بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه بررسی توان جریانهای نقدی و اقلام تعهدی برای پیش بینی جریانهای نقدی آتی
دانلود پروژه بررسی توان جریانهای نقدی و اقلام تعهدی برای پیش بینی جریانهای نقدی آتی

دانلود پروژه بررسی توان جریانهای نقدی و اقلام تعهدی برای پیش بینی جریانهای نقدی آتی

 شرح مختصر :

پیش­بینی جریان نقدی امر مهمی می­باشد که در بسیاری از تصمیم­ های اقتصادی مورد نیاز است، زیرا که جریان­های نقدی نقش مهمی در تصمیم­گیری­های گروه­هایی مانند تحلیل­گران اوراق بهادار، اعتبار­دهندگان و مدیران بازی می­کنند. آن­ها علاقه دارند که جریان­های نقدی آتی شرکت را ارزیابی کرده و به واسطه­ی آن به یک شاخص واضح و روشن از جریان­های نقدی آتی شرکت دست یابند. به­عبارت دیگر هدف کلی از تجزیه و تحلیل­های بنیادی، پیش­بینی جریان­های نقدی آتی شرکت­ها می­باشد، زیرا که جریان­های نقدی مبنای پرداخت سود سهام، بهره و بازپرداخت بدهی است و توانایی یک شرکت در پرداخت سود سهام، از توانایی­اش در ایجاد جریان نقدی منتج می­شود ]3[. بنگاه­های اقتصادی برای رسیدن به اهداف خود به همه­ی عواملی که می­توانند به ­آ­ن­ها کمک کنند تا هر چه سریعتر به هدف خود برسند تکیه می­کنند و به شناسایی این عوامل می­پردازند. یکی از مهم­ترین عوامل تأثیر­گذار در رسیدن به­هدف هر شرکتی داشتن وجه­نقد است]4[.

گروه­هاي مختلف استفاده­­كننده از صورت­هاي مالي با تصميم­های متفاوتي روبه­رو هستند و از آنجا كه سرمايه­گذاران و بستانكاران دو گروه اصلي استفاد­ه­كننده صورت­هاي مالي به شمار مي­روند، فراهم آوردن اطلاعات مربوط براي اين دو گروه با توجه به نوع نيازهاي اطلاعاتي آنان ضرورت خاصي دارد، چرا كه براي اين گروه­ها بايد اطلاعاتي تهيه شود تا به آن­ها در پيش­بيني ارزش مورد انتظار سرمايه­گذاري و بهره­هاي آينده آن و نیز تصميم­گيري درست در جهت استفاده بهينه از منابع مالي در دسترس كمك کند. سود و جريان­های نقدي آينده از جمله اطلاعات اساسي و مهم است كه مي­تواند در جهت تحقق اين مهم، نقش مؤثري ايفا كند ]6[. با توجه به اهمیت پیش­بینی جریان­های نقدی آتی، هدف این پژوهش بررسی توان اقلام تعهدی و جریان­های نقدی براساس اعداد اصلی درمقابل اعداد تجدید ارایه شده برای پیش­بینی جریان­های نقدی آتی است

فهرست مطالب

  • چکیده
  • مقدمه
  • پیشینه‎ي پژوهش
  • پیشینه پژوهش
  • روش پژوهش
  • يافته­هاي پژوهش
  • یافته­های پژوهش
  • پیشنهادها
  • محدودیت­های پژوهش
  • منابع
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان پروژه : بررسی توان جریان­های نقدی و اقلام تعهدی برای پیش­بینی جریان­های نقدی آتی
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 23 صفحه
  • قیمت: 12000 تومان  9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


× 4 = چهار