكرات
  • ارزيابي طرف مقابل
  • انتخاب استراتژي
  • تهيه و پيش نويس دستور جلسه
  • دستور جلسه بايد
  • فوايد تشكيل در دفتر شما
  • فوايد تشكيل جلسات در دفتر حريف
  • محل استقرار
  • ارائه پيشنهاد
  • زمان بندي
  • ترغيب و تشويق جهت ارائه پيشنهاد
  • بهترين روش
  • از اصول اوليه مذاكرات و رفع عوامل بازدارنده
  • دفاع
  • پاسخ به پيشنهاد
  • چانه زني
  • هاي شناختي در چانه زني
  • قالب
  • مذاكره كنندگان از طريق گوناگون مي توانند منافع مشترك ايجاد كنند
  • ختم مذاكره
  • پايان گفتگو ممكن است به يكي از صورت هاي زير تحقق يابد
  • استفاده از ميانجي
  • وظايف اين نقش شامل موارد زير است
  • توافق هاي آشكار و نهان
  • روش هاي مذاكرات بازاريابي
  • انواع اساسي مذاكره
  • ساخت دهي مبتني برگرايش
  • مهارت هاي مذاكره و نفوذ
  • هدايت امواج موزون مذاكره :
  • تاكتيك هاي اساسي در مذاكره
  • مذاكره معطوف به عاقبت
  • اصول مذاكرات فروش
  • مسائل ميان فرهنگي در مذاكره
  • بررسي تطبيقي سبك هاي مذاكره در جهان
  • انگيزه ي رفتارهاي غير اخلاقي
  • فصل سوم : روش تحقيق
  • مقدمه
  • روش تحقيق
  • طبقه بندي بر اساس روش
  • طبقه بندي بر اساس اهداف
  • جامعه و نمونه آماري مورد تحقيق
  • جامعه آماري
  • نحوة گزينش نمونه
  • روش‌ها و ابزار گردآوري اطلاعات
  • روش بررسي اسناد و مدارك
  • روش ميداني
  • پرسشنامه
  • قابليت اعتماد پرسشنامه
  • روش‌ها و فنون آماري مورد استفاده براي تجزيه و تحليل مشاهدات
  • فصل چهارم : تجزيه و تحليل آماري اطلاعات تحقيق
  • بررسي فرضيه تحقيق
  • فصل پنجم : نتيجه گيري و پيشنهادات
  • نتيجه گيري از فرضيه
  • پيشنهادات
  • منابع و مأخذ
  • فهرست منابع و مآخذ
  • منابع فارسی
  • منابع لاتین
  • عنوان پایان نامه :  بررسي رابطه بین فروش شركت با ارتباط موثر مديران بازرگاني
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 118 صفحه
  • قیمت: 69000 تومان  49000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


× هفت = 49