بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه بررسی راهبردهای تولید، انتقال و بازخورد فرهنگ مهدویت
دانلود پروژه بررسی راهبردهای تولید، انتقال و بازخورد فرهنگ مهدویت

دانلود پروژه بررسی راهبردهای تولید، انتقال و بازخورد فرهنگ مهدویت

شرح مختصر :

براي چينش الگوي فرهنگي در جامعه، بايد به مؤلفه‌هاي اعتقادي مردم توجه داشت. يكي از مؤلفه‌هاي مهم فرهنگي، به‌ویژه در جامعه‌اي كه فرهنگ آن مبتني بر پذيرش توحيد و عدالت شكل گرفته است و بزرگ‌ترين دغدغة فرهنگي آن جامعه را دين‌داري و گرايش به عرفان و ايمان ديني تشكيل مي‌دهد، مسئلة مذهب و عناصر متعلق به آن است. در جامعة شيعي ايران نيز اعتقاد به مهدويت، عنصر مهم فرهنگی است. در تحولات سياسي ايران طي دوران گذشته، يكي‌ از مؤلفه‌هاي بااهميت و تأثيرگذار، مسئلة مهدويت بوده است، به‌طوری که نمي‌توان فلسفة تاريخ شيعه را بيان كرد و به مسئلة مهدويت توجهي نكرد. بسياري از مصلحان سياسي و اجتماعي در دوران تاريخ، خود را به مفهوم انتظار متصل كرده بودند. بسياري از خيزش‌هاي سياسي به بحث مهدويت مربوط بوده است. در بحث روان‌شناسي اجتماعي نیز مهدويت تأثیر درخور توجهی از جمله سامان دادن به وضعيت دروني افراد دارد. در طول تاريخ شيعه نيز انسان‌هاي معتقد به مهدويت، هم در عرصة فردي و هم اجتماعي، زمينة آمادگي را در خود و محيط اطراف خود به وجود مي‌آوردند. افرادي كه به دنبال ترسيم مهندسي فرهنگي براي جامعه ما هستند، بايد كاركردهاي فرهنگ مهدويت را مد نظر قرار دهند. فرهنگ مهدويت عبارت است از يك سري هنجارها، ارزش‌ها، شعائر و سازه‌هاي معرفتي خاص كه بر پاية اعتقاد به منجي شكل گرفته است.

فهرست مطالب

  • چكيده
  • مقدمه
  • تعریف مفاهیم پایه و اساسی
  • فرهنگ
  • مدیریت راهبردی فرهنگی کشور با محوریت مهدویت
  • مدل راهکارهای فرهنگی برای گسترش فرهنگ مهدویت
  • مدل راهکارهای فرهنگی برای گسترش فرهنگ مهدویت
  • تولید فرهنگی با محوریت مهدویت
  • مرحلة تعریف معانی و مفاهیم مهدویت
  • مرحلة مشخص کردن ابعاد و کارکردهای مختلف مهدویت
  • مرحلة ترجمه و تفسیر معانی به زبان عامه و روز (تعاریف عملیاتی
  • مرحلة تبدیل معانی به محصولات فرهنگی قابل عرضه با توجه به کارکردهای مهدویت
  • مبادله و انتقال فرهنگی با محوریت مهدویت
  • انتقال فرهنگ مهدویت با تعامل رودررو
  • انتقال فرهنگ مهدویت با تعامل رسانه‌ای
  • انتقال فرهنگ مهدویت با تعامل شبه‌رسانه‌ای
  • استفادة بهینه از سه شیوة انتقال و گسترش فرهنگ مهدویت
  • شیوه‌های انتقال فرهنگ مهدویت
  • ارزیابی تولید و بازخورد فرهنگ مهدویت
  • ارزیابی تولید فرهنگی با محوریت مهدویت
  • موانع مرحلة تعریف معانی و مفاهیم
  • موانع مرحلة مشخص کردن ابعاد و کارکردهای مختلف مهدویت
  • موانع مرحلة ترجمه و تفسیر معانی به زبان عامه و روز (تعاریف عملیاتی)
  • مراحل و موانع در مسیر تولید فرهنگی با محوریت مهدویت
  • شیوهای کنترل و اطلاع از بازخورد فرهنگ مهدویت
  • ارزیابی بازخورد فرهنگ مهدویت
  • بحث و نتیجه گیری
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان پروژه:  بررسی راهبردهای تولید، انتقال و بازخورد فرهنگ مهدویت
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 31 صفحه
  • قیمت: 12000 تومان  9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


4 + چهار =