بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه بررسی اثربخشی سرمایه اجتماعی بر توانمند سازی کارکنان
دانلود پروژه بررسی اثربخشی سرمایه اجتماعی بر توانمند سازی کارکنان

دانلود پروژه بررسی اثربخشی سرمایه اجتماعی بر توانمند سازی کارکنان

شرح مختصر :

درعصر حاضر، حیات بشری با تحولات و دگرگونی های شگفت انگیزی همراه است. سازمان ها به عنوان زیر مجموعه ای از حیات انسانی، برای بقا و بالندگی خویش، بایستی خود را جهت رویارویی با این تحولات عظیم آماده نمایند، در غیر اینصورت از گردونه ی دنیای رقابتی خارج می شوند. منظور از این آمادگی، آمادگی فناوری و تجهیزاتی نیست بلکه آنها باید کارکنان یعنی سرمایه های ارزشمند سازمان را آماده سازند. به دیگر سخن امروزه شکاف میان ملت ها و جوامع، دانایی و نادانی است. بنابراین چالش اصلی، چالش نیروی انسانی دانا و توانا است. نیروی انسانی به عنوان هماهنگ کننده ی سایر عوامل سازمانی، نقش مهمی را در میان کلیه عوامل دارد. می توان به سادگی بیان نمود که بدون افراد کارآمد، دستیابی به اهداف سازمانی غیر ممکن است. از این رو، منابع انسانی، نقش اساسی در رشد، پویایی و بالندگی و یا شکست و نابودی سازمان ها دارند. اهمیت نیروی انسانی به عنوان مهم ترین عامل در زنجیره عملیاتی هر سازمان مدتهاست که به اثبات رسیده و سازمان هایی که موفقیت های چشمگیری داشته اند، توجه به این موضوع را، سرلوحه کارهای خویش قرار داده اند [1]. در این راستا اخیرا تلاش های زیادی برای بهبود و اصلاح سازمان ها انجام شده است که عمدتا حول موضوعاتی مانند کاهش سلسله مراتب و دیوان سالاری، تشکیل تیم های فعال و مشارکت در تصمیم گیری در پایین ترین رده سازمانی می باشد. پژوهشگران عرصه سازمان قریب به بیش از دو دهه است که تلاش های وافری را صرف شناسایی مشخصات و ویژگی های متفاوتی نموده اند که سازمان ها و اعضایشان را در مقایسه با رقبا توانمند و موفق جلوه گر می سازد. رویکردی جدید جهت مطالعه موفقیت و شکست در این عرصه، همانا نظریه سرمایه اجتماعی است. امروزه سرمایه اجتماعی نقشی بسیار مهم تر از سرمایه فیزیکی و انسانی در سازمان ها و جوامع ایفا می کند و شبکه های روابط جمعی و گروهی، انسجام بخش میان انسان ها، سازمانها و انسان ها و سازمان ها با سازمان ها در بافت اجتماع می باشد. در غیاب سرمایه اجتماعی، سایر سرمایه ها اثربخشی خود را از دست می دهند و بدون سرمایه اجتماعی، پیمودن راه های توسعه و پیشرفت برای سازمان ناهموار و دشوار می شود. در سازمان، سرمایه اجتماعی یک منبع ناشی از ویژگی های روابط اجتماعی است و از طریق جهت گیری اهداف جمعی و اعتماد مشترک سطوح اعضا شناخته شده است که با تسهیل عمل جمعی ارزش ایجاد می کند [2]. در نظریه سرمایه اجتماعی عقیده بر این است که فعالان عرصه کسب و کار به واسطه پرداختن به روابط گوناگون و تعاملات مختلف  می توانند به منابع متعدد و مختلفی دسترسی داشته باشند. سرمایه اجماعی بواسطه کارکردها و نتایج مثبتی که دارد به سازمان و مدیریت در خلق و پرورش نیروی کار توانمند و کارا کمک شایان توجهی می نماید. اما تحقیقات صورت گرفته در این زمینه بسیار محدود است. لذا در ادامه این مقاله ضمن تشریح مفاهیم مربوط به سرمایه اجتماعی و توانمندسازی کارکنان با ارائه مدلی مفهومی به بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و توانمندی کارکنان پرداخته خواهد شد.

فهرست مطالب

  • چکیده
  • مقدمه
  • مفهوم سرمایه اجتماعی
  • تعاریف سرمایه اجتماعی
  • ویژگی متمایز سرمایه اجتماعی
  • توانمندسازی و سیر تاریخی آن
  • تعريف توانمند سازي
  • ویژگیهای سازمان های توانمند
  • ویژگی های کارکنان در یک سازمان توانمند
  • مدل مفهومی تحقیق
  • مدل مفهومی تاثیر سرمایه اجتماعی بر توانمد سازی کارکنان
  • بحث و نتیجه گیری
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان پروژه : بررسی اثربخشی سرمایه اجتماعی بر توانمند سازی کارکنان
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 24 صفحه
  • قیمت: 12000 تومان  9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


+ دو = 7