بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه ارزیابی تاثیر انرژی مصرفی در مرغداری ها درتوسعه پایدار کشاورزی
دانلود پروژه ارزیابی تاثیر انرژی مصرفی در مرغداری ها درتوسعه پایدار کشاورزی

دانلود پروژه ارزیابی تاثیر انرژی مصرفی در مرغداری ها درتوسعه پایدار کشاورزی

 شرح مختصر :

مدتهاست که  کشور ازهزینه های بالای تولید در بخشهای مختلف اقتصادی به ویژه بخش کشاورزی بطور عام ومرغداریها بطور خاص رنج می برد و هیچکدام از راهکارهای آموزش،بازرسی های دوره ای واعمال مقررات وفشارها نتوانسته است باعث ارتقاء کیفیت مدیریت و به تبعه آن سبب کاهش هزینه های تولید در این واحدها شود .یکی از علل افزایش هزینه های تولید این واحدهای تولیدی استفاده نامناسب از حامل های انرژی یا انرژی است،انرژي به عنوان يكي ازمهمترين عوامل توليد و همچنين به عنوان يكي ازضروري ترين محصولات نهايي، از نظراقتصادي داراي اثرات قابل توجهي مي باشد.

با توجه به افزایش قیمت حامل های انرژی بحث بهینه سازی مصرف انرژی در صنایع بخصوص مرغداریها و سالنهای جوجه کشی اهمیت زیادی پیدا می کند،وبا اجرایی شدن قانون هدفمند­سازی یارانه ­ها توجه تولیدکنندگان بخش کشاورزی بیش از گذشته به بهینه سازی مصرف انرژی در واحد­های تولیدی معطوف شده است وانرژی به کالایی گرانبها تبدیل شده است که برای حفظ آن باید تحولی نو در نظام تولید در بخش کشاورزی ایجاد گردد.

وجود زیرساخت­های فرسوده در بخش کشاورزی خصوصا در حوزه پرورش طیور و همچنین عدم توجه به شیوه­های نوین تولید، از جمله عواملی است که سبب شده است شدت مصرف انرژی در کشور ما چندین برابر میانگین جهانی باشد. افزایش مصرف انرژی در این بخش منجر به بالارفتن هزینه­های تولید شده و مشکلاتی را برای فعالان حوزه دام و طیور ایجاد نموده است که از آن جمله می­توان به کاهش تولید، بیکاری، تورم و… اشاره نمود.

انرژی یا حامل های انرژی از نهاده هایی هستند که مصرف بی رویه آنها در مرغداریهای کشور بویژه شهرستان قزوین که بعنوان یکی از قطبهای تولید مرغ گوشتی بحساب می آید باعث افزایش هزینه های تولید شده است،که  دلایل آن را در سوء مدیریت  این واحدهای تولیدی از مرحله ساخت سازه ها و تاسیسات تا تولید دانست،که باروند رو به رشد قیمت نهاده ها،دیگرتولید کنندگان استطاعت مالی نوسازی وبهسازی واحدهای تولیدی و ادامة تولید را نخواهند داشت،و اگر تاکنون تولید می کرده اند به لطف بهره مندی از بسته های حمایتی و یارانه ها بوده است که درصورت حذف و یا کاهش آنها درصد بالایی از این بخش تولیدی از چرخه تولید خارج خواهند شد.

فهرست مطالب

  • چکیده
  • مقدمه
  • اهمیت و نقش انرژی در بخش کشاورزی
  • روش تحقیق
  • نتایج  وتحلیل موضوع
  • چگونگی مالکیت و روش تولید
  • میزان و چگونگی ظرفیت وفعالیت
  • بررسی ارتباط سود وزیان بهره برداران با میزان تجربه و تحصیلات
  • نتیجه گیری و پیشنهادات
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان پروژه : ارزیابی تاثیر انرژی مصرفی در مرغداری ها درتوسعه پایدارکشاورزی
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 31 صفحه
  • قیمت: 12000 تومان  9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


سه − = 0