بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » پایان نامه بررسی تاثیر آموزش مهارت های ارتباطی به کارکنان بر رضایت مراجعین
پایان نامه بررسی تاثیر آموزش مهارت های ارتباطی به کارکنان بر رضایت مراجعین

پایان نامه بررسی تاثیر آموزش مهارت های ارتباطی به کارکنان بر رضایت مراجعین

شرح مختصر:

افراد نياز به آموزش دارند و چيزي كه قابل آموزش است، بايد آموزش داده شود. مهارت هاي ارتباط با مشتري مانند بسياري از فعاليت هاي ديگر راههاي پذيرفته شده اي براي انجام اين كار وجود دارد گرچه ممكن است اين روش ها در فرهنگ ها يا حتي صنايع مختلف با يكديگر متفاوت باشد . در گذشته شركت ها فقط مسئولان فروش را كه به دليل طبيعت كارشان بيشترين  نياز به آشنايي را با مهارتهاي برخورد با مشتري دارندتحت آموزش قرار مي دادند،اما امروز تمامي كاركنان شركت هاي مشتري مدار (كساني كه مستقيم و غير مستقيم با مشتري سروكار دارند) بايستي آموزشهاي مهارت هاي ارتباطي و مشتري مداري را طي كنند(جان ولمين،2001).

     در دنياي ارتباطات همه ما هر روز هر ساعت و هر لحظه ارتباط برقرار مي كنيم زندگي بشر تحت شعاع ارتباطات رسمي و غير رسمي و ارتباطات سنتي و مدرن قراردارد ،بطوريكه در هيچ جا و هيچ زمان و هيچ كس و هيچ سازمان و كشوري نمي تواند ارتباط برقرار نكند (يحيايي ،1384 ).

  اهميت ارتباطات براي انسانها وسازمانها از گذشته بيشتر شده است و ارتباط كلي با مشتريان  در سازمانها جاي خود را به ارتباط تك به تك داده است و تمامي كاركنان سازمانها براي بهبود فعاليت هاي خود و سازمان بايستي اصول مهارت هاي ارتباطي و مشتري مداري را درك كنند و به كار گيرند زيرا چنانچه كاركنان مباني و اصول ارتباط اجتماعي را ندانند نمي توانند منافع دو طرفه را مراعات نمايند پس آموزش مهارت هاي ارتباطي براي تمامي اعضاي سازمانهاي مشتري مدار الزامي مي باشد (يحيايي ،1384).

عنوان : پایان نامه بررسی تاثیر آموزش مهارت های ارتباطی به کارکنان بر رضایت مراجعین
تعداد صفحات: 100 صفحه
قالب:   word و قابل ویرایش
قیمت: فقط  12000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“  کلیک کنید.

سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

 

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


شش + 8 =