بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه توسعه یادگیری سازمانی با بهره گیری از سرمایه اجتماعی: طراحی و ارائه مدل مفهومی
دانلود پروژه توسعه یادگیری سازمانی با بهره گیری از سرمایه اجتماعی: طراحی و ارائه مدل مفهومی

دانلود پروژه توسعه یادگیری سازمانی با بهره گیری از سرمایه اجتماعی: طراحی و ارائه مدل مفهومی

شرح مختصر :

عصر امروز، عصر تغییرات شتاب زده و عدم اطمینان نسبت به آینده و نبود اطلاعات در دسترس و کافی جهت تصمیم گیری ، برای مدیران است . تغییراتی که اگر سازمان خود را با آن موافق و همراه نسازد، چه بسا سازمان را به ورطه نابودی بکشاند. بر طبق گفته “پیتر دراکر”، قرن بیست و یکم، قرن اقتصاد دانشی است [1]. با وقوع انقلاب فناوری اطلاعات، جامعه اطلاعاتی و شبکه ای و نیز پیشرفت سریع فناوری برتر، خصوصا از دهه 1990 الگوی رشد اقتصاد جهانی تغییر اساسی کرده است. در اقتصاد جهانی امروز، دانش به عنوان مهمترین سرمایه، جایگزین سرمایه های مالی وفیزیکی در سازمان ها شده است [2]. در این اقتصاد، دارایی های فکری و بخصوص سرمایه های انسانی جزو مهم ترین دارایی های سازمانی محسوب می شوند و موفقیت بالقوه سازمانها ریشه در قابلیت های فکری آن ها دارد. از این رو سازمان باید تنها یک ویژگی ثابت داشته باشد و آن تغییر و تطبیق مداوم است، عنصری که شاکله اصلی سازمان های یادگیرنده است [3]. پیشرفتهای اخیر ، مفاهیم سازمان یادگیرنده، سازمانهای دانش محور و مدیریت دانش را وارد ادبیات مدیریت وسازمان کرده است. در محیط پویا، چالشی و رقابتی کسب و کار امروز، حرکت سازمانها به طرف سازمانهای یادگیرنده از الزامات موفقیت در چنین محیطی است. سازمانها با بکارگیری استراتژی های مدیریت دانش و یادگیری سازمانی امکان نوآوری در فرایندها، فعالیتها، محصولات و خدمات خویش را فراهم آورده اند و در نتیجه موقعیت رقابتی خویش را بهبود می بخشند. امروزه سازمانها باید بتوانند دانش مورد نیاز برای نوآوری درمحصولات خود و بهبود فرایندهایشان را کسب نمایند، میان کارکنانشان نشر دهند و به الزامات محیط رقابتی و نیازهای به شدت متغیر مشتریان پاسخ گویند از این روی امروزه نياز سازمانها براي تبديل شدن به سازمانهاي يادگيرنده، فزوني يافته است [4].صاحبنظران براين باورندکه توانايي يادگيري سريعتر نسبت به رقبا، تنها مزيت رقابتي پايدار است. ساختن محیطی یادگیرنده و افزایش شایستگی و قابلیت منابع انسانی لازمه ایجاد هر سازمان یادگیرنده است که هر عضو آن هر لحظه به دنبال یافتن اطلاع از نیاز برای تغییر ، کسب اطلاعات و دانش لازم، ارائه ایده مناسب و بکارگیری این ایده در عمل، برای تطبیق دادن خود و سازمان با تغییرات ایجاد شده در محیط خارجی است. مدیریت دانش بستری فراهم می کند که در آن کسب اطلاعات و دانش و به اشتراک گذاشتن آن در سرتاسر سازمان نهادینه می شود و زمینه را برای ایجاد سازمان یادگیرنده فراهم می کند. اينکه چگونه يک سازمان دانش خود را مديريت مي کند، براي توسعه سازماني بسيار با اهميت است.

فهرست مطالب

  • چکیده
  • مقدمه
  • سرمایه اجتماعی
  • دانش سازمانی
  • یادگیری سازمانی
  • مدل مفهومی تحقیق
  • تشریح مدل
  • سرمایه اجتماعی و یادگیری سازمانی
  • بهره وری
  • بحث و نتیجه گیری
  • فهرست منابع و مآخذ
  • الف: منابع فارسی
  • ب: منابع لاتین
  • عنوان پروژه: توسعه یادگیری سازمانی با بهره گیری از سرمایه اجتماعی: طراحی و ارائه مدل مفهومی
    قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 22 صفحه
  • قیمت: 12000 تومان  9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ” خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


− پنج = 3