بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه بررسی عوامل موثر بر پذیرش و بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانلود پروژه بررسی عوامل موثر بر پذیرش و بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات

دانلود پروژه بررسی عوامل موثر بر پذیرش و بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات

شرح مختصر :

عصر اطلاعات نيز موجب بوجود آمدن مجموعه کلي از تفکراتي درباره لزوم اصلاحات آموزشي در جوامع جهت هماهنگي و سازگاري با ابزارهاي جديد اطلاعاتي مدنظر مي باشد (Pelgrum 2001). بطوريکه «يونگ» خاطرنشان مي کند بکار بردن رايانه ها در آموزش نه تنها به عنوان ابزار و وسيله مدنظر قرار مي گيرند بلکه به عنوان هدف در آموزش مبناي سياستهاي کلي نظامهاي آموزشي مي باشند(Young 1991). از سوي ديگر نظام هاي آموزشي مبتني بر فناوري اطلاعات در فرايند آموزش بشر جايگاه مهمي يافته است. روش هاي آموزش سنتي کمتر  به وسيله مطالب ديجيتال و شيوه هاي ارائه چند رسانه اي پشتيباني مي شوند و بدنبال آن فرايند آموزش و تدريس انعطاف پذيرتر از قبل شده است. امروزه نظام هاي آموزش الکترونيکي و از دور بسياري وجود دارد که از فناوري اطلاعات و ارتباطات جهت آموزش و تدريس استفاده مي کنند. با وجود اين رايانه ها هيچ گونه ابزار محکمي جهت توانمندي مربيان به ايجاد نگرش مثبت در استفاده از ابزارهاي جديد و بکار بردن آنها در آموزش ايجاد ننموده است، از اين رويکرد، کاربرد فناوري در آموزش امري بسيار مشکل به نظر مي رسد. بايلور و ريچي خاطرنشان مي کنند صرف نظر از ميزان فناوري و پيچيدگي آن، فناوري اطلاعات بدون در نظر گرفتن مهارتها، دانش، نگرش مربيان و اعضاي علمي به فناوري براي کاربرد مفيدآن در برنامه هاي درسي، امري محال و غيرممکن مي باشد .(Baylor and Ritchie 2002) مطالعات اخير نشان دهنده اين است که اجراي موفق فناوري و تکنولوژي آموزش بستگي بسيار زيادي به مربياني دارد که تعيين کننده چگونگي استفاده از اين فناوري در کلاس درس هستند. توسعه نگرش مثبت مربيان به فناوري عامل اصلي ارتقاء کاربرد فناوري در فرايند ياددهي-يادگيري است و از مقاومت مربيان در برابر کاربرد فناوري خواهد کاست.(Watson 1998) در حيطه آموزش از دور، بدليل رسالت دانشگاه پيام نور مبني بر آموزش الکترونيکي و مبتني بر فناوري اطلاعات، مقوله هاي چون ميزان پذيرش فناوري اطلاعات و نوع نگرش اعضاي علمي به اين مقوله در بکارگيري فناوري هاي جديد و بخصوص رايانه در فرايند ياددهي و يادگيري نظام آموزش از دور، امري بسيار ضروري و حياتي به نظر مي رسد  که با برنامه ريزي دقيق در اين امر مي توان موجبات بهبود انواع آموزش مبتني بر فناوري اطلاعات و نيز بهبود کيفيت آموزش از راه دور و نيز کاهش مقاومت اعضاي علمي در بکارگيري فناوري در امر آموزش را ايجاد نمود و با شناخت نقاط قوت و ضعف به ارتقاء وضعيت نظام آموزش از راه دور کمک نمايد.

فهرست مطالب

  • چکيده
  • مقدمه 
  • روش شناسی تحقیق
  • یافته های تحقیق
  • بحث و نتیجه گیری
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان :  پروژه بررسی عوامل موثر بر پذیرش و بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 25 صفحه
  • قیمت:  12000 تومان   9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


هشت − 7 =