بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه کاربرد استاندارد آموزشی ایزو 10015 در ارزیابی عملکرد آموزشی یک شرکت تولیدی
دانلود پروژه کاربرد استاندارد آموزشی ایزو 10015 در ارزیابی عملکرد آموزشی یک شرکت تولیدی

دانلود پروژه کاربرد استاندارد آموزشی ایزو 10015 در ارزیابی عملکرد آموزشی یک شرکت تولیدی

 شرح مختصر :

آموزش یکی از پیچیده ترین وظایف در اداره امور هر سازمان و از وظایف مهم مدیریت منابع انسانی است. آموزش و بهسازی باعث بینش و بصیرت عمیق تر، دانش و معرفت بالاتر و توانش و مهارت بیشتر انسان های شاغل در سازمان برای اجرای وظایف محوله شده و در نتیجه موجب نیل به هدف های سازمانی با کارآیی و ثمربخشی بهتر و بیشتر خواهد شد. امروز کمتر سازمانی قادر است بدون آموزش کارکنان خود بهبود و توسعه یابد. بر اثر آموزش، در فرد دگرگونی و تغییرات بنیادی فکری، دانشی و مهارتی ایجاد می شود و شخص به سوی ارزش های جدید گرایش پیدا می کند (خراسانی حسن زاده، 1386). افزایش کارآیی سازمان ها در گرو افزایش کارآیی منابع انسانی است و افزایش کارآیی منابع انسانی به آموزش و توسعه دانش و مهارت و ایجاد رفتارهای مطلوب برای کار کردن موفقیت آمیز بستگی دارد. البته، آموزش هایی می توانند به افزایش کارآیی دامن زنند، که هدف دار، پیوسته و پر محتوا باشند و کارشناسان، استادان و مربیان مجرب در امور آموزشی، آنها را برنامه ریزی و اجرا کنند. این آموزش ها می توانند منابع انسانی یک سازمان را همگام با پیشرفت های علم و فناوری به پیش برند و در ارتقای کیفیت و کمیت کارهای آنان مؤثر باشند (ابطحی، 1389). آموزش خاص افراد تازه وارد نیست، بلکه برای کارکنان باتجربه نیز باید بنا به ضرورت، دوره هایی ترتیب داد. در واقع، آموزش، خاص یک گروه یا منحصر به یک مقطع زمانی خاص نبوده، تمام کارکنان در طول عمر کاری خود باید به طور دائم و مستمر، آموزش ببینند تا در سمتی که انجام وظیفه می نمایند، حداکثر کارآیی و اثربخشی را داشته باشند(سعادت، 1386). کارکنان آموزش دیده نسبت به تغییرات سازمانی آگاهانه تر واکنش نشان می دهند و نقش مؤثرتری در کارآیی و اثربخشی (بهره وری) سازمان خواهند داشت. بنابراین آموزش یک فرآیند مداوم و همیشگی است و کارکنان در هر سطحی از سطوح سازمان محتاج آموزش و کسب دانش و مهارت های جدید هستند تا بتوانند همواره برای بهتر انجام دادن کار خود از هر نوع که باشد، روش ها و اطلاعات جدید را کسب نمایند و بدین ترتیب با بهره گیری از تکنولوژی، افکار و ایده های جدید، بهبود کیفیت عملکرد کارکنان و در نتیجه کارآیی و اثر بخشی سازمان فراهم شود. امروزه شرکت های معروف دنیا آموزش و توسعه را سرمایه گذاری آتی خود می دانند و به عنوان هزینه به آن نگاه نمی کنند

فهرست مطالب

  • چکیده
  • مقدمه
  • سؤال های پژوهش
  • روش پژوهش
  • یافته های پژوهش
  • نتيجه­ گيري
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان پروژه : کاربرد استاندارد آموزشی ایزو 10015 در ارزیابی عملکرد آموزشی یک شرکت تولیدی
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 19 صفحه
  • قیمت: 12000 تومان  9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


9 − = هیچ